Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag22°16°
vanaf
€ 748p.p.

Za 31 aug. 2019 (8 dagen)
Accommodatie, vlucht en transfer
Vertrek vanaf Rotterdam
logies en ontbijt
Nieuw! Boek nu je vakantie op Zoover.

Nieuw! Boek nu je vakantie op Zoover. Fijne vakantie!
Kies je vertrek
Thomas CookANVRSGR
Vertrekdatum
Reisduur
Reisgezelschap
Verzorging
Vliegveld
Wij rekenen géén boekingskosten
De prijzen die we tonen zijn vanaf-prijzen en per persoon. De prijzen worden aangeboden door Thomas Cook. The Travel Club verzorgt de boeking en neemt betaling over van Zoover. The Travel Club is aangesloten bij ANVR en SGR. Zoover is geen partij bij de reisovereenkomst die door de boeking tot stand komt. Prijzen zijn exclusief calamiteitenfonds.
Hulp nodig bij het boeken? Je kunt ons altijd bellen voor meer informatie.
088 878 68 78

27 reviews over Hotel Iberostar Bouganville Playa in het Nederlands

Ongezellig hotel te groot

P.de Boer,
17-2-2019

Hotel personeel super vriendelijk, Animatieteam top. Eten geweldig, de lunch is elke dag hetzelfde. kamers prima , schoonmaak prima. Het hotel is groot ongezellige lobby, ongezellig barretje bij het zwembad er is in de avond geen sfeer in te krijgen. persoonlijk vind ik las dalias veel gezelliger.

Gereisd met vrienden in februari 2019

Prachtig hotel op prima locatie

Joyce Langedijk,
25-8-2017

Hotel Bougainville ligt op steenworp afstand van het strand en goede loopafstand van de drukke boulevard. Doordat het net buiten de immense drukte ligt is het prettig vertoeven. Het hotel zelf voelt chique aan en is erg netjes. De kamers zijn van gemiddelde grote met ruime badkamer en een fijn balkon. Het eten is zalig; dankzij het buffet kwamen we ronder terug dan wij aan kwamen ;-)

Gereisd met vrienden in juli 2017

Heerlijke vakantie gehad

L. Matthijssen
7-7-2016

Uitstekend hotel, kamers zijn schoon helder en vernieuwd, maaltijden zijn uitgebreid en worden vers bereid, er is volop keuze lekkere cocktails.

Voor de maaltijd ’s avonds vaak een welkomstdrankje (ook voor de niet all in inclusief gasten)

Ligging is goed voorzijde aan de boulevard en aan de achterzijde kun je langs het stand wandelen en op loopafstand van Siam waterpark .

Personeel is vriendelijk en behulpzaam, zwembad is groot genoeg er waren ook voldoende ligbedden en er zijn dagelijks leuke activiteiten te doen.

Ik zou dit hotel zeker aanraden bij anderen en als ik terug ga naar Tenerife zeker weer voor dit hotel kiezen, leuke vakantie gehad.

Gereisd met vrienden in juni 2016

goed hotel

ingrid
8-5-2016

hotel ligt mooi tussen play de las americas en costa adeje.

Op n mooi rustige locatie met mooi zeezicht op hoogte.

Met wat trapjes naar n strandje en de boulevard.

Kamers ruim en schoon .

Eten in buffetvorm met volop variatie en voor ieder wat wils.

Er kan zelfs glutenvrij gegeten worden.

2 Zwembaden met volop ligbedden (jammer dat ze al heel vroeg handdoeken weg leggen) met n mooi zicht op zee.Conclusie prima hotel in zijn prijsklasse

In één woord geweldig.

Thea
28-4-2016

Wij waren hier met 5 personen en hebben genoten. Hadden 2 star prestige kamers geboekt, waardoor je toegang hebt tot extra voorzieningen. Aanraden waard. Onze kamer was op de 10e verdieping. Iedere dag schoonmaak en wisseling handdoeken en aanvulling producten die in de badkamer staan. Vriendelijk personeel en een leuk animatieteam. Eten prima, volop keus. 's Avonds altijd iets te doen, zoals optredens door zowel het animatieteam als ingehuurde artiesten en live muziek. Overdag rond het zwembad werd ook van alles georganiseerd zoals: voetbal, tennis, bingo, modeshows bij het zwembad, paella eten enz.

Super!

Tom
10-4-2016

Wij zijn hier een week geweest en het was super! Erg smaakvol eten genoeg keus en fantastische werknemers! Alles heel erg schoon! En alles keurig netjes! Wij komen zeker terug!

heel goed hotel

Tops
13-3-2016

een heel goed hotel met vriendelijke en heel goeie bediening en lekker eten

enkele minpunten: tennisterrein is slecht onderhouden, net is stuk en een beetje nachtlawaai indien je het schuifraam openlaat

Gereisd met vrienden in maart 2016

Geweldig (zeker aanrader)

Robke
9-1-2015

Dit is een geweldig hotel, mooie ligging (centraal) en van alle gemakken voorzien, wel jammer dat er niet veel Nederlanders waren op het moment dat wij er waren

Gereisd met vrienden in december 2014

Goed hotel

Kramer
3-1-2015

Een goed verzorgd hotel. Zeker het overwegen waard.

Gereisd met vrienden in december 2014

In 1 woord : Fantastisch

Stephanie
3-11-2014

We zijn gisteren teruggekomen van een weekje in dit hotel. We hebben het zo enorm naar ons zin gehad. We zaten in kamer 1021 op de 10e verdieping. Een hele, mooie en schone kamer met lekkere bedden en zelfs een badkamer met douchekabine. Er werd elke dag schoongemaakt en de handdoeken werden ook gelijk verwisseld. Het eten was echt helemaal top. Er was elke dag zoveel keus! Ik ben een vrij moeilijke eter maar heb me elke dag lekker rond gegeten. Het personeel is enorm vriendelijk en werkt erg hard. De zwembaden zijn ook heerlijk. Wij kozen er meestal voor om bij het grote zwembad te gaan liggen (die met de pyramide). Helaas moesten we wel elke ochtend vroeg ons handdoekje neerleggen, anders hadden we geen plek. Maar goed, dat heb je tegenwoordig overal. We hebben echt een topvakantie gehad! Echt een aanrader.

Gereisd met vrienden in oktober 2014

Omschrijving
Plaatsnemen op een vrij ligbedje bij Iberostar Bouganville Playa op Tenerife. De zwembaden zijn ruim en het eten is gevarieerd. Het animatieteam organiseert activiteiten voor iedereen. Ook zijn er ‘star prestige etages’. Op deze etages zijn kinderen niet toegestaan en de voorzieningen iets luxer. Op loopafstand van de boulevard en het strand.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iberostar Bouganville Playa in Costa Adeje, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iberostar Bouganville Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.