Hotel Iberostar Anthelia *****

Hotel Iberostar Anthelia *****

Hotel Iberostar Anthelia
Hotel Iberostar Anthelia
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Anthelia voor je op een rij gezet:

219 reviews over Hotel Iberostar Anthelia in het Nederlands

fantastisch hotel

Van Geirt Liliane, 12-2-2018

heel mooi en groot hotel, zeker zijn 5 sterren waard

fantastische ligging en rustig

personeel uitmuntend

heel mooie en ruime kamers

hygiëne niets op aan te merken

het eten subliem,, kon niet beter

gaan er zeker nog terug

Prachtige tijd in iberostar anthelia

Charpentier, 15-12-2017

Veel ruimte op het terrein , mooie zwembaden waar er altijd nog plaats is, steeds een ruimtegevoel.

Zeer propere kalers en alle ruimtes werden dag in dag uit grondig gekuist door een leger aan personeel.

Vriendelijk personeel. Ontbijt uitgebreid en kwalitatief.rust s'nachts tegenover elders gelegen hotels

Minpuntjes. Om toch iets te kunnen zeggen'ontbijt start pas om 7h30 we zijn altijd vroeg op dus een half uurtje vroeger zou mogen. Slechts 1 post in het Nederlands bvn er zouden er een tweetal echte mogen zijn want er waren zeer veel Vlamingen.Duitsers krijgen zeker 8 posten.niet in verhouding.

Schittetend

Bart, 11-8-2017

Juist terug van 10 dagen

Personeel is uitermate vriendelijk

Wij hadden enkel ontbijt,dat was uitmuntend met oneindig veel variatie

Aan zwembad voldoende zetels indien nodig werd er onmiddellijk zetels bijgeplaatst

Mooie kamer en proper

Wij nemen steeds 5 sterren , dit hotel staat bovenaan de lijst

Volgend jaar opnieuw

Zeker niet twijfelen

Prachtige ligging

Schittetend

Teleurgesteld door grote renovatie

Bianca, 3-6-2017

Laatste week van mei hier geweest samen met partner.

Afgegaan op de mooie plaatjes van internet en de mooie recensies.

Helaas voor ons een tegenvaller.

Bij boeking is ons verteld bij reisbureau dat er wat werkzaamheden in maart/ april zouden zijn en zou iets kunnen uitlopen maar waren maar paar kamers dus daar zouden we geen last van hebben mocht dit nog bezig zijn.

Dus dit hotel geboekt en er inderdaad van uitgaande dat dit ook zo was.

Eenmaal daar aangekomen was de verbouwing dus nog in volle gang en bleek dat er maar ongeveer de helft open was van het hotel.

Alles om ons heen stond in de stijgers en waren de bouwvakkers hele dagen bezig met timmeren,boren en dat soort werkzaamheden.

Doordat er maar zo weinig kamers bezet waren was het ook een dooie boel overal.

We misten sowieso een heel zwembad waar we niet in konden omdat de boel helemaal was afgezet.

Er hing ook totaal geen sfeer voor de rest in het hotel.

Als we dit geweten hadden bij boeken dan hadden wij dit hotel nooit geboekt!

Je boekt een 5 sterren hotel maar wij vonden het maar 3 waard.

De service was echt ok hoor daar lag het niet aan maar ja als je dit boekt en je krijgt de helft dan valt het toch zwaar tegen.

Dit bij de receptie als klacht neergelegd en die zegt dan dat het reisbureau op de hoogte was van deze grote renovatie terwijl het reisbureau alleen wist dat er paar kamertjes werden verbouwd en niet het halve hotel.

Voor de mensen die nog moeten gaan..deze grote verbouwing gaat tot augustus duren!

Ik zou een ander hotel boeken dus.

superhotel ! mijn favoriet in Tenerife

De Bruecker Martine, 15-1-2017

mooie kamers, vriendelijk personeel, lekker eten ! zelfs op een avond kreeft a volonté! Prachtige ligging in Costa Adeje : veel rustiger dan playa de las Americas (je kan er te voet naartoe langsheen de lange dijk wel ong 5 km) en toch voldoende drank-en eetgelegenheden en winkels.Wel eerder duurdere categorie!

Super hotel !

Raissa, 9-11-2016

Heel vriendelijk personeel en uitstekende service!

Goede ligging: je kan via de promenade naar het levendige centrum van Playa De Las Americas wandelen.

Het was onze 3de keer en we gaan zeker nog eens terug.

Fantastich hotel

Katrien, 18-10-2016

Stijvol klassehotel met super goeie service.

Lekker eten , goede bediening , lekkere coctails , ..

2 ruime zwembaden met voldoende ligbedden. Hotel was volboekt maar je hebt niet gevoel dat het druk is in het hotel.

Zijn er nu voor 5e geweest en gaan zeker volgend jaar terug

Fantastisch luxehotel!

Stephanie, 28-8-2016

We verbleven met mijn gezin in dit luxehotel.En genoten vd uitgebreide faciliteiten. Het spectaculaire landschapszwembad viel heel erg in de smaak bij onze kinderen. Alsook de kidsclub met 2 kinderzwembaden en een piratenboot. De kidsclub organiseert vele leuke activiteiten zoals oa een schuimparty. Dat was een heel toffe ervaring voor mijn dochtertje van 3jaar.Ook 's avonds kunnen de kinderen genieten van een leuke minidisco samen met de mascotte van iberostar 'Starky'. Het hotel biedt een uitstekende persoonlijke service,verfijnde gastronomie en is gelegen op een toplocatie! 's Middags kan je genieten van een heerlijk à la carte maaltijd op het terras rond het zwembad. We hebben genoten van 's morgens tot 's avonds want hier word je echt in de watten gelegd. Ik kan dit hotel aanraden zowel aan koppels, families met kleine kinderen en tieners. Jong en oud kan deze perfecte service absoluut bekoren! We keren zeker terug! Bedankt aan het hele team van iberostar voor de onvergetelijke vakantie!

Geweldig!

Petra The, 18-8-2016

Het leukste van de dag was de lunch in het restaurant bij het zwembad.

heerlijke a la carte keuzes en leuke bediening.

Fantastisch hotel met uitmuntende service !

Surmont jiri, 27-7-2016

Prachtig hotel direct aan de promenade ; fantastisch lekker eten en een heel uitgebreide all inclusive (met louter premium dranken). Ideaal vr koppels , mr ook prima vr families met kinderen (wel vr iets groter budget). Kortom een echte aanrader vr een echte topvakantie !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iberostar Anthelia in Costa Adeje, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iberostar Anthelia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Iberostar Anthelia scoort een 9.13 uit 10 op basis van 221 reviews.