Aparthotel Hovima Panorama

179 reviews over Aparthotel Hovima Panorama in het Nederlands

Prima hotel

Wilco van Dijk
17-10-2018

Dicht bij het strand. Voor 3sterren is dit echt een super goed hotel.

Zeer goed!

Verhoeven
26-9-2018

Een goed en rustig hotel. De medewerkers zijn fantastisch. De locatie is perfect.

Dear Verhoeven,

Thank you so much for this rating on Zoover Website- it is very important for us- We are glad to know that you enjoyed your holidays with us at HOVIMA Panorama. We hope to see yopu soon.

Uitstekend

Hendrik Jan De Wit
26-9-2018

Een super hotel. Beter dan verwacht. De medewerkers zijn erg vriendelijk en behulpzaam. In de kamer is het erg warm.

Dear Hendrik,

Thank you so much for your kind review regarding your recent stay with us at HOVIMA Panorama- We hope to see you again in the near future.

Prima verblijf

Huijbens
26-9-2018

Het is een prima accommodatie. De medewerkers zijn erg vriendelijk en behulpzaam. De kamer zijn goed. We hebben naar ons zin.

Dear Huijbens,

Thank you very much for your feedback following your stay with us- We hope to welcome you back again soon.

Geweldige vakantie

Knippenbergh
19-9-2018

Het is een super hotel. Het persooneel is geweldig. Jammer dat erg geen airco.

coro, Directora, 25-9-2018

Beste heer Knippenbergh,

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling via Zoover, het is belangrijk voor ons als hotel. We zijn blij om te horen dat u genoten heeft van de hotelmedewerkers en van de faciliteiten.

We hopen u snel opnieuw te verwelkomen in Hovima Panorama.

Fijne vakantie

Kriesels
5-9-2018

Het is een rustig hotel. De kamers zijn goed, jammer dat er geen airco op de kamer. Het is goed. Persooneel is vriendelijk en behulpzaam.

coro, Directora, 21-9-2018

Beste heer/mevrouw Kriesels,

Hartelijk bedankt voor uw waardering via Zoover. Sorry voor de onduidelijkheid van de airco op de kamers, het is inderdaad niet in een brochure of website vermeld. We zijn blij om te horen dat u genoten heeft van uw vakantie.

Hopelijk zien we u snel terug bij Hovima Panorama.

Geweldig!

Van den Hooven
3-9-2018

Het is een goed 3 sterren hotel. Jammer dat er geen airco op de kamer is. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Chloë is een Nederlandse en ze is altijd vrolijk. Ze heeft ons geholpen om foto´s over te plaatsen van USB naar mobiel.

coro, Directora, 21-9-2018

Beste gast,

Heel erg bedankt voor uw beoordeling via Zoover. Het is voor ons belangrijk. De medewerkers van Hovima Panorama zijn een extra pluspunt, want ze werken hard om de wensen van de klanten te voldoen. We hebben een notitie van de airco gemaakt, het is niet gepubliseerd in een brochure/catalogus/website. Sorry voor het ongemak en dank u wel voor het begrip.

We hopen u in de toekomst opnieuw te verwelkomen in ons hotel.

Sintineke
15-8-2018

Heerlijk ontbijt buffet en diner buffet, iedere dag iets anders.

Zeer vriendelijk personeel van schoonmakers tot receptie.

Mooie ligging, op zeer korte afstand van winkelcentra, strand en eetgelegenheden.

Bij de receptie een afgesloten ruimte om je koffer in bewaring te geven. Je kan zelfs nog een baddoek krijgen om nog even te douchen voor je huiswaarts keert.

Ik kan geen minpunten bedenken.

Beste Sintineke,

Hartelijke bedankt voor uw beoordeling met betrekking tot uw verblijf bij Hovima Panorama. We zijn erg blij om te horen dat u genoten heeft van het hotel en de faciliteiten/ service die wij als hotel verlenen aan de gasten.

We hopen dat we u snel weer mogen verwelkomen.

Coro/hotelmanager

Marco vos
15-8-2018

Het een knus hotel. Je hebt altijd een plek aan het zwembad. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het is eten goed voor 3 sterren hotel. De kamers zijn goed.

Beste Marco,

We zijn erg blij om te lezen over uw ervaring bij Hovima Panorama.

We stellen opprijs dat u de kwaliteit en de prijs van het hotel goed vind. Het is belangrijk dat we weten dat de prijs voor de toekomstige reizigers goed is.

We hopen dat we geluk hebben en u opnieuw te mogen verwelkomen.

Coro/hotelmanager

Noor
13-8-2018

Vriendelijk personeel. Kwalitijd prijsverhouding is super. Eten is voor ieder wat erbij. Ligging ideaal. Kan overal heel snel naar toe lopen. Zeker een aanrader.

Woensdag avond bbq avond. Soms live muziek zowel in de avond als ook soms bij het ontbijt. Poolbar heerlijk om lekker bij te komen

Beste Noor,

Heel erg bedankt voor uw feedback met betrekking tot uw verblijf bij Hovima Panorama. We zijn blij om te horen dat u genoten heeft van onze medewerkers, de sfeer en onze BBQ avond op woensdag.

We hopen u in de toekomst opnieuw te verwelkomen.

Coro/ hotelmanager

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Hovima Panorama in Costa Adeje, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Hovima Panorama zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.