Aparthotel
KinderhotelWeer vandaag21°15°
9,1

182 reviews over Aparthotel Hovima Panorama in het Nederlands

Rustig complex op goede locatie.

WB,
18-12-2018

Mooi rustig complex. Eten is wat je verwacht bij 3 sterren, ok niet bijzonder. Elke dag wel wat anders. Kamers zijn gedateerd maar schoon. Koelkast en kookplaat. Bedden zijn slecht doorgelegen. Echt een minpunt. Hoop dat dit verbeterd, dan zou ik zeker terug komen. Heel vriendelijk personeel. Locatie is super bij strand en boulevard. Ouder publiek. Bij budgetkamer kijk je tegen een muur, voor ons geen probleem, wel lawaai van vuilnisdienst snachts vroege ochtend. Zwembad mooi. Handdoek leggen gebeurd ook hier maar er is altijd wel een plekje te vinden. Parkeerplaats voor huur auto. Kortom goede prijs kwaliteit.

Gereisd met partner in december 2018

Bianca Verhoef,
20-11-2018

Laat ik beginnen met mijn enige minpunt:

Handdoekjes leggers wordt hier niet toegestaan, helaas geen enkel toezicht hierop dus het gebeurt toch. Vreselijk vind ik die mensen die om 0800 uur een plek toe eigenen om vervolgens om 1500 uur op hun ligbed gaan liggen!! Een enorme ergenis. Maar dit 3 sterren hotel is fantastisch! Kleinschalig, heerlijk eten, vriendelijk personeel en een fijne kamer. Gedateerd maar schoon,voorzien van inductiekookplaat koelkast en spoelbak.Erbjs geen airco wat me in de zomer verschrikkelijk lijkt maar nu(November) totaal geen hinder van ondervonden. Locatie is super! Eindeloos slenteren langs boulevard en dichtbij het strand. Een aanrader! Wij genieten nog even verder 😃

Gereisd met partner in november 2018
coro, Directora, 22-11-2018

Beste Bianca,

Heel erg bedankt voor je reacties op Zoover, ze zijn erg belangrijk om de kwaliteit van onze services te verbeteren. Als we de hangmatreservering controleren - het is niet toegestaan om gereserveerd te worden tussen 08.00 en 15.00 uur - kunen we zien of dit protocol correct wordt uitgevoerd. We zijn erg blij om te weten dat u genoten heeft van uw verblijf bij HOVIMA Panorama en dat u heeft genoten van onze benijdenswaardige situatie om te genieten van lange wandelingen aan zee.

We hopen u in de nabije toekomst weer te verwelkomen in het hotel.

Coro/ Directrice

Eenvoudig maar goed hotel.

Marcel,
7-11-2018

Eenvoudig maar goed hotel. Kamer was voor eind oktober met een buitentemperatuur van 27graden erg warm. Er is geen airco, wel een ventilator op de slaapkamer. Onze kamer lag op de hoek aan de straatzijde. Nadeel hier van was dat onder onze slaapkamer de toegang tot de afvalcontainers lag. Deze werden elke dag rond 4.30u met een hoop kabaal geleegd. Op 1 november was het nog erger, omdat het een feestdag was in Spanje werden we al om 1.50u al wakker van het kabaal. Dit was voor ons het enige min punt. Waarschijnlijk hebben niet alle hotelgasten hier last van, maar voor ons was het niet prettig. Ligging van het hotel is goed. Alles ligt op een redelijke loopafstand (winkels, boulevard, bushalte, Siampark, Aqualand enz.) Eten in het hotel is goed. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Kamers zijn wat gedateerd maar schoon. Al met al voor 3 sterren een prima hotel.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018
coro, Directora, 13-11-2018

Geachte Marcel,

Heel erg bedankt voor je reacties op Zoover. Wij danken u voor de score die u ons geeft ondanks het ongemak veroorzaakt door het nachtgeluid uit de garbagecollectie. Uw begrip is erg belangrijk voor ons- We hopen u bij uw volgende bezoek aan Tenerife weer bij het hotel te mogen verwelkomen.

Coro / Directrice

Prima hotel

Wilco van Dijk,
17-10-2018

Dicht bij het strand. Voor 3sterren is dit echt een super goed hotel.

Gereisd met partner in oktober 2018
coro, Directora, 22-11-2018

Geachte Wilco,

Heel erg bedankt voor je reacties op Zoover, ze zijn van groot belang voor ons allemaal die bij HOVIMA Panorama werkt. We zijn blij om te weten dat u genoten hebben van onze nabijheid van de stranden en dat u ons een goed driesterrenhotel vinden. We hopen u in de nabije toekomst nogmaal te mogen verwelkomen in het hotel.

Coro / Directrice

Zeer goed!

Verhoeven,
26-9-2018

Een goed en rustig hotel. De medewerkers zijn fantastisch. De locatie is perfect.

Dear Verhoeven,

Thank you so much for this rating on Zoover Website- it is very important for us- We are glad to know that you enjoyed your holidays with us at HOVIMA Panorama. We hope to see yopu soon.

Uitstekend

Hendrik Jan De Wit,
26-9-2018

Een super hotel. Beter dan verwacht. De medewerkers zijn erg vriendelijk en behulpzaam. In de kamer is het erg warm.

Dear Hendrik,

Thank you so much for your kind review regarding your recent stay with us at HOVIMA Panorama- We hope to see you again in the near future.

Prima verblijf

Huijbens,
26-9-2018

Het is een prima accommodatie. De medewerkers zijn erg vriendelijk en behulpzaam. De kamer zijn goed. We hebben naar ons zin.

Dear Huijbens,

Thank you very much for your feedback following your stay with us- We hope to welcome you back again soon.

Geweldige vakantie

Knippenbergh,
19-9-2018

Het is een super hotel. Het persooneel is geweldig. Jammer dat erg geen airco.

coro, Directora, 25-9-2018

Beste heer Knippenbergh,

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling via Zoover, het is belangrijk voor ons als hotel. We zijn blij om te horen dat u genoten heeft van de hotelmedewerkers en van de faciliteiten.

We hopen u snel opnieuw te verwelkomen in Hovima Panorama.

Fijne vakantie

Kriesels,
5-9-2018

Het is een rustig hotel. De kamers zijn goed, jammer dat er geen airco op de kamer. Het is goed. Persooneel is vriendelijk en behulpzaam.

coro, Directora, 21-9-2018

Beste heer/mevrouw Kriesels,

Hartelijk bedankt voor uw waardering via Zoover. Sorry voor de onduidelijkheid van de airco op de kamers, het is inderdaad niet in een brochure of website vermeld. We zijn blij om te horen dat u genoten heeft van uw vakantie.

Hopelijk zien we u snel terug bij Hovima Panorama.

Geweldig!

Van den Hooven,
3-9-2018

Het is een goed 3 sterren hotel. Jammer dat er geen airco op de kamer is. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Chloë is een Nederlandse en ze is altijd vrolijk. Ze heeft ons geholpen om foto´s over te plaatsen van USB naar mobiel.

coro, Directora, 21-9-2018

Beste gast,

Heel erg bedankt voor uw beoordeling via Zoover. Het is voor ons belangrijk. De medewerkers van Hovima Panorama zijn een extra pluspunt, want ze werken hard om de wensen van de klanten te voldoen. We hebben een notitie van de airco gemaakt, het is niet gepubliseerd in een brochure/catalogus/website. Sorry voor het ongemak en dank u wel voor het begrip.

We hopen u in de toekomst opnieuw te verwelkomen in ons hotel.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Hovima Panorama in Costa Adeje, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Hovima Panorama zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.