Fantastisch hotel met fantastische service.

Hotel Iberostar Bouganville Playa ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Vera & Sander Snijders

Fantastisch hotel met fantastische service.

Vera & Sander Snijders ,
3-10-2017

Ik als mindervalide en mijn gezonde partner hadden ons geen moment verveeld in hotel Bougainville en ik had me ook geen moment mindervalide gevoeld. Mijn partner en ik hadden ons dus geen moment verveeld in Bougainville, Tenerife is uitstekend begaanbaar voor mindervalide, je kan als je uit je hotel weg wil bijvoorbeeld op vele plaatsen een scootmobiel en duo scootmobiel huren voor een schappelijk prijs. We zijn met de duo scootmobiel helemaal naar het speciale mindervalide strand gereden. Ik kreeg voor mijn verjaardag een fles champagne van het hotel, ik had een compliment gemaakt bij de receptiemanager over de uitstekende service die het hotel te bieden had en nog geen 5 minuten later klopte een hotelmedewerker op onze hotelkamerdeur met nog een fles champagne, als waardering voor mij compliment. We kregen elke dag wel wat lekkers als je langs het zwembad lag, bijvoorbeeld een ijsje, sangria of paêlla, het eten was heerlijk en de animatie van hotel Bougainville was heel erg leuk en variërend. Wij raden hotel Bougainville aan iedereen aan, wij gaan volgend jaar ook zeker weer terug.

Groet Sander en Vera

Gereisd met partner in september 2017