Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag21°16°
vanaf
€ 748p.p.

Za 31 aug. 2019 (8 dagen)
Accommodatie, vlucht en transfer
Vertrek vanaf Rotterdam
logies en ontbijt
Nieuw! Boek nu je vakantie op Zoover.

Nieuw! Boek nu je vakantie op Zoover. Fijne vakantie!
Kies je vertrek
Thomas CookANVRSGR
Vertrekdatum
Reisduur
Reisgezelschap
Verzorging
Vliegveld
Wij rekenen géén boekingskosten
De prijzen die we tonen zijn vanaf-prijzen en per persoon. De prijzen worden aangeboden door Thomas Cook. The Travel Club verzorgt de boeking en neemt betaling over van Zoover. The Travel Club is aangesloten bij ANVR en SGR. Zoover is geen partij bij de reisovereenkomst die door de boeking tot stand komt. Prijzen zijn exclusief calamiteitenfonds.
Hulp nodig bij het boeken? Je kunt ons altijd bellen voor meer informatie.
088 878 68 78

7 reviews over Hotel Iberostar Bouganville Playa in het Nederlands

2008

toffe vakantie

fam taillieu
3-11-2008

zijn heel tevreden van ons verblijf in dit hotel, alles was er ok.

vriendelijk personeel zeker ook voor kinderen (6 & 8 jaar).

eten was heel goed en ook de kamers waren ruim en proper.

wel zijn we totaal niet tevreden over touroperator, die sturen zomaar mensen op reis met losse beloftes!!

(eerst veranderding van datum voor de reis, dan plaatsen worden verdeeld in de luchthaven, is zeker niet waar alles is geregeld vooraf, vluchten met bulgaarse maatschappij, geen vlaamse stewardessen, hadden premium geboekt maar hebben er niks van gemerkt!!)

Gereisd familie in november 2008

slecht behandeld, onvriendelijk

H-custers
1-8-2008

all-in cl. stelt niks voor moet je nooit boeken in dit hotel

Gereisd familie in augustus 2008

Heel veel positief enkel negatief zijn "Handdoekje leggen" bij het zwembad. Gelukkig is zalig strand met uitstekkende mogelijkheid tot zwemmen vlak bij. Soms lang wachten aan liften. Meer dan 8 dagen buffet-eten is toch ook weer niet aan te raden. Kamers nogal klein.

Gereisd familie in december 2007

2007

Voor een gezin een prima hotel! Genoeg animatie voor diegene die er behoefte aan hebben, maar genoeg mogelijkheden om je ervan te ontrekken!

Gereisd familie in augustus 2007

Wij (2 v + peuter bijna 2) hebben 13 heerlijke dagen achter de rug. Tenerife is een schitterend eiland. Met de auto door de bergen richting de Teide is een aanrader!! We hebben de strandjes het romdom PLA bezocht, top! Bouganville viel ons een beetje tegen. Iberostar staat hoog aangeprezen. Het eten was ok, maar niet super (wel voldoende plaats). De kamers zijn vrij krap (zeker met een erg beweeglijke peuter) en werd toen wij er waren niet goed schoongemaakt. Elke avond ons bedje zelf opgemaakt. Een echte crime was de lange wachttijd voor de liften op sommmige momenten van de dag. De animatie vonden wij ok. Voor onze kleine meid was er bijna elke avond een leuke mini-disco. Daarna een show (acrobaten, musical, bandje), leuk en afwisselend. De zwembaden zijn super! Jammer dat 'handdoekje leggen' niet wordt aangepakt. We gaan zeker een keertje terug, maar ik denk niet naarBouganville

Gereisd familie in augustus 2007

Wij waren in Bouganville Playa van 30 juni t/m 14 juli 2007. De eerste indruk van mijn oudste dochter (12) was: het lijkt hier wel een rusthuis!! Het waren allemaal 65+ ers. Hoe verder de vakantie vorderde, hoe meer gezinnen met kinderen er kwamen.

Buffetten zijn o.k., maar naar 1 week snak je weer naar "gewoon" eten.

Veel Engelsen, Duitsers en enkele Russen.

Animatie team doet zijn uiterste best om het iedereen naar de zin te maken.

Shows zijn matig en ik bleek geen talent in de Karaoke bar te zijn.

Het hotel ligt op een heuvel en het is een flinke trippel naar het strand.

Gereisd familie in juli 2007

Net terug kamer is ruim genoeg zelf met een 3de bed in enkel het onderhoud van de kamer kan beter.(wastafel was niet gereinigd bij aankomst) Eten Engels gericht? zeker niet keuze uit gegrilde vis, vlees en nog een ander soort dat men ter plaatse snijdt vb; kip, zalm in zoutkorst, gebraad,... en ook nog bereidingen in bain-marie (vis, vlees en pasta)uitgebruide salade bar, keuze uit 2 soepen enkel de nagerechten kunnen beter ijs, mousse en gabak uit de vriezer + pudding en vers fruit. Na 2 weken heb hier zeker genoeg van. Licht annimatieprogramma. Locatie hotel tussen Adeje en Playa dl America hoogste punt mooi uitzicht vanop het dak. Ons volgend hotel wordt zeker terug een IBEROSTAR

Gereisd familie in juli 2007

Omschrijving
Plaatsnemen op een vrij ligbedje bij Iberostar Bouganville Playa op Tenerife. De zwembaden zijn ruim en het eten is gevarieerd. Het animatieteam organiseert activiteiten voor iedereen. Ook zijn er ‘star prestige etages’. Op deze etages zijn kinderen niet toegestaan en de voorzieningen iets luxer. Op loopafstand van de boulevard en het strand.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iberostar Bouganville Playa in Costa Adeje, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iberostar Bouganville Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.