Aparthotel Hovima Santa Maria

Aparthotel
Aparthotel Hovima Santa Maria
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Hovima Santa Maria voor je op een rij gezet:

267 reviews over Aparthotel Hovima Santa Maria in het Nederlands

Eliane,
15-11-2018

Het was een super vakantie !mooi verblijf goede hygiëne heel vriendelijk personeel als er ook maar iets was werd je goed, snel maar vooral heel vriendelijk geholpen! Ik zou het zeker aanraden en zou er zeker nog eens terug gaan!

Geachte gast.

Hartelijk bedank met uw Hovima-ervaring met de andere gebruikers en voor de goede beoordeling die jullie ons hebt gegeven.

Ik ben blij te weten dat u van uw vakantie in ons hotel hebt goed genoten

Nochtans kunnen jullie contact met ons op te nemen voor alles wat u nodig heeft tijdens uw volgende bezoek.

Hovima Santa Maria en alle onze team,blijf atijd op uw dienst.

Stuurt je een knuffel.

Carlos del Amo.

(Public relations)

Ga nog een keer

Bianca,
12-11-2018

Mooi appartement gekregen op een hoek heel groot balkon heerlijk. Fijn personeel heel behulpzaam .dicht bij strand en winkels. Prettige omgeving

Geachte gast.

Ik ben blij te weten dat u van uw vakantie in ons hotel hebt goed genoten

Hovima Santa Maria en alle onze team,blijf atijd op uw dienst.

Stuurt je een knuffel.

Nooit meer

Bossie,
30-10-2018

Verschrikkelijke kamer toegewezen gekregen, wat ook eigenlijk een fout is van het reisbureau ( zeezicht beloofd, de kelder -2 gekregen. Erg lawaaierig, naast een permanent bewoond appartement, uitzicht op een muur met tralies, deuren stuk, geen airco . Ontbijt was redelijk maar diner echt verschrikkelijk , niks was goed gaar of warm. Erg ongezellig restaurant . Opzich ligt het appartement wel redelijk ten opzichte van strand en winkeltjes. Zwembad is veel te klein en erg smerig rond om. Voor ons nooit meer naar HOVIMA Santa Maria .

Beste klant

Ik verontschuldig me dat we niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen.

Ik zou tijdens uw verblijf op de hoogte moeten zijn van uw klachten wil ik ze kunnen oplossen.

Nooit meer

Fierens,
24-10-2018

onvriendelijk ,afgeleefd , een kamer straat kant veel lawaai je moet uw raam open zetten frisse lucht te krijgen geen airco in oktober gegaan en het was nog minimum 30 graden leukste is dat ze appartementen veranderen met zoveel lawaai aan het "grootste" zwembad kan je niets zeggen zoveel lawaai boren ,breekhamers, kloppen van hamers niet te doen en in verschillende appartementen

hadden een "appartement met 2 slpk geen gezelligheid meubels afgeleefd en1 zeteltje voor 2 personen ,klein tafeltje met vier stoeltjes maarhangt bijna geen kleur meer op

Eten voor een week zwak maar je moet uw bord vast houden ze komen alles onder je neus weg halen zelf toen ik nog vork in hand zat echt niet te doen!en zeker nietals je om 20.45u komt eten dan moet je snel zijn maar ze ruimen alles weg voor de tijd om is en eten is vrij saai ons zien ze niet meer terug

Punten 4/10

Carlos del Amo (Public relations), Hotel Manager, 26-10-2018

Beste klant

Ik verontschuldig me dat we niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen.

Carlos del Amo (Public relations)

Aanrader! Wij gaan zeker een keer terug.

Sandra,
24-10-2018

Het was heerlijk. Wat een fijn hotel. Schone nette kamers, lekker eten en voor ieder wat wils. Personeel is zeer vriendelijk. Lekkere bedden ook. Het ligt mooi centraal dus vanuit daar kun je alle kanten op. Zwembad is niet groot maar prima en genoeg ligbedden in deze periode. Kortom... zeer tevreden over hotel Hovima Santa Maria.

Carlos del Amo (Public relations), Hotel Manager, 26-10-2018

Beste vriend

Bedankt voor het delen van uw ervaringen met andere gebruikers en voor de beoordeling die u ons heeft gegeven.

We zijn blij om te horen dat u van uw vakantie genoten hebt.

We hopen u snel weer te zien

Vriendelijke groeten.

Heerlijke week

C van der Bij,
20-8-2018

Samen met een vriendin een weekje naar Tenerife. Prima uitvalsbasis voor een fijne vakantie. Ruime en schone kamers, heerlijk balkon en prima douche.

Alles gemakkelijk te bereiken in de omgeving en gemakkelijk met de taxi naar Siam Park en Playa de las Americas.

Voor kinderen is er is in het hotel niet veel te doen. Let erop dat je een nogal steil heuveltje op moet, voor mensen slecht ter been is dit af te raden.

Vriendelijke receptie medewerkers en "animatie" bij het zwembad.

Yolanda-manager, Hotel Manager, 30-8-2018

Gehachte Gast,

We zijn erg blij dat jullie een leuk verblijf in ons Hotel Hovima Santa Maria heb gehad.

Dat de diensten jullie in het algemeen leuk gevonden heeft , dat de kamers met goede ruim genoeg waren en schone, dat de animaties werden plezant, dat de belangrijkste punten in de omgeving werden gemakkelijk om te vinden voor bestemmingspunten zoals Siam Park, Las Américas, te bereiken, en dat de receptie je verrukte tijdens uw verbijf.

Wij doen onze best voor het best animatie om kinderen te geven, wij blijven toch wel altijd tot uw dienst voor andere en bijzondere vragen.

We hopen u binnenkort terug te zien en dank u wel nogmaals voor uw positieve opmerkingen.

Receptie

fantasticsh

Carina,
25-7-2018

pwe zijn hier voor drie dagen nu en blijven 15 dagen, echt een aanrader tenerife, tevens dit hotel. Enige wat je bij ieder hotel hebt, is dat mensen zo vroeg hun handdoek bij het zwembad op de bedjes leggen, maar ze hebben hier genoeg bedjes. Personeel vriendelijk, spreken goed Engels, eten is goed,animatie goed en gezellig.

Raphael-receptie, Hotel Manager, 26-7-2018

Geachte Gast,

Wij zijn erg tevreden dat onze hotel Hovima Santa Maria aan jullie waren aanbevolen en dat julle een uitstekend vakantie bij ons gehad heeft.

Inderdaad sommige klanten laten al vroeg de handdoekjes bij het zwembad leggen aan maar het is wel vorbidden in onze binnen regels van het hotel.

Wij doen onze best voor dit te controleren .

Ondertussen, zijn wij hartelijk voldoend dat jullie een goed ervaring gehad met onze onthaal receptie, animatie team, voeding bij het restaurant en het gezellig sfeer.

Wij hopen dat jullie een andere keer in onze Hotel Hovima Santa Maria zullen komen te bezoeken.

Wij blijven tot uw dienst voor een andere en bijkomende vragen

Hoogachtend

Twijfel

Marloes,
6-7-2018

Prima hotel met goed eten en mooi uitzicht. Ook is het een goed gelegen hotel. Wij hadden kamer op zeezicht en dit was ook zeker de moeite waard. De kamers zijn erg gedateerd en mag echt gerenoveerd worden. De service was prima, want de mensen van de front-office zijn erg vriendelijk. Als je naar de Canarische Eilanden gaat, kan je last hebben van kakkerlakken. Momenteel zitten we hier nog en hebben we er al 3 op de kamer gehad. Dit is gewoon smerig. De eerste keer dat we er 1 zagen, duurde het iets langer als 3 uur voordat er wat aan gedaan werd. De tweede en derde keer vonden we ze al dood aan op de kamer. Hier merk je toch gebrek aan hygiëne, wat erg zonde is.

Yolanda, manager, Hotel Manager, 11-7-2018

Geachte gast,

Dank u wel voor de beoordeling over uw vakantie. Fijn om te horen dat u heeft genoten van de locatie, het uitzicht op zee, het eten en dat u tevreden bent over het personeel. Mijn excuses voor het ongemak, tenerife heeft een subtropisch klimaat en soms kunnen er kakkerlakken de kamer invliegen. We hebben een behandeling tegen de kakkerlakken en de kamers en het hotel zijn erg schoon. Het is geen kwestie van hygiëne, al onze klanten erkennen de netheid van het hotel.

Graag zien u graag nog een keer terug bij Hovima Santa Maria

Met vriendelijke groet,

Aanrader!

Kuper,
19-6-2018

Ik ben hier in augustus 2017 geweest met mijn vriend via touroperator. Gekeken naar de prijs/kwaliteit: echt een topper! Het is geen luxe of nieuw hotel, maar wel een erg schoon hotel. Wij hadden ook geen airco, maar door de grote waaier op het plafond hebben wij hier geen hinder aan ondervonden. Het ontbijt was prima, diner zat er bij ons niet bij. Het diner zou ik echter afraden: andere gasten vonden het eten niet top, en daarnaast eet je voor een appel en ei buiten de deur. Wat ik vooral erg prettig vond aan het verblijf in Hovima Santa Maria was de locatie. Je staat binnen no-time op het strand, er is een taxistandplaats om de hoek en ook eettentjes en barretjes zijn binnen handbereik. Het zwembad was niet groot, maar groot genoeg. Er waren ook altijd voldoende ligbedjes (geen handdoekje leggen). Kortom: zeker een aanrader!

yolanda-manager, Hotel Manager, 20-6-2018

Geachte heer/mevrouw Kuper,

Hartelijk dank voor het kiezen van Hovima Santa Maria. Wij zijn heel tevreden over uw goede reactie. Graag zien wij u nog eens terug in een van onze Hovima hotels.

Met vriendelijke groet,

Afgezien zwembad wat grote teleurstelling was

R.Stoker,
18-5-2018

Goed was eten.locatie..

Hotel is wel gedateerd.

Ons was zwembad beloofd..op plaats bestemming keken we tegen bouwput aan 19 april - 27 spril 2018 kamer 69

Pas na lang klagen kregen we laatste 2 nachten andere kamer met uitzicht op zee kamer 123

Voor zwembad moesten we naar ander hotel 10 minuten lopen..en we konden daar geen drinken bestellen omdat we van ander hotel kwamen!!

Yolanda-manager, Hotel Manager, 21-5-2018

Geachte gast,

Ik betreur het dat het hotel niet aan uw verwachtingen heeft voldaan en dat de werkzaamheden van het zwembad voor overlast hebben gezorgd. Het spijt me dat u door uw touroperator niet op de hoogte bent gesteld van deze werkzaamheden. Wat betreft de verandering van kamer begrijp ik dat er een misverstand was. Bij de receptie hebben ze onmiddellijk gereageerd en aangeboden om de kamer te veranderen zodra het mogelijk was.

Nogmaals, excuses voor het ongemak.

Floow Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Hovima Santa Maria in Costa Adeje, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Hovima Santa Maria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.