Tijdelijk €25 aanbetaling

• Sportfaciliteiten
Meer aparthotel info

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

850 Reviews over Hovima Panorama

• 8S.Stevens04-12-2022

Leuke accommodatie op mooie locatie

Nette accommodatie. Betaalbaar en van alles voorzien. Mooie locatie tov winkels en strand. Vriendelijke en behulpzame medewerkers. Helaas wel heel veel handdoek leggers bij het zwembad al vroeg in de ochtend. Badkamer heeft wel opknapbeurt nodig (locatie wc heel onhandig en douche in bad) Badkamer stonk wat naar riool in de ochtend. Eten wel wat veel van hetzelfde en vrij snel koud, maar ja. WiFi mocht wel wat beter. We hebben ons wel vermaakt.

• 9Johannes17-11-2022

fijne vakantie

Een fijn kleinschalig appartementencomplex, goed verzorgd en schoon. Het personeel is er vriendelijk en behulpzaam. Toen de aan ons toegewezen kamer niet passend voor ons was, werd er direct een andere kamer aangeboden. Top service. Klein minpuntje, het eten van het buffet was niet altijd warm. We hebben genoten van ons verblijf.

• 8Arianne Steenbeek23-06-2022

Voor ons was het fantastisch!

Het was een gezellig appartementencomplex. Wij hadden een mooie kamer, was heel schoon. Wij hadden geen geweldig uitzicht, maar dat wisten we bij het boeken. Vriendelijk personeel, ze deden hun best om je het zo prettig mogelijk te maken. Het eten was goed. Een plek waren we graag terug zouden komen.

• 8Henmar18-02-2022

Na de renovatie nu beter!

Voor de 2e maal Hovima Panorama bezocht ( 1e x Feb 2019) Kamers zijn inmiddels gerenoveerd en netjes, worden 5x /wk schoongemaakt , gehele complex ziet er nu netjes en verzorgd uit en wordt gerund door vriendelijk en behulpzaam personeel. Goed verzorgd ontbijt met ruime keuze, lunch (ook ruime keuze)enkele malen genomen ipv Diner( kan eventueel een kiezen voor lunch of diner opgeven bij de receptie) handig als je s'avonds op de boulevard wat wil gaan eten😉 min puntje Diner niet altijd even warm, dit kan beter zeker de soep! maar genoeg keuze / wekelijkse afwisseling. 👍 voor ons in ieder geval een geslaagde vakantie en waarschijnlijk tot feb 2023🙂

Eigenaar, 28-02-2022

Dear Henmar, Allow us to answer your good review in English. Thank you very very much for this fantastic description and for giving us such a good reputation. After the renovation of the rooms all feedbacks matters to us, we appreciated deeply. Looking forward to seeing you again with us for a 3th time soon. Patricia F. Head of reception

• 8H & J16-11-2021

goed in een sfeervolle omgeving

eenvoudig maar gerenoveerd apparttement met vriendelijk en behulpzaam personeel
    wel de juiste kamer boeken ( geen voordeel ) eten was prima maar er zijn genoeg restaurants in de buurt voor een afwisseling.

• 10Peter06-01-2020

Wij komen terug

Fijn verblijf, nette en schone kamers. Die komen ze vijf keer per week schoonmaken. Ook het eten was goed en veel keuze. Wij hebben er van genoten, en gaan zeker terugkomen

Director, 07-01-2020

Beste Peter, Bedankt voor het opmerken over onze schone kamers in HOVIMA PANORAMA, en over onze selecite eten. Wij voelen ons goed om te weten dat u een fijne tijd hebt gehad en dat uterug wilt komen. Bedankt voor uw goede beoordeling. En hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groeten,

• 10PETER03-01-2020

UITSTEKEND

ZEER MOOI HOTEL. VRIENDELIJK PERSONEEL. HEEL GOED ETEN.

Director, 05-01-2020

Beste Peter, Bedankt voor uw beoordeling op Zoover, en de tijd die u erin heeft gestoken. Wij bedanken u voor uw hoge score, en uw woorden over ons personeel. Wij kijken er naar uit om u weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten,

• 9De Vries03-01-2020

Winter vakantie

Het hotel ligt zeer dicht bij de zee. De haven is 5 minuten Wandelen. op de hoofdweg is een winkelcentrum. Busstaision bevindt zich ook in de hoofdstraat. Het enige slechte is om de heuvel op te lopen. De kamers zijn beetje gedateerd, maar het personeel is vriendelijk.

Director, 05-01-2020

Beste De Vries, Bedankt voor uw beoordeling op Zoover. Wij werken hard om onze kamers te renoveren met daarbij alle faciliteiten. Wij hopen dat u nog een terug komt, en daar gebruik van kunt maken. Wij danken u voor het commentaar over ons personeel en de service, en natuurlijk de locatie. Wij hopen u snel weer te zien. Met vriendelijke groeten,

• 8Mondria/ de Gier29-12-2019

Goed hotel na renovatie

Badkamer heeft geen thermostaat kraan ene keer gloeiend heet, paart seconden later stervens koud . Wel een nieuwe keukenblok en airco, goede bedden , zwembad netjes en schoon en eetzaal mag wel wat ruimer, je zit echt dicht op elkaar geplakt, eten daar is voortreffelijk. Ik geef een laag cijfer voor de kamer ivm slechte niet geventileerde badkamer met kapotte voegen kitnaden en tegels en ontbreken van thermostaatkraan erg jammer als dit het visite kaartje van renovatie is waar men nog volop mee bezig was . Laatste dag liep loopt tot 1200 uur en daardoor geen lunch meer en moet men dat betalen, jammer als je savonds pas weggaat dat je als gast niet meer welkom bent , ja tegen betaling. Voor de rest kan ik het hotel wel aanbevelen als men nog eens kritisch kijkt naar de minpunten zoals boven beschreven. Badkamer vervangen door een inloopdouche zou al een mooi pluspunt zijn ipv die kapotte zooi zoals boven beschreven.

Director, 09-01-2020

Dear Mondria de Gier,

Thank you for having shared your experience on Zoover.

Your kind words about our international buffet will be shared with our kitchen staff.

According to your comment, we are now working in our rooms to improve them, so we invite you to return next year and check our new facilities.

Talking about the last day, hotel services are included until checking out. For that reason, every service after have checked out must be paid separately.

We hope to welcome you back again soon!

Kind regards,

Public Relations department.

• 8Marianne28-12-2019

het eten is goed. kamers zijn een beetje oud, maar ze renoveren. locatie redelijk goed

Director, 29-12-2019

Beste Marianne, Bedankt dat u tijd heft gemaakt om ons te beoordelen over ons geode eten. Wij hopen u natuurlijk weer snel te mogen zien in onze gerenoveerde kamers. Fijne Jaarwisseling!!!

Met vriendelijke groet,

• LiftenBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

• ZandstrandBeschikbaar