Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag21°16°
vanaf
€ 748p.p.

Za 31 aug. 2019 (8 dagen)
Accommodatie, vlucht en transfer
Vertrek vanaf Rotterdam
logies en ontbijt
Nieuw! Boek nu je vakantie op Zoover.

Nieuw! Boek nu je vakantie op Zoover. Fijne vakantie!
Kies je vertrek
Thomas CookANVRSGR
Vertrekdatum
Reisduur
Reisgezelschap
Verzorging
Vliegveld
Wij rekenen géén boekingskosten
De prijzen die we tonen zijn vanaf-prijzen en per persoon. De prijzen worden aangeboden door Thomas Cook. The Travel Club verzorgt de boeking en neemt betaling over van Zoover. The Travel Club is aangesloten bij ANVR en SGR. Zoover is geen partij bij de reisovereenkomst die door de boeking tot stand komt. Prijzen zijn exclusief calamiteitenfonds.
Hulp nodig bij het boeken? Je kunt ons altijd bellen voor meer informatie.
088 878 68 78

13 reviews over Hotel Iberostar Bouganville Playa in het Nederlands

Fantastich, geweldig schoon kindvriendelijk hotel.

Dhr Straeten,
20-1-2019

Voor het 6e jaar op rij hier nieuwjaar gevierd nu voor de eerste keer ook kerstmis. Beide zijn super verzorgd ook voor de kinderen word er iets speciaals gedaan voor de kerst dus zeker een aanrader. Het hotel is nog steeds heel schoon en het eten nog steeds fantastisch voor ieder wat wils. Ieder jaar word er wel wat vernieuwd/ verbeterd in het hotel waardoor het lijkt dat het hotel steeds beter word. Het hotel heeft heel erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Het heeft een geweldig animatieteam.Het hotel ligt prachtig gelegen waardoor het een fantastisch uitzicht heeft. Wij komen er zeker weer terug.

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Alweer een geweldige vakantie

Jeroen Straeten,
27-1-2018

Voor het 5de jaar op rij vierden wij nieuwjaar in dit fantastische hotel. En het word steeds beter. Super vriendelijk personeel heerlijk eten en schone kamers dat maakt dit hotel zo goed. Het gala diner met new years eve was ook weer geweldig verzorgd een dikke 10 voor de organisatie. De mensen van het animatieteam waren ook dit jaar weer super zij bezorgen onze dochter ieder jaar weer de herinneringen voor de rest van haar leven Ook de mensen in het restaurant zijn super leuk met de kinderen. Onze dochters favoriet David is een echte kindervriend welke altijd goed gemutst aan de tafel verschijnt. Kort om een aanrader als je een mooie vakantie wilt hebben op het mooie eiland Tenerife dan is dit het hotel bij uitstek

Gereisd met jonge kinderen in december 2017

excelent

dijkhuis,
4-8-2017

Fantastisch vriendelijk personeel mooie nette kamer zeer lekker eten wordt ala minuut bereid met zeer vele verschillende buffetten alleen zwembaden missen een glijbaan voor de kinderen verder worden de kinderen van morgens tot avonds goed vermaakt door het zeer vriendelijke aninimatie personeel dus wij zijn zeer tevreden en komen volgend jaar terug voor al het personeel zee hou soon

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Super hotel!

Claudia,
25-6-2017

Ik heb hier echt maar dan ook echt niks op aan te merken! Super hotel ! Ook voor kinderen ideaal.

Ga hier zeker nog naar terug en zou het zo ieder ander aanraden.....

Afgelopen oktober hier geweest , super vakantie gehad.

Aankomende kerstvakantie, zeker weer terug.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2016

Voor herhaling vatbaar!

Vanhoenacker
28-8-2016

gelegen boven de promenade, op paar honderd meter van het playa bobo; aantal trappen te doen naar de promenade; allerlei winkels, restaurants en bars in de onmiddellijke omgeving

groot restaurant met open kookeiland in de midden waar je de koks aan showcooking ziet doen; voldoende keuze en variatie; elke avond was er iets extra's speciaals vb spaanse hespen en toebehoren, sushi, chocoladefontein, gevulde pannenkoekjes,...; in hoogseizoen vrij druk; gelukkig is er een aangenaam buitenterras met mooi zicht ovet het zwembad of over de oceaan;

de kamers zijn in een nieuw kleedje gestoken, heel clean, heel wit en fris ogend; kleine badkamer, net met een inloopdouche

kleine parking voorzien aan het hotel voor wie een auto huurt

behulpzaam aan de receptie en over het algemeen heel vriendelijk personeel

compacte zwembadzones die elke dag onderhouden werden

proper onderhouden tuin

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Super hotel!

Jan-Hein Dielissen
4-9-2014

Wij hebben super vakantie in dit hotel gehad. Wij waren in Tenerife toen het in Nederland de koudste dagen in augustus waren. Het personeel is heel erg vriendelijk en behulpzaam. Wij kregen een gerenoveerde kamer op de 10 verdieping met zeezijde, terwijl wij er niet voor betaald hadden. Deze kamers waren zeer mooi.

Het eten is zeer gevarieerd en de koks zijn er live Spaans aan het koken wat zeer lekker is. Onze dochter van 4 heeft een leuke tijd doorgebracht met Nederlandse animatie .

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

super vakantie

jeroen & amända
23-1-2014

wij waren hier met oud op nieuw heerlijk weer goed hotel dus perfecte vakantie

wij zijn hier geweest met onze dochter van 15 maanden het hotel is hier uitstekend mee omgegaan ook het personeel is super met kinderen

Gereisd met jonge kinderen in december 2013

niet iberostar waardig

familie met 2 kinderen
7-7-2011

net terug van 10 dagen vakantie, heel tevreden over de animatie en het personeel in de eetzaal. Het eten was lekker maar niet echt gevarieerd. de netheid in het hotel liet echt ten wense over. verschillende kakkerlakken tegen gekomen! een mierennest onder de tafel bij het eten! de eetzaal is in die 10 dagen geen enkele keer gepoetst, en de gemeenschappelijke wc's waren smerig. de kinderanimatie was niet altijd met de volle goesting! sommige dansten met de kinderen met een gezicht tot op de grond. het personeel aan de receptie was totaal niet beleefd. op de laatste dag kregen wij een kamer om te douchen omdat onze vlucht 's avonds was, maar de kamer was smerig en de handoekken waren al gebruikt! de kamers zijn aan renovatie toe en de liften zijn overdreven traag! hier komen wij nooit terug!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2011

Uitstekend hotel op een leuke plek

Peter Bakker
20-5-2011

Hotel Bougainville Playa is een prima hotel op 1 van de betere plekken in Costa Adeje.

Direct aan de boulevard en dicht bij de haven en winkeltjes.

De all-inclusive formule is zeer goed.

Iedere dag andere gerechten en volop keus.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2011

Een heerlijke vakantie gehad!

svg66svg
7-1-2011

Een heerlijke vakantie gehad in dit hotel. De kamers waren misschien wat verouderd, maar er was niets kapot en het was schoon. De matrassen hadden iets harder gekund. Het eten was heerlijk. Wij hadden halfpension en de buffetten in de ochtend en avond waren zeer uitgebreid; voor ieder wat wils. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Bij de receptie werd ook Engels gesproken, wat de communicatie bevordert. De zwembaden waren schoon, maar daar hebben we geen gebruik van gemaakt. Wel van de gratis ligbedden rond de zwembaden. Lagen goed en zijn verstelbaar. De hotelbadlakens konden dagelijks ververst worden, net als het badlinnen op de kamer. Wij waren met mijn schoonouders en onze 8-jarige dochter. Voor haar was er een miniclub, waarvan ze geen gebruik heeft gemaakt. Wel is er gebruik gemaakt van de fitnessruimte (met heerlijke massagestoelen) en de karaokebar. Errug vermakelijk! We hebben er oudejaarsavond gevierd, wat erg goed verzorgd was met een zeer uitgebreid luxe buffet.

Gereisd met jonge kinderen in december 2010

Omschrijving
Plaatsnemen op een vrij ligbedje bij Iberostar Bouganville Playa op Tenerife. De zwembaden zijn ruim en het eten is gevarieerd. Het animatieteam organiseert activiteiten voor iedereen. Ook zijn er ‘star prestige etages’. Op deze etages zijn kinderen niet toegestaan en de voorzieningen iets luxer. Op loopafstand van de boulevard en het strand.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iberostar Bouganville Playa in Costa Adeje, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iberostar Bouganville Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.