Géén boekingskosten

SpanjeTenerifeCosta Adeje

6.4VoldoendeScore uit 315 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

331 Reviews over Hovima Santa Maria

• 7Jef P10-01-2022

Leuke vakantieplaats

Zeer goede ligging, vlakbij restaurantjes, terrasjes, supermarkt en kort bij het strand. Wel is de weg naar inkomhal hellend, maar te doen. Taxi's aan de straat vlakbij. Hotel: een beetje gedateerde kamers , maar wel ruim en proper en met een terrasje. Best wel een goed bed. Vriendelijk personeel. Enkel ontbijt genomen en dat voldeed ruim aan onze verwachting. Zwembad erg klein. Gezien de sterke promotie prijs die we kregen vonden we de prijs/ kwaliteit TOP. Ondanks de maar voldoende score op ZOOVER vonden we dit toch geen slecht hotel. Voor dezelfde prijs of iets meer ga ik zeker terug.

• 5Cristel11-11-2021

Matig hotel op goede locatie

Hotel is echt vergane glorie. Er is zoveel achterstallig onderhoud, maar ze doen hun best om schoon te maken. Locatie is echter bijzonder goed. Levendige omgeving. Ontbijt was geen topper. Veel vette gerechten en weinig gezonds.

• 7John en Linda04-03-2020

Zomer in februari

We hebben een heerlijk weekje gehad in dit wat verouderde maar toch goede en complete hotel. In een redelijk ruime kamer met een klein keukentje en in de verte zeezicht. Ontbijt en diner is goed te doen,in de directe omgeving is volop keus voor als je meer afwisseling wil qua eten,drinken,vertier. De schoonmaak (er was wat zandoverlast/storm) en de bediening (met drankjes) werken er hard. Gelukkig was er in deze periode in de buurt vaak wel een parkeerplek te vinden,in het hoogseizoen zal het lastig worden. Wij waren tevreden.

• 8Roy Laan20-02-2020

Misschien komen we nog eens terug

Qua prijs een prima hotel. Er wordt goed schoongemaakt en het personeel is aardig. De kamers zijn groot! Het eten is voor een week prima te doen. Het ontbijt is veel gevarieerder dan het avondeten. Het hotel is overig ook in particulier bezit ( ik denk voor zo'n 30% ), dit houdt in dat de eigenaren het recht hebben hun appartement te renoveren overdag. Dit hebben wij toch wel als hinderlijk ervaren qua lawaai aan het zwembad. Er werd zelfs een gezin met jonge kinderen naast dit appartement geplaatst. Overigens werd dit door een verhuizing naar de andere kant keurig opgelost. Misschien toch de moeite eens te informeren naar de renovaties alvorens te boeken. Als dit niet het geval is, is dit een prima hotel voor een 3 sterren hotel.

• 10Jacoba09-12-2019

Fantastic

Het is 4 jaar geleden dat ik hier was. het is echt verbeterd de eetzaal is helemaal gerenoveerd ziet er prachtig uit. Het eten is nog beter dan het al was. Verder heel goed heel schoon vriendelijke mensen nu ook WiFi in heel het hotel.ga er zeker nog eens naar toe.echt een aanrader.

Carlos del Amo. (Public relations), Hotel Manager, 10-12-2019

Beste gast Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je geweldige beoordeling en waardering met ons te delen. Ik ben verheugd om uw opmerkingen te lezen; vooral met betrekking tot de attente service van het team. We hopen van harte dat we je in de zeer nabije toekomst kunnen verwelkomen

• 10Bianca18-11-2019

Fantastisch!

Mensen moeten vooral goed lezen voordat ze boeken! Als je een voordeel kamer boekt, heb je geen prachtig uitzicht. Ook weet je van te voren dat de kamers gedateerd zijn maar Hey! Ik heb wel mijn eigen keuken blokje met koelkast! En nee er is geen airco maar ook dat staat vermeld. In november is dit geen gemis, We slapen met de balkon deur open. De ligging is fantastisch, het eten is heerlijk, het personeel is vriendelijk en alles is schoon! Ik zou hier zo weer naar toe gaan.

Carlos del Amo. (Public relations), Hotel Manager, 19-11-2019

Geachte klant,

Hartelijk bedankt voor uw positief aantwoord en van uw general indruk van onze Hotel Hovima Santa Maria. Wij hopen dat wij nog kunnen zien Bedankt voor uw verblijf bij ons. Carlos del Amo. (Public relations)

• 10Joana29-10-2019

Hovima santa maria hotel

het hotel is erg goed met geweldig eten en met het entertainment geweldig! Dundy is gewoon zo goed en gelukkig in zijn job! De kamers zijn schoon maar een beetje bijgewerkt. het slechte ding ... geen airco ...

Carlos del Amo. (Public relations), Hotel Manager, 30-10-2019

Beste gast Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je geweldige beoordeling en waardering met ons te delen. Ik ben verheugd om uw opmerkingen te lezen; vooral met betrekking tot de attente service van het team We hopen van harte dat we je in de zeer nabije toekomst kunnen verwelkomen.

• 10Irene van Tilburg29-10-2019

Vacantion with my mom

Aardige mensen hier bij het hotel , de hotel kamer is niet mooi! Ze zijn er mee bezig om een andere kamer te regelen. Dundy is erg aardig en wilt ons graag helpen!

Carlos del Amo. (Public relations), Hotel Manager, 30-10-2019

Beste gast

We hopen van harte dat we je in de zeer nabije toekomst kunnen verwelkomen.

• 8Steenbergen23-10-2019

Netjes

Net schoon gedateerd hotel. Geweldig ontbijt

Carlos del Amo. (Public relations), Hotel Manager, 29-10-2019

Beste gast, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om ons uw feedback . We nemen de tijd om te luisteren naar uw constructieve opmerkingen, zodat we onze services voortdurend kunnen verbeteren. We hopen op een nieuwe mogelijkheid om uw verwachtingen te overtreffen. Bedankt voor uw verblijf bij ons. Carlos del Amo. (Public relations)

• 7Mike21-10-2019

Prima hotel, niet per sé een aanrader.

Prima hotel maar vind persoonlijk dat je nog best veel betaald voor wat je er voor krijgt.

Hotel is wat verouderd maar wel erg schoon! Ontbijt is lekker, goed aangevuld en voldoende keuze. (Overige maaltijden niet genuttigd)

Wij hadden een voordeelkamer welke klaarblijkelijk op -1 zit en niet met de lift te bereiken is: niet handig met een kinderwagen. Onze kamer zou gerestaureerd zijn maar dat betwijfel ik: het stucwerk van het plafond kwam (ook tijdens het douchen) in stukjes naar beneden. Kamer is dus wat verouderd maar verder wel erg schoon en erg ruim! Nadeel: geen airco.

Ligging is fijn; op loopafstand van diverse lekkere restaurantjes, winkeltjes en het strand!

Carlos del Amo. (Public relations), Hotel Manager, 29-10-2019

Groeten uit Tenerife,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je feedback te delen. Onze excuses voor de ontevredenheid over uw verblijf. We nemen de tijd om te luisteren naar uw constructieve opmerkingen, zodat we onze services voortdurend kunnen verbeteren. We hopen op een nieuwe mogelijkheid om uw verwachtingen te overtreffen.

Aparthotel Hovima Santa Maria info

• KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • GarageBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • FietsenkelderBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)