Hotel Iberostar Bouganville Playa

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag21°14°
Hotel Iberostar Bouganville Playa
vanaf
€ 748p.p.

Za 31 aug. 2019 (8 dagen)
Accommodatie, vlucht en transfer
Vertrek vanaf Rotterdam
logies en ontbijt
Nieuw! Boek nu je vakantie op Zoover.

16 tips over Hotel Iberostar Bouganville Playa

merlin, 25-9-2017
voor echt goede biefstuk en top service bent u bij Las Olas aan het juiste adres!! u loopt hier als u voor het hotel staat rechts over de centrale weg of over de haven zo na toe, heerlijk aan het strand eten!
rapido, 19-6-2016
Op zaterdag is er een gezellig marktje.
Robke, 9-1-2015
Deel van de kamers gerenoveerd, niet gerenoveerde kamers zijn zeker niet slecht maar beetje oudbollig.
Stephanie, 3-11-2014
Probeer een kamer te boeken op verdiepingen 9,10 of A. Dat zijn de gerenoveerde kamers met een geweldig uitzicht.
Sonja, 31-10-2014

Wij hadden heel veel uitzicht op de 9e verdiepen is echt mooi zo hoog.

In de omgeving is genoeg te doen

Lilian Koole-Vercouteren, 15-10-2014
|Zoals gezegd: het eten is buitengewoon. Je kunt hier genieten van de prachtige omgeving. Het strand is op een steenworp afstand. Must see: de dolfijnen en walvissen die bij het eiland leven.
Anja Heikamp van Dijk, 11-10-2014
Als je van ijs houd ga zeker een ijsje eten langs de boulevard direct langs de rij banken die aan de rechterkant staat.
jeroen & amända, 23-1-2014
het jungel park is een echte aanrader dit is in het hotel te boeken als alternatief voor loro park dit is met kleine kids niet te doen dit is 2 uur rijden
Michel, 18-12-2013

Als je toch kiest voor dit hotel is heg voor de ligging aan oceaan en promenade

Let op : de kamers aan de straatzijde hebben last van nachtlawaai

markengreet, 13-11-2013
's middags wordt het buffet beneden geserveerd en kan je buiten genieten van een prachtig zeezicht (soms winderig maar met de glazen schermen valt het best mee.