Aparthotel Hovima Santa Maria

Aparthotel
Aparthotel Hovima Santa Maria
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Hovima Santa Maria voor je op een rij gezet:

259 reviews over Aparthotel Hovima Santa Maria in het Nederlands

Aanrader!

Kuper
19-6-2018

Ik ben hier in augustus 2017 geweest met mijn vriend via touroperator. Gekeken naar de prijs/kwaliteit: echt een topper! Het is geen luxe of nieuw hotel, maar wel een erg schoon hotel. Wij hadden ook geen airco, maar door de grote waaier op het plafond hebben wij hier geen hinder aan ondervonden. Het ontbijt was prima, diner zat er bij ons niet bij. Het diner zou ik echter afraden: andere gasten vonden het eten niet top, en daarnaast eet je voor een appel en ei buiten de deur. Wat ik vooral erg prettig vond aan het verblijf in Hovima Santa Maria was de locatie. Je staat binnen no-time op het strand, er is een taxistandplaats om de hoek en ook eettentjes en barretjes zijn binnen handbereik. Het zwembad was niet groot, maar groot genoeg. Er waren ook altijd voldoende ligbedjes (geen handdoekje leggen). Kortom: zeker een aanrader!

Afgezien zwembad wat grote teleurstelling was

R.Stoker
18-5-2018

Goed was eten.locatie..

Hotel is wel gedateerd.

Ons was zwembad beloofd..op plaats bestemming keken we tegen bouwput aan 19 april - 27 spril 2018 kamer 69

Pas na lang klagen kregen we laatste 2 nachten andere kamer met uitzicht op zee kamer 123

Voor zwembad moesten we naar ander hotel 10 minuten lopen..en we konden daar geen drinken bestellen omdat we van ander hotel kwamen!!

Yolanda-manager, Hotel Manager, 21-5-2018

Geachte gast,

Ik betreur het dat het hotel niet aan uw verwachtingen heeft voldaan en dat de werkzaamheden van het zwembad voor overlast hebben gezorgd. Het spijt me dat u door uw touroperator niet op de hoogte bent gesteld van deze werkzaamheden. Wat betreft de verandering van kamer begrijp ik dat er een misverstand was. Bij de receptie hebben ze onmiddellijk gereageerd en aangeboden om de kamer te veranderen zodra het mogelijk was.

Nogmaals, excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet

Heerlijke vakantie gehad

DJ
15-5-2018

Fijne tijd gehad in dit aparthotel. Prima prijs-kwaliteitverhouding. Hadden redelijk groot appartement met ruim balkon. Omdat we toch vooral buiten waren was dat prima.

Eten verbazingwekkend goed. Ontbijt was royaal en voldoende keuze. Diner voldoende variatie en kwalitatief prima. Zeker voor herhaling vatbaar. Minpunt is gebrekkige parkeergelegenheid (tenzij met bijbetaling).

Personeel was overigens heel vriendelijk en kindgericht (zeker in restaurant en schoonmaak)

Yolanda-manager, Hotel Manager, 17-5-2018

Geachte Gast,

Fijn dat u heeft genoten van uw tijd bij Hovima Santa Maria.

Dankuwel voor de goede recentie. Ik waardeer uw positieve reactie over uw verblijf, het personeel en het eten.

Graag zien wij u nog eens terug bij een van onze Hovima hotels.

Hotel Rust en Luse rust

tente bries
9-5-2018

De rust is heerlijk, appartement is schoon, personeel heel vriendelijk, ontbijt prima.
Yolanda-manager, Hotel Manager, 10-5-2018

Beste gast,

Hartelijk dank voor de uitstekende beoordeling tijdens uw verblijf in HOVIMA Santa Maria.  Ik ben blij dat je hebt genoten van je vakantie, het goede ontbijt, de locatie en het vriendelijke personeel. Ik kijk er naar uit om je binnenkort weer te verwelkomen.

Met vriendelijke groet.

Prima hotel, voor herhaling vatbaar.

Familie Tilroe
14-4-2018

Na jaren vakantie te hebben gevierd in La Pinta zijn we nu, vanwege de absurde prijsverhoging na de verbouwing in La Pinta, uitgeweken naar Santa Maria. We kwamen veel oude bekenden tegen die dezelfde move hadden gedaan. Santa Maria is een goed en schoon hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel. Het meubilair is wat gedateerd en de bank en stoelen zitten niet geweldig, maar we waren toch meer buitenshuis, dus niet hinderlijk. Zowel ontbijt als diner was goed en wat vooral opviel was dat het eten bij het diner goed warm was.

We komen dan ook zeker terug.

Yolanda-manager, Hotel Manager, 26-4-2018

Beste Klant,

Hartelijk dank voor uw trouw aan HOVIMA Hotels. Ik ben blij dat je genoten hebt van je verblijf in HOVIMA Santa Maria, ontbijt en diner, netheid van het hotel en vriendelijk en behulpzaam personeel. We zullen u graag verwelkomen op uw volgende vakantie.

Met vriendelijke groet

mooi schoon, goed eten gezellige sfeer

Adrie de Ronde
8-4-2018

Allereerst, vanaf de uitstapplaats een hellinkje je op naar boven ,de eerste keer vermoeiend,went wel.Het is er heerlijk in januari geweest en nu in maart/april weer
Yolanda-manager, Hotel Manager, 12-4-2018

Geachte Gast,

Wij zijn erg treverden dat jullie in het restaurant met veel plezier goed gegeten en bovendien een goede sfeer in onze HOTEL HOVIMA SANTA MARIA genieten heeft.

Inderdaard is het niet zo gemakkelijk naar boven te gaan maar het spijt ons dat een beetje vermoeiend voor jullie was, om aan te komen

Wi hopen ondertussen dat jullie in onze Hotel HOVIMA SANTA MARIA in het nabije toekomst zullen terugkomen.

Hartelijk bedankt voor uw positieve reactie.

Hoogachtend

Dit jaar voor het eerst met mijn vriend op vakantie. Wij werden prettig ontvangen bij het reisbureau. We werden hier erg vriendelijk geholpen. Het hotel heeft een uitstekende ligging, vlak bij de zee en leuke winkeltjes. Een schone en nette kamer. Wel vonden we de indeling wat uitbollig. Het personeel van het hotel spraken redelijk goed Engels. En er werden activiteiten gehouden in en om het zwembad van het hotel.

Wel moesten we bijna 4 uren wachten tot dat we onze kamer binnen mochten, we waren te vroeg ingecheckt. Wel mochten we alvast van het zwembad genieten.

Yolanda, Hotel Manager, 8-3-2018

Gehachte Gast,

We zijn erg blij dat jullie een harte welkom gekregen bij de receptie en dat ondertussen, jullie een goed verblijf in onze hotel gehad heeft.

Het spijt me dat jullie op uw kamer langer gewacht heeft maar wij wel zeggen dat normal gezien wij het checkout tot 12h smiddags doen en wij moeten van onze kamers na het vertrek zorgen van onze klant tot 15h.

wIj doen onze best voor het best zorgen aan onze klant geven

Wij hopen aan jullie snel terugzien

Met vriendelijk groetjes.

Over het algemeen een fijne accomodatie!

Agnes
6-3-2018

Gezellig hotel alleen een gedateerde inrichting van de kamers.

Super goed ontbijt, avond buffet iets minder.

Yolanda, Hotel Manager, 8-3-2018

Gehachte Gast,

Bedankt voor uw goede reactie en voor het algemmeen indruk van onze Hotel HOVIMA Santa Maria.

Hopen wij aan jullie zo vlug mogelijk terug te zien.

Met vriendelijke groetjes

Net, eenvoudig, maar goed hotel.

Wiebe en Mascha Tolsma
24-2-2018

Wij hebben 12 dagen verbleven in Santa Maria. Het was beter dan wij verwacht hadden. Zeer vriendelijk personeel, prima eten, gedateerde maar schone kamer en badkamer. Een punt van kritiek is dat er geen Nederlandse tv zenders zijn, alleen BVN maar dat is geen echte Nederlandse zender. Graag toevoegen RTL4, SBS6 en eventueel NPO zenders. Verder niets dan lof over dit hotel. Op Valentijnsdag zelfs chocoladhartjes op de kamer. Prachtig.
Yolanda-manager, Hotel Manager, 26-2-2018

Geachte gast,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wij waarderen uw aanbeveling zeer, en vinden het fijn dat u genoten heeft van het vriendelijke personeel, het eten, de schoonmaakservice en de chocolaatjes op Valentijnsdag. Ook bedanken wij u voor het plaatsen van de opbouwende kritiek op ons hotel. Door uw ervaring kunnen wij ervoor zorgen dat het in de toekomst alleen maar beter wordt.

Nogmaals bedankt voor uw aanbeveling. Het zou voor ons een genoegen zijn om u weer te verwelkomen in HOVIMA Santa Maria.

Wij wensen u het beste toe en hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,

Heerlijke vakantie gehad,voelden ons zeer welkom .

Kees en Thea Klaassen
12-2-2018

Bij aankomst was onze kamer al beschikbaar en wij kregen dezelfde kamer als vorig jaar( op verzoek)

Wij hebben dat zeer gewaardeerd !

Mijn man heeft een glutenvrij dieet en daar werd HEEL goed rekening mee gehouden. Elke ochtend mochten wij in overleg aangeven wat hij ' s avonds wilde eten.'s Morgens was er altijd glutenvrij brood( in overleg harde broodjes of gesneden brood en koekjes,magdalena of chocolade cake)

Het appartement werd prima schoongemaakt.

Het personeel in het restaurant en de receptie was ook altijd zeer vriendelijk en behulpzaam.

Kortom het was een top vakantie !

Het gebouw is alleen bereikbaar via een vrij steile weg. Het is wel belangrijk dat je nog redelijk goed ter been bent.

De bus zet je ook aan de weg af, je moet zelf met de koffers naar boven lopen.

Een taxi zet je wel boven af.

Yolanda, Hotel Manager, 16-2-2018

Geachte gast,

Bedankt voor het aanbevelen van ons hotel.

Wij zijn erg blij om te lezen dat u zo genoten heeft van uw vakantie in Tenerife, en daarbij in het bijzonder de service voor uw man, de schoonmaak van uw appartement en klantvriendelijkheid en begulpzaamheid van ons receptie personeel.

Het zou voor ons een genoegen zijn om u in de toekomst nog eens te verwelkomen in HOVIMA Santa Maria.

We wensen u het beste toe.

Met vriendelijke groet,

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Hovima Santa Maria in Costa Adeje, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Hovima Santa Maria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Hovima Santa Maria scoort een 7.85 uit 10 op basis van 286 reviews.