Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag21°16°
vanaf
€ 748p.p.

Za 31 aug. 2019 (8 dagen)
Accommodatie, vlucht en transfer
Vertrek vanaf Rotterdam
logies en ontbijt
Nieuw! Boek nu je vakantie op Zoover.

Nieuw! Boek nu je vakantie op Zoover. Fijne vakantie!
Kies je vertrek
Thomas CookANVRSGR
Vertrekdatum
Reisduur
Reisgezelschap
Verzorging
Vliegveld
Wij rekenen géén boekingskosten
De prijzen die we tonen zijn vanaf-prijzen en per persoon. De prijzen worden aangeboden door Thomas Cook. The Travel Club verzorgt de boeking en neemt betaling over van Zoover. The Travel Club is aangesloten bij ANVR en SGR. Zoover is geen partij bij de reisovereenkomst die door de boeking tot stand komt. Prijzen zijn exclusief calamiteitenfonds.
Hulp nodig bij het boeken? Je kunt ons altijd bellen voor meer informatie.
088 878 68 78

2 reviews over Hotel Iberostar Bouganville Playa in het Nederlands

Fantastisch hotel

Gemma
12-6-2012

goed en zeer centraal gelegen hotel te midden van de gezellige toeristische drukte.

Hotel biedt alles voor een zeer geslaagde zon vakantie. Prijs-kwaliteit is dik in orde. Ik verbleef op basis van all inclusieve. Personeel zeer klantvriendelijk en een leuk en goed animatie team wat voor elk wat wils wel iets te bieden heeft.

Gezeur over de liften gaat echt nergens over. Gewoon een klein beetje geduld en er is niks aan de hand. Ook het commentaar over de verouderde kamers is naar mijn mening niet terecht. Het is idd niet ultra modern maar het wordt allemaal zeer goed schoon gehouden en ziet er netjes uit. Tref je een Kamer die je niet bevalt dan krijg je direct een andere kamer aangeboden. Als je kamer aan de zwembadzijde hebt kun je enig geluidsoverlast ervaren van nabij gelegen uitgaansgelegenheden.

Eten is prima en er is voldoende afwisseling. Voor een goed plekje aan het zwembad er wel vroeg bij zijn.

Ik vond het een heerlijk hotel en ik kom hier graag nog weer eens terug!

Gereisd alleenreizend in juni 2012
2007

Ben kritisch(horeca uitbater)maar het eten is echt lekker en afwisselend,volgens de gelezen commentaren zijn veel bezoekers heel wat gewoon in de eigen keuken.De kamers zijn inderdaad niet ruim voor een 3de persoon.Voor mij was ook handdoekje leggen het enige minpunt,al viel dit nog mee in half oktober.Misschien kan er iets meer sfeer verwacht worden op verlof,blijkbaar was ik er in een periode van vroegslapers.Nochtans is het animatieteam ok.Toch een aanrader om te recupereren na een druk werkjaar.

Gereisd alleenreizend in december 2007
Omschrijving
Plaatsnemen op een vrij ligbedje bij Iberostar Bouganville Playa op Tenerife. De zwembaden zijn ruim en het eten is gevarieerd. Het animatieteam organiseert activiteiten voor iedereen. Ook zijn er ‘star prestige etages’. Op deze etages zijn kinderen niet toegestaan en de voorzieningen iets luxer. Op loopafstand van de boulevard en het strand.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iberostar Bouganville Playa in Costa Adeje, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iberostar Bouganville Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.