Hotel Iberostar Bouganville Playa ****

Review geschreven door Wouter Balk

Prima!

Wouter Balk,
17-6-2018

Prima hotel, vriendelijk personeel, star prestige gereserveerd

Animatieteam verzorgt de hele dag door dat er iets te doen is in het hotel, en niet alleen voor kleine kinderen, maar ook voor volwassenen. je kunt zien dat het team iedere animatie voorstelling getraind heeft. Hun enthousiasme en toewijding is prijzenswaardig!

Eten en drinken zijn prima geregeld en erg goed. Op de drie "star prestige" relax etages is er een minibar met alcohol, fris en koffie onbeperkt aanwezig, ook zijn hier betere ligbedden en een jacuzzi aanwezig. kinderen zijn op deze etages niet toegestaan. Star prestige kamers zijn niet in prijs kwaliteit verhouding. wellicht waren het gerenoveerde kamers, maar was verder niet bijzonder, eerder aan de kleine kant.

Service op de star-prestigekamers was wel weer prima, goede schoonmaak, goede schoonmaak, diverse keren aanvullende service als chocolaatje, extra handdoek, wijntje, fruit enz. enz.

Gereisd met partner in juni 2018
Volgende reviewVolgende