Aparthotel Hovima Panorama

Aparthotel Hovima Panorama
8,9

16 tips over Aparthotel Hovima Panorama

JodyMartens, 24-7-2015
Huur een huurauto! Het hotel biedt een beveiligde en afgesloten parkeerplaats voor haar gasten. Tenerife ontdekken per auto is ideaal en scheelt je vaak de torenhoge kosten van tijdrovende excursies per bus. De vele panoramawegen van het eiland bieden een adembenemend uitzicht!
H. Jolink, 11-5-2015
Als je een voordeelkamer boekt, kan dat betekenen dat je tegen een witte muur aankijkt en dus geen uitzicht hebt!
Merel Koning, 22-4-2015
Wij zijn in de avond met een excursie de el teide 'beklommen' met een bus. Echt super leuk en een aanrader! Je zit boven de wolken en daar kun je sterren kijken en verder is het gewoon een hele gezellige excursie! Je maakt verschillende stops waar de gids bijzondere plekjes laat zien.

We hebben een aantal aanbieders voor Hovima Panorama voor je op een rij gezet:

IJs en Adrie de Ronde, 31-1-2015
lekker wandelen langs de kilometerslange boulevard
Sjang van Hooff, 26-1-2015
Boek geen voordeelkamer (economy) als je graag op je balkon zit met uitzicht
mieke, 5-1-2015
Boek een kamer met geen uitzicht op de muur

Marjolein van Sas, 13-7-2014
Bezoek de Teide by Night. Hierdoor kom je op hele mooie plekken en sterren kijken op deze hoogte is erg bijzonder. Bij ons werd het gedaan door een Vlaamse mevrouw, Isabelle, vol humor en weetjes over het eiland. Een leuke belevenis en het gekd zeker waard.
ijsenadrie, 8-2-2014
met de bus naar Los Cristionos of la Caleta terug wandelen
anne koks, 20-1-2014
dichtbij het hotel is ook een winkeltje waar je met je voeten in bakken met visjes kan gaan zitten, daar verkopen ze ook tickets voor o.a. siam park en loro park, deze erg goedkoop, het is in dat winkeltje makkelijk communiceren, want daar werkt een man uit België. (hier zou ik naartoe gaan als je tickets voor iets wil kopen)
Jan_chris, 18-1-2014
De budget kamers hebben uitzicht op een blinde muur, alle ander eop het zwembad.

We hebben een aantal aanbieders voor Hovima Panorama voor je op een rij gezet: