Aparthotel Hovima Santa Maria

Aparthotel
Aparthotel Hovima Santa Maria

We hebben een aantal aanbieders voor Hovima Santa Maria voor je op een rij gezet:

262 reviews over Aparthotel Hovima Santa Maria in het Nederlands

Heerlijke week

C van der Bij
20-8-2018

Samen met een vriendin een weekje naar Tenerife. Prima uitvalsbasis voor een fijne vakantie. Ruime en schone kamers, heerlijk balkon en prima douche.

Alles gemakkelijk te bereiken in de omgeving en gemakkelijk met de taxi naar Siam Park en Playa de las Americas.

Voor kinderen is er is in het hotel niet veel te doen. Let erop dat je een nogal steil heuveltje op moet, voor mensen slecht ter been is dit af te raden.

Vriendelijke receptie medewerkers en "animatie" bij het zwembad.

Yolanda-manager, Hotel Manager, 30-8-2018

Gehachte Gast,

We zijn erg blij dat jullie een leuk verblijf in ons Hotel Hovima Santa Maria heb gehad.

Dat de diensten jullie in het algemeen leuk gevonden heeft , dat de kamers met goede ruim genoeg waren en schone, dat de animaties werden plezant, dat de belangrijkste punten in de omgeving werden gemakkelijk om te vinden voor bestemmingspunten zoals Siam Park, Las Américas, te bereiken, en dat de receptie je verrukte tijdens uw verbijf.

Wij doen onze best voor het best animatie om kinderen te geven, wij blijven toch wel altijd tot uw dienst voor andere en bijzondere vragen.

We hopen u binnenkort terug te zien en dank u wel nogmaals voor uw positieve opmerkingen.

Receptie

fantasticsh

Carina
25-7-2018

pwe zijn hier voor drie dagen nu en blijven 15 dagen, echt een aanrader tenerife, tevens dit hotel. Enige wat je bij ieder hotel hebt, is dat mensen zo vroeg hun handdoek bij het zwembad op de bedjes leggen, maar ze hebben hier genoeg bedjes. Personeel vriendelijk, spreken goed Engels, eten is goed,animatie goed en gezellig.

Raphael-receptie, Hotel Manager, 26-7-2018

Geachte Gast,

Wij zijn erg tevreden dat onze hotel Hovima Santa Maria aan jullie waren aanbevolen en dat julle een uitstekend vakantie bij ons gehad heeft.

Inderdaad sommige klanten laten al vroeg de handdoekjes bij het zwembad leggen aan maar het is wel vorbidden in onze binnen regels van het hotel.

Wij doen onze best voor dit te controleren .

Ondertussen, zijn wij hartelijk voldoend dat jullie een goed ervaring gehad met onze onthaal receptie, animatie team, voeding bij het restaurant en het gezellig sfeer.

Wij hopen dat jullie een andere keer in onze Hotel Hovima Santa Maria zullen komen te bezoeken.

Wij blijven tot uw dienst voor een andere en bijkomende vragen

Hoogachtend

Twijfel

Marloes
6-7-2018

Prima hotel met goed eten en mooi uitzicht. Ook is het een goed gelegen hotel. Wij hadden kamer op zeezicht en dit was ook zeker de moeite waard. De kamers zijn erg gedateerd en mag echt gerenoveerd worden. De service was prima, want de mensen van de front-office zijn erg vriendelijk. Als je naar de Canarische Eilanden gaat, kan je last hebben van kakkerlakken. Momenteel zitten we hier nog en hebben we er al 3 op de kamer gehad. Dit is gewoon smerig. De eerste keer dat we er 1 zagen, duurde het iets langer als 3 uur voordat er wat aan gedaan werd. De tweede en derde keer vonden we ze al dood aan op de kamer. Hier merk je toch gebrek aan hygiëne, wat erg zonde is.

Yolanda, manager, Hotel Manager, 11-7-2018

Geachte gast,

Dank u wel voor de beoordeling over uw vakantie. Fijn om te horen dat u heeft genoten van de locatie, het uitzicht op zee, het eten en dat u tevreden bent over het personeel. Mijn excuses voor het ongemak, tenerife heeft een subtropisch klimaat en soms kunnen er kakkerlakken de kamer invliegen. We hebben een behandeling tegen de kakkerlakken en de kamers en het hotel zijn erg schoon. Het is geen kwestie van hygiëne, al onze klanten erkennen de netheid van het hotel.

Graag zien u graag nog een keer terug bij Hovima Santa Maria

Aanrader!

Kuper
19-6-2018

Ik ben hier in augustus 2017 geweest met mijn vriend via touroperator. Gekeken naar de prijs/kwaliteit: echt een topper! Het is geen luxe of nieuw hotel, maar wel een erg schoon hotel. Wij hadden ook geen airco, maar door de grote waaier op het plafond hebben wij hier geen hinder aan ondervonden. Het ontbijt was prima, diner zat er bij ons niet bij. Het diner zou ik echter afraden: andere gasten vonden het eten niet top, en daarnaast eet je voor een appel en ei buiten de deur. Wat ik vooral erg prettig vond aan het verblijf in Hovima Santa Maria was de locatie. Je staat binnen no-time op het strand, er is een taxistandplaats om de hoek en ook eettentjes en barretjes zijn binnen handbereik. Het zwembad was niet groot, maar groot genoeg. Er waren ook altijd voldoende ligbedjes (geen handdoekje leggen). Kortom: zeker een aanrader!

yolanda-manager, Hotel Manager, 20-6-2018

Geachte heer/mevrouw Kuper,

Hartelijk dank voor het kiezen van Hovima Santa Maria. Wij zijn heel tevreden over uw goede reactie. Graag zien wij u nog eens terug in een van onze Hovima hotels.

Met vriendelijke groet,

Afgezien zwembad wat grote teleurstelling was

R.Stoker
18-5-2018

Goed was eten.locatie..

Hotel is wel gedateerd.

Ons was zwembad beloofd..op plaats bestemming keken we tegen bouwput aan 19 april - 27 spril 2018 kamer 69

Pas na lang klagen kregen we laatste 2 nachten andere kamer met uitzicht op zee kamer 123

Voor zwembad moesten we naar ander hotel 10 minuten lopen..en we konden daar geen drinken bestellen omdat we van ander hotel kwamen!!

Yolanda-manager, Hotel Manager, 21-5-2018

Geachte gast,

Ik betreur het dat het hotel niet aan uw verwachtingen heeft voldaan en dat de werkzaamheden van het zwembad voor overlast hebben gezorgd. Het spijt me dat u door uw touroperator niet op de hoogte bent gesteld van deze werkzaamheden. Wat betreft de verandering van kamer begrijp ik dat er een misverstand was. Bij de receptie hebben ze onmiddellijk gereageerd en aangeboden om de kamer te veranderen zodra het mogelijk was.

Nogmaals, excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet

Heerlijke vakantie gehad

DJ
15-5-2018

Fijne tijd gehad in dit aparthotel. Prima prijs-kwaliteitverhouding. Hadden redelijk groot appartement met ruim balkon. Omdat we toch vooral buiten waren was dat prima.

Eten verbazingwekkend goed. Ontbijt was royaal en voldoende keuze. Diner voldoende variatie en kwalitatief prima. Zeker voor herhaling vatbaar. Minpunt is gebrekkige parkeergelegenheid (tenzij met bijbetaling).

Personeel was overigens heel vriendelijk en kindgericht (zeker in restaurant en schoonmaak)

Yolanda-manager, Hotel Manager, 17-5-2018

Geachte Gast,

Fijn dat u heeft genoten van uw tijd bij Hovima Santa Maria.

Dankuwel voor de goede recentie. Ik waardeer uw positieve reactie over uw verblijf, het personeel en het eten.

Graag zien wij u nog eens terug bij een van onze Hovima hotels.

Hotel Rust en Luse rust

tente bries
9-5-2018

De rust is heerlijk, appartement is schoon, personeel heel vriendelijk, ontbijt prima.

Yolanda-manager, Hotel Manager, 10-5-2018

Beste gast,

Hartelijk dank voor de uitstekende beoordeling tijdens uw verblijf in HOVIMA Santa Maria.  Ik ben blij dat je hebt genoten van je vakantie, het goede ontbijt, de locatie en het vriendelijke personeel. Ik kijk er naar uit om je binnenkort weer te verwelkomen.

Met vriendelijke groet.

Prima hotel, voor herhaling vatbaar.

Familie Tilroe
14-4-2018

Na jaren vakantie te hebben gevierd in La Pinta zijn we nu, vanwege de absurde prijsverhoging na de verbouwing in La Pinta, uitgeweken naar Santa Maria. We kwamen veel oude bekenden tegen die dezelfde move hadden gedaan. Santa Maria is een goed en schoon hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel. Het meubilair is wat gedateerd en de bank en stoelen zitten niet geweldig, maar we waren toch meer buitenshuis, dus niet hinderlijk. Zowel ontbijt als diner was goed en wat vooral opviel was dat het eten bij het diner goed warm was.

We komen dan ook zeker terug.

Yolanda-manager, Hotel Manager, 26-4-2018

Beste Klant,

Hartelijk dank voor uw trouw aan HOVIMA Hotels. Ik ben blij dat je genoten hebt van je verblijf in HOVIMA Santa Maria, ontbijt en diner, netheid van het hotel en vriendelijk en behulpzaam personeel. We zullen u graag verwelkomen op uw volgende vakantie.

Met vriendelijke groet

mooi schoon, goed eten gezellige sfeer

Adrie de Ronde
8-4-2018

Allereerst, vanaf de uitstapplaats een hellinkje je op naar boven ,de eerste keer vermoeiend,went wel.Het is er heerlijk in januari geweest en nu in maart/april weer

Yolanda-manager, Hotel Manager, 12-4-2018

Geachte Gast,

Wij zijn erg treverden dat jullie in het restaurant met veel plezier goed gegeten en bovendien een goede sfeer in onze HOTEL HOVIMA SANTA MARIA genieten heeft.

Inderdaard is het niet zo gemakkelijk naar boven te gaan maar het spijt ons dat een beetje vermoeiend voor jullie was, om aan te komen

Wi hopen ondertussen dat jullie in onze Hotel HOVIMA SANTA MARIA in het nabije toekomst zullen terugkomen.

Hartelijk bedankt voor uw positieve reactie.

Hoogachtend

Dit jaar voor het eerst met mijn vriend op vakantie. Wij werden prettig ontvangen bij het reisbureau. We werden hier erg vriendelijk geholpen. Het hotel heeft een uitstekende ligging, vlak bij de zee en leuke winkeltjes. Een schone en nette kamer. Wel vonden we de indeling wat uitbollig. Het personeel van het hotel spraken redelijk goed Engels. En er werden activiteiten gehouden in en om het zwembad van het hotel.

Wel moesten we bijna 4 uren wachten tot dat we onze kamer binnen mochten, we waren te vroeg ingecheckt. Wel mochten we alvast van het zwembad genieten.

Yolanda, Hotel Manager, 8-3-2018

Gehachte Gast,

We zijn erg blij dat jullie een harte welkom gekregen bij de receptie en dat ondertussen, jullie een goed verblijf in onze hotel gehad heeft.

Het spijt me dat jullie op uw kamer langer gewacht heeft maar wij wel zeggen dat normal gezien wij het checkout tot 12h smiddags doen en wij moeten van onze kamers na het vertrek zorgen van onze klant tot 15h.

wIj doen onze best voor het best zorgen aan onze klant geven

Wij hopen aan jullie snel terugzien

Met vriendelijk groetjes.

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Hovima Santa Maria in Costa Adeje, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Hovima Santa Maria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.