Aparthotel Hovima Panorama

171 reviews over Aparthotel Hovima Panorama in het Nederlands

Super

Marco vos
15-8-2018

Het een knus hotel. Je hebt altijd een plek aan het zwembad. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het is eten goed voor 3 sterren hotel. De kamers zijn goed.

Super

Noor
13-8-2018

Vriendelijk personeel. Kwalitijd prijsverhouding is super. Eten is voor ieder wat erbij. Ligging ideaal. Kan overal heel snel naar toe lopen. Zeker een aanrader.

Woensdag avond bbq avond. Soms live muziek zowel in de avond als ook soms bij het ontbijt. Poolbar heerlijk om lekker bij te komen

Geweldige vakantie

Menkehorst
7-8-2018

Het is een leuk hotel. Het is een gedateerde hotel, maar een sfeer vol hotel. De medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. Het eten is goed.

Goede vakantie

Suzanne aarts
7-8-2018

Het is een goed schoon en klein schalig hotel. De medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. Alles wat je nodig hebt.

Beste Suzanne,

Heel erg bedankt voor uw beoordeling via Zoover met betrekking tot uw verblijf bij Hovima Panorama. We zijn blij om te horen dat u alles heeft wat u nodig hebt.

We hopen dat u in de toekomst terug komt naar Hovima Panorama.

Super leuk

De keijzer
6-8-2018

Het is een buitengoed hotel. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het eten is geweldig. Het zijn simple kamers, maar je hebt alles wat je nodig hebt.

Beste Keijzer,

Heel erg bedankt voor uw beoordeling via Zoover. De beoordelingen zijn belangrijk voor ons personeel.

We zijn blij dat Hovima Panorama aan al uw wensen heeft voldaan. We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Coro/ Hotelmanager

Personeel: ++, eten:+/- complex:+/-, herrie fans

rechtvoorzijnraap
1-8-2018

Als het super vriendelijke en bereidwillige personeel dat er keihard aan trekt om alle ongemakken weg te poetsen, in een wat minder versleten resort zou lopen met een wat betere kwaliteit eten, dan zou de prijs prestatie ongekend zijn. De permanente herrie van pompen (vlakbij de etenszaal) , resonerende ventilatoren en andere technische apparaten die wij zowel overdag als ’s-nachts als hinderlijk ervaren, verstoren helaas de rust. Dit resort is dus absoluut NIET geschikt voor mensen die een gevoelig gehoor of last van stoorbronnen hebben. Het eten kan zeker beter en ook in ons appartement blijkt uit de doorgelegen matrassen en defecten aan balkondeurslot en handdoek hangers dat er weinig budget is voor (preventief) onderhoud, jammer! Zonder kluisje (€ 3 per dag) zouden we niet gerust naar buiten lopen want de dunne glazen plaatjes van het badkamerraam vormen nul beveiliging tegen insluipers. Veel ruimte voor verbetering, mooie lokatie.

Beste gast,

Heel erg bedankt dat u de tijd hebt genomen om deze feedback op Zoover te schrijven. Website. Wij vinden het jammer dat we niet aan de verwachtingen van u vakantie met betrekking tot het onderhoud van de kamers hebben voldaan. We herinneren u eraan dat het onderhoudsteam heel hard werkt om te controleren dat er geen gevaar is voor onze gasten in de kamers aan de andere kant hebben we in de hotelketen HOVIMA een preventiedirecteur en risico's voor wie deze punten in het bijzonder besproken zullen worden. We verontschuldig ons voor het ongemak.

Aan de andere kant zijn we blij om te horen dat u genoten heeft van onze centrale locatie en het personeel van het hotel. Heel erg bedankt.

Relax en rustige vakantie

Marlies Groenwold
30-7-2018

Het is een mooi hotel. Het eten is slecht, mag meer variatie. Het personeel is fantastisch. Chloë is een topper. De bedden zijn goed.

coro, Directora, 6-8-2018

Beste Marlies,

Hartelijk bedankt voor u feedback via Zoover met betrekking tot uw verblijf bij Hovima Panorama. We hebben een rotatiebuffet van 7 dagen bij het ontbijt en een diner van 10 dagen tijdens het diner, het eten dat we klaar maken voor beoordeeld door directeur van voedselautoriteit.

We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Heel mooi

Hoogenkamp
22-7-2018

Het is top hotel. Klein schalig hotel. Het persooneel is erg vriendelijk en behulpzaam. De kamer is fantastisch met een mooi zeezicht. Wij zijn niet zo van halfpension, maar het avond eten is alsnog goed.

Beste Meneer/ Mevrouw Hoogenkamp,

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling via Zoover tijdens u verblijf bij Hovima Panorama. Wij zijn blij om te horen dat alles naar wensen is.

Wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Coro/Hotel Manager

Perfect

Van geel
15-7-2018

Het is een schoon hotel. De persooneel is vlot en erg vriendelijk en behulpzaam. Het is prima

Geachte Van Geel,

Hartelijk bedankt voor u beoordeling via Zoover. Dat is als hotelketen belangrijk voor ons. We zijn blij om te horen dat u genoten heeft van de medewerkers en de schoonheid van on 3 sterren hotel.

We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Een ontspannen vakantie

Barry olie
13-7-2018

Het is een mooi en rustig complex. Het eten is uitstekend. Het persooneel is super vriendelijk en behulpzaam. Ze begroeten ons altijd met een lach. De kamer zijn mooi schoon.

Beste Meneer Barry,

Hartelijk bedankt voor u beoordeling via Zoover met betrekking tot uw verblijf bij Hovima Panorama. We zijn om te horen dat het aan uw wensen heeft voldaan tijdens uw verblijf; hotelmedewerkers, schoonheid, het eten en de locatie.

We hopen u opnieuw te mogen verwelkomen bij ons en op het eiland.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Hovima Panorama in Costa Adeje, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Hovima Panorama zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Hovima Panorama scoort een 8.9 uit 10 op basis van 469 reviews.