11 vragen over Hotel Iberostar Bouganville Playa

• linda, 11-06-2019 Rapporteren

borgsom

hallo, wat is de borgsom en moet dit via creditcard voldaan/gereserveerd worden?

• Frans jonkers, 27-06-2018 Rapporteren

handdoek leggen

weet iemand hoe het hier is met handdoek leggen

• Marjolein Langen , 25-02-2018 Rapporteren

All inclusive

Hoi.

Iemand die mij kan vertellen wat allemaal all incl is bij Iberostar Bouganville ? Ik kan er nl niet veel over lezen . Ik zie snack/ poolbar oa en meerdere restaurants . En hoe zit het met cocktails? Alvast bedankt

• rick janssen, 20-06-2017 Rapporteren

strand en wifi

Is er wifi aanwezig en zo ja is deze overal gebruikbaar ? En is het een beetje mooi en leuk strand? Alvast bedankt.

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Bouganville Playa voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
    Vakanties.nl
    Travel store
    Travel store

• Rob, 08-02-2017 Rapporteren

auto parkeren?

hallo, ik ben van plan dit hotel te boeken in mei 2017 en zou graag willen weten of ik mijn huurauto bij of onder het hotel kan parkeren en wat het eventueel kost?

• Gerben, 12-01-2017 Rapporteren

Vegetarier

Kan iemand mij meer informatie geven over het eten. Wij hebben iemand in de groep die absoluut geen vlees, kaas of andere eiwit houdend voedsel mag nuttigen.

Is hier voor hem voldoende keus?

• Hendriettevanoss, 04-01-2016 Rapporteren

Zijn alle kamer gerenoveerd?

Kan iemand mij vertellen of in juli 2016 alle kamers gerenoveerd zijn?

M.v.g. Hendriëtte

rapido, 19-06-2016

De kamers die wij gezien hebben waren mooi opgefrist.

• Elvira82, 10-12-2015 Rapporteren

ontbijt

wie kan mij vertellen of er voor 10:00 uur wel ontbeten kan worden? Overal staat dat er continentaal ontbijt is vanaf 10:00 uur. Maar als je all-inclusive hebt kan je dan ook voor die tijd gratis eten? om 10:00 lig ik nl al om van de honger. Al is het maar vers fruit. Of moet je dan echt ergens anders zijn en tegen betaling?

rapido, 19-06-2016

Men kan alle dagen ontbijten vanaf 7u30 en alles is gratis in all-inclusive op alle tijdstippen.

• Ivon, 29-01-2014 Rapporteren

Verschil Half pension en all-inclusiv

Weet iemand het verschil tussen all inclusiv en half pension? Voor het eten weet ik dat wel maar hoe zit het met de drankjes? Krijg je bij half pension geen drank zonder betaling?

karendegreef, 06-10-2014

bij ontbijt en avondeten krijg je je drank erbij. bij sommige hotels alleen fris en geen alcoholische drankjes. ook drankjes tussendoor moet je betalen

• Caren, 10-01-2014 Rapporteren

Voordeelkamers

Heeft er iemand ervaring met de voordeelkamers in dit hotel? uitzicht, ligging, properheid van de kamers?

jeroen & amända, 23-01-2014

wij hebben dit jaar een voordeel kamer gehad er was niets op aan te merken een normale hotel kamer netjes en verzorgt de kamer zijn alleen iets gedateerd maar dit hoef je niet als een bezwaar te zien ik hoop dat je wat aan ons antwoord hebt gr

caren, 23-01-2014

Jazeker! Bedankt.

Gemma, 27-01-2014

Deels eens met de vorige reactie maar er zijn ook kamers waar je echt slecht uitzicht hebt ( container bakken en/ of blinde muur). Durf gewoon een andere kamer te vragen als je een kamer hebt die je niet bevalt. Qua inrichting zijn ze gewoon gelijk aan de andere kamers dus prima!

Mariska Lemoin, 30-01-2014

Hallo !! Weet u ook iets over het internet gebruik in dit hotel? Ik kan er bijna geen informatie over vinden, alleen dat je elke dag 15 min. gratis wifi hebt bij de receptie. Maar op kamer of etc... lees ik nergens. Misschien weet u dit.

Vrgr Mariska.

Ps: Wij gaan over 4 weken naar dit hotel.