Hotel Iberostar Anthelia *****

Hotel Iberostar Anthelia *****

Hotel Iberostar Anthelia
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Anthelia voor je op een rij gezet:

12 tips over Hotel Iberostar Anthelia

Traveller1980, 28-10-2015
Boek een priority kamer of een kamer met zeezicht. Kamers met tuinzicht liggen laag of op begane grond. All inclusive niet nodig, genoeg eetgelegenheden in de buurt.
Connie Spaens, 2-6-2015
laat je eens verwennen in de prachtige spa !
ron, 21-10-2014
Wij vonden de all inclusive optie wel zo plezierig omdat de prijzen in het hotel wat aan de hoge kant zijn.

El, 12-7-2014
Het is echt een hotel voor rust, luxe en een goede basis om er ook op uit te gaan. Je bent binnen snel in het centrum van Costa Adeje of het winkelcentrum Plaza del Duque. Er staat altijd een taxi voor de deur en anders wordt er snel een geregeld door de receptie. Bij het zwembad en de zandbak is er veel speelgoed aanwezig. Niet teveel meenemen dus.
Jeroen, 1-7-2014
Neem géén zij zeezichtkamer in gebouw "AIDA". Je moet over je balkon hangen om de zee te zien. Jeep Safari La Gomera is aanrader! (NL Gids) Gezellige Boulevard richting Mirador del Duque. Boulevard richting Adeje erg armoedig. Prijzen in Shopping center Plaza del Duque veel hoger dan in NL. Let op bij "Bijou Brigitte" winkel verkoopt goedkope rommel en je ziet je geld nooit meer terug. Shoppen kun je beter doen in Las Americas maar let op met elektronisch betalen en mijd de elektronica winkels!
Jeroen, 30-6-2014

Jeroen, 1-6-2014
Bouwdeel Electra is goed bevallen. 3e etage.
Ilse Galle, 28-5-2014
Indien met kleine kinderen, vraag een kamer op het gelijksvloers in gebouw Aida. Zo heb je een mooi terras en hoef je geen lift te nemen.
vicky_haesaert, 8-5-2014
In de all inclusive kan je 1 maal per verblijf in de a la carte gaan eten, ik raad de Italiaan zeker aan!
luna, 25-1-2014
Je kan makkelijk half pension boeken, er zijn veel restaurants in de buurt.