Aparthotel Hovima Panorama

155 reviews over Aparthotel Hovima Panorama in het Nederlands

Een prima hotel

Franke
13-6-2018

Het is den prima Hotel. De bergruimte van de Kamers zijn Kral, maar voor de Rest Zinn her goede Kamer. Het personeel is behulpzaam en vriendelijk. Het eten is goed.

Hartstikke goed

Hulsink
13-6-2018

Het is den goed fin Hotel. De Kamer zijn mooi schoon. Het eten is lekker. Her personeel erg vriendelijk en behulpzaam.

Prima hotel

Versteden, jacob
10-6-2018

Het is een goed en klein schalig hotel. Het medewerkers zijn erg vriendelijk. Via touroperator zijn we verkeerd geinforneerd, bv inclusief drinken bij het avond eten terwijl het exclusief is. Voor de rest is het een prima hote!
coro, Directora, 13-6-2018

Beste Jacob,

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling via Zoover met betrekking tot uw verblijf bij Hovima Panorama. We zijn blij om te horen dat u genoten heeft van uw vakantie bij ons. Het personeel is dankbaar van de beoordeling die ze hebben gekregen.

We willen dat het duidelijk is voor de toekomstige reizigers, dat het alleen voor halfpension plus (+) het drinken bij het avondeten inclusief is. Dank u wel voor uw begrip, we hebben begrepen dat het niet goed is uitgelegt bij het reisbureau... We gaan er werk van maken, zodat het goed op de website van Tui komt te staan en dat er geen verwarring meer is voor in de toekomst.

We kijken ernaar uit om u in de toekomst weer opnieuw te verwelkomen.

Best goed

Van der Vleuten
9-6-2018

Het eten valt erg tegen. De kamer zijn mooi schoon. Het personeel is er vriendelijk en behulpzaam.

Beste gast,

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling met betrekking tot uw verblijf bij Hovima Panorama. We gaan kijken hoe we ons protocol kunnen aanpassen. Sorry voor het ongemak en bedankt voor uw begrip. Het personeel is erg aardig en dank u wel voor de waardering via Zoover.

Prima

Ton
8-6-2018

Het is een prettig hotel. Het personeel is erg vriendelijk end behulpzaam. Het eaten is goed. De kamers zijn prima.

Beste Meneer Ton,

Hartelijk bedankt dat u tijd wilde vrij maken om een beoordeling te schrijven via Zoover. Het personeel van Hovima is een extra plus punt en ze zijn blij voor de erkenning die u geeft over het hotel. Wij zijn erg blij om te horen dat u genoten heeft van uw vakantie bij ons. Wij kijken er naar uit om u in de toekomst opnieuw te verwelkomen in ons hotel.

Perfect

Klein
8-6-2018

Het is een geweldige plek. Een Klein en rustig hotel. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Eten is verrukkelijk.

Beste Meneer Klein,

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling via Zoover, het is erg belangrijk voor ons. We zijn blij om te horen dat u een heerlijk verblijf heb gehad bij Hovima Panorama en dat alles volgens wensen was. Graag zien wij u snel weer bij Hovima Panorama.

Fantische plek

P. Vertelman
22-5-2018

Het is een drie sterrenhotel en dan weet je dat je niet alle luxe hebt. De mensen die hier werken zijn zeer vriendelijk.
coro, Directora, 4-6-2018

Beste gast,

Heel erg bedankt voor de beoordelingen via Zoover. De bevoordelingen zijn voor ons belangrijk vooral voor de werknemers van Hovima.

Wij zijn blij om te horen dat onze gastvrijheid zorgt voor mooie vakanties.

Wij hopen u in de tookomst welkom te heten.

Hartelijke groeten,

Coro, directrice

Mooi hotel

Krabbenborg
20-4-2018

Mooi kleinschalig hotel met vriendelijk personeel. Schone uitgebriede kamers met keukenblok en grote koelkast. Eten veelzijdig en uitgebreid.
coro, Directora, 4-6-2018

Geachte gast,

Heel erg bedankt voor je reacties op Zoover, het is erg belangrijk voor ons allemaal die bij HOVIMA Panorama werken. We zijn blij om te zien dat we hebben voldaan aan de verwachtingen van uw vakantie. We hopen dat je ons de volgende keer dat je naar Tenerife terugkomt opnieuw zult kiezen.

Vriendelijke groeten,

Coro/ Directrice

Margaret oudshoorn
30-3-2018

Alles is goed en erg vriendelijk personeel

Wij zijn nu voor de 4e keer in de winter voor 10 dagen in Hovima Panorama geweest .

Het appartementen en studio Hotel heeft een uitstekende ligging . Net niet aan de boulevard maar wel maar 50 meter . Bovendien is de ligging tov. de lengte van de boulevard in het midden . Dus 2 uur naar beiden kanten wandelen .

Het Hotel is al iets overjarig , maar wel heel erg netjes en schoon.

Ook vinden wij het eten ( HP ) geweldig zeker voor deze prijs .

Kamers ( studio ) is ook overjarig maar heel erg goed schoon . Kleine opmerking de bedden ( matrassen ) zijn soms slecht . Nu dit jaar ging het wel .

Er zijn mensen , die komen hier al meer dan jaren en jaren . Dat zegt wel wat denk ik .

Ook wij zijn winter 2019 weer present . Liefst voor langer als dat mogelijk is .

Heerlijk.......

coro, Directora, 27-3-2018

Beste Paul,

Heel erg bedankt voor deze erkenning op Zoover en om elke winter terug te komen to HOVIMA Panorama, is this erg important voor ons. Het hotel dateert uit 1984, en doen we in kleine renovaties om in topconditie te houden. We zijn blij om te weten dat u genoten hebt van het ontbijt en het avondeten op halfpension. Als de matrassen niet aan uw wenst was, wanneer u terugkeert in 2019, neemt u contact op met het hotel om dat op te lossen voor u aankomst.

Bedankt voor uw verstandnis.

Vriendelijke groeten,

Coro/Directrice

We hebben een aantal aanbieders voor Hovima Panorama voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Hovima Panorama in Costa Adeje, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Hovima Panorama zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Hovima Panorama scoort een 8.9 uit 10 op basis van 377 reviews.