Aparthotel Hovima Panorama

Tonen op kaart

855 reviews over Aparthotel Hovima Panorama

• 10Peter06-01-2020

Wij komen terug

Fijn verblijf, nette en schone kamers. Die komen ze vijf keer per week schoonmaken. Ook het eten was goed en veel keuze. Wij hebben er van genoten, en gaan zeker terugkomen

Public Relation department., Director, 07-01-2020

Beste Peter, Bedankt voor het opmerken over onze schone kamers in HOVIMA PANORAMA, en over onze selecite eten. Wij voelen ons goed om te weten dat u een fijne tijd hebt gehad en dat uterug wilt komen. Bedankt voor uw goede beoordeling. En hopelijk tot snel!

• 10PETER03-01-2020

UITSTEKEND

ZEER MOOI HOTEL. VRIENDELIJK PERSONEEL. HEEL GOED ETEN.

Public Relations department., Director, 05-01-2020

Beste Peter, Bedankt voor uw beoordeling op Zoover, en de tijd die u erin heeft gestoken. Wij bedanken u voor uw hoge score, en uw woorden over ons personeel. Wij kijken er naar uit om u weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten,

• 9De Vries03-01-2020

Winter vakantie

Het hotel ligt zeer dicht bij de zee. De haven is 5 minuten Wandelen. op de hoofdweg is een winkelcentrum. Busstaision bevindt zich ook in de hoofdstraat. Het enige slechte is om de heuvel op te lopen. De kamers zijn beetje gedateerd, maar het personeel is vriendelijk.

Public Relation department., Director, 05-01-2020

Beste De Vries, Bedankt voor uw beoordeling op Zoover. Wij werken hard om onze kamers te renoveren met daarbij alle faciliteiten. Wij hopen dat u nog een terug komt, en daar gebruik van kunt maken. Wij danken u voor het commentaar over ons personeel en de service, en natuurlijk de locatie. Wij hopen u snel weer te zien. Met vriendelijke groeten,

Gereisd met jonge kinderen in januari 2020

• 2019
    8Mondria/ de Gier29-12-2019

Goed hotel na renovatie

Badkamer heeft geen thermostaat kraan ene keer gloeiend heet, paart seconden later stervens koud . Wel een nieuwe keukenblok en airco, goede bedden , zwembad netjes en schoon en eetzaal mag wel wat ruimer, je zit echt dicht op elkaar geplakt, eten daar is voortreffelijk. Ik geef een laag cijfer voor de kamer ivm slechte niet geventileerde badkamer met kapotte voegen kitnaden en tegels en ontbreken van thermostaatkraan erg jammer als dit het visite kaartje van renovatie is waar men nog volop mee bezig was . Laatste dag liep loopt tot 1200 uur en daardoor geen lunch meer en moet men dat betalen, jammer als je savonds pas weggaat dat je als gast niet meer welkom bent , ja tegen betaling. Voor de rest kan ik het hotel wel aanbevelen als men nog eens kritisch kijkt naar de minpunten zoals boven beschreven. Badkamer vervangen door een inloopdouche zou al een mooi pluspunt zijn ipv die kapotte zooi zoals boven beschreven.

Public Relations department., Director, 09-01-2020

Dear Mondria de Gier,

Thank you for having shared your experience on Zoover.

Your kind words about our international buffet will be shared with our kitchen staff.

According to your comment, we are now working in our rooms to improve them, so we invite you to return next year and check our new facilities.

Talking about the last day, hotel services are included until checking out. For that reason, every service after have checked out must be paid separately.

We hope to welcome you back again soon!

Kind regards,

Public Relations department.

• 8Marianne28-12-2019

het eten is goed. kamers zijn een beetje oud, maar ze renoveren. locatie redelijk goed

Public Relations department., Director, 29-12-2019

Beste Marianne, Bedankt dat u tijd heft gemaakt om ons te beoordelen over ons geode eten. Wij hopen u natuurlijk weer snel te mogen zien in onze gerenoveerde kamers. Fijne Jaarwisseling!!!

Met vriendelijke groet,

Public Relation Department

• 8Ploeger24-11-2019

Al 7 jaar tevreden gasten

Elke avond live muziek. centrale ligging Aardig personeel Verwarmd zwembad. Kleinschalig/gezellig

l

l

Public Relations department., Director, 29-11-2019

Beste Ploeger,

Bedankt voor uw comentaar op Zoover.

Wij zijn erg blij dat u een fijne vakantie hebt gehad in HOVIMA Panorama.

Wij hopen u terug te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groeten.

• 7De geus17-11-2019

Heer goed verbjijf ,en personeel

Goede ligging Heer goede service

Public Relation department., Director, 22-11-2019

Beste mevrouw De geus, Wij vinden het fijn u elk jaar weer terug te mogen ontvangen! En zijn erg tevreden over uw feedback over ons hotel. We hopen u weer te mogen verwelkomen in Hovima Panroma, in de toekomst. Met vriendelijke groeten,

Alleen gereisd in november 2019

• 9Fam Van Eijkel Brouwer17-11-2019

Verblijf was fantastisch en goed verzorgd

Prima locatie, goede en schone kamers , goede verzorging end vriendelijke bediening, korte afstand naar het strand en winkelcentrum.

Public Relation department., Director, 22-11-2019

Beste familie Van Eijkel Brouwer, Dankuwel voor uw tijd om een resencie te schrijven over uw verblijf in ons Hotel. Wij vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent geweest met onze diensten van service en locatie. We hopen u natuurlijk te zien in de toekomst!

• 10Peter_v_D15-11-2019

Geweldig

Prachtig hotel met een zeer goede service. Het personeel is fantastisch en behulpzaam. Het eten in het restaurant is echt heel goed en met veel opties.

Public Relation department., Director, 22-11-2019

Hallo Pieter, We willen u bedanken voor uw geode resencie over ons hotel. Wij vinden het fijn om te horen dat u hebt genoten van ons eten en het compliment over ons personeel. We hopen u weer te mogen verwelkomen bij u volgende bezoek aan Tenerife.

Met vriendelijke groeten van het gehele Hovima Panorama Team,

• 8Jan,B14-11-2019

Zeer tevreden.

Als eerste hartelijk bedankt voor de fijne vakantie, in jullie hotel. Wij zijn blij met deze laag drempelige accomodatie. Kamers zeer schoon en vriendelijk personeel, niets was te veel, dicht bij de oceaan en de haven. Prima zwembad, en goed en gevarieerd eten. Wij zullen deze fantastische plek aan iedereen aanbevelen.

Public Relation department., Director, 24-11-2019

Beste Jan, Wat fijn dat u zo denkt over ons hotel! Wij vinden het fijn dat u tevreden bent over de locatie en ons buffet. Wij zijn trots op ons personeel, en vinden het fijn dat u ook zo over hun denkt. We hopen u snel weer te mogen ontvangen in ons hotel, en bedankt voor uw aanrading van ons hotel.

16 tips over Aparthotel Hovima Panorama

• ijsenadrie, 08-02-2014

met de bus naar Los Cristionos of la Caleta terug wandelen

• Jan_chris, 18-01-2014

De budget kamers hebben uitzicht op een blinde muur, alle ander eop het zwembad.

• Patricia, 16-12-2011

Restaurant Sofia (BBQ International) aan de boulevard. Mis je de kroket en frikandel, ga dan rechts langs de boulevard, voorbij de haven en het witte strand. Daar is een klein restaurant waar je voor 1 Euro een halve liter bier krijgt en je na 15.00 uur bediend wordt door Jan uit Amsterdam. La Gomera is als daguitje niet bijzonder. Allen stops voor foto's en een boerderij waar je (vieze) kaas kunt kopen. Loro Parc en met de katamaran dolfijnen enz. spotten vonden wij beiden echt geweldig.

9 vragen over Aparthotel Hovima Panorama

• Lianne, 18-07-2017

handdoeken

Is er een handdoeken service bij het zwembad?

• sarana , 22-05-2014

ontbijt

weet er misschien iemand van hoelaat tot hoelaat het ontbijt is?

Alvast bedankt!

Marjolein van Sas, 13-07-2014

Van 8:00 tot 10:00 uur

• jan, 24-02-2014

ontbijten

wie weet of je buiten mag ontbijten en of dineren moeten de heren ook een lange broek aan

mvg jan

jan, 14-07-2014

bedankt voor u reactie is savonds de diner helaas ook binnen denk ik

Marjolein van Sas, 13-07-2014

Ontbijt is binnen en heren hoeven niet perse in een lange broek. Natuurlijk is een zwembroek niet gewenst.

Aparthotel info

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Sport & SpelBiljart, Tafeltennis