Aparthotel Hovima La Pinta Beachfront Family Hotel

Aparthotel Hovima La Pinta Beachfront Family Hotel
8,2

54 tips over Aparthotel Hovima La Pinta Beachfront Family Hotel

Jacqueline, 16-5-2018
Huur een auto en maak een tocht langs de vulkaan. Het is een prachtige route met heel veel verschillende soorten natuur, van naaldbomen naar een cactusgebied en van woestijnzand naar lavasteen, echt de moeite waard.
Petra, 22-9-2016
Boek een boottocht met de Skyline1! Superleuke mensen en fantastisch om de dolfijnen en walvissen van dichtbij te zien. Incl. Eten en drinken(en muziek) Het gevoel van vrijheid dat je ervaart als je op dit zeiljacht zit is om nooit te vergeten! Ongeveer €40,- pp.
Eef Baas, 16-7-2015
Zeer vriendelijk personeel waar je makkelijk een leuke interactie mee krijgt

We hebben een aantal aanbieders voor Hovima La Pinta Beachfront Family Hotel voor je op een rij gezet:

Ruud en Yvonne, 2-7-2015
Siam Park, de vulkaan Teide en een auto huren is ook erg aan te bevelen.
Fam Kuper, 14-6-2015

Het maakt niet echt uit of je hoog of laag zit. Je zit altijd mooi en rustig. Je hebt van de boulevard geen enkele " last".

Wij komen vast en zeker weer.

ad de jong, 8-6-2015
Bij het zwembad is van dinsdag t/m zaterdag van 11.00 tot 17.00 uur Maria aanwezig. Zij geeft bij het zwembad massages, manicure en pedicure. Erg goed, ik massages zijn erg goed. Je kan snel terecht voor een behandeling. Ze is te vinden op facebook onder de naam Wellness La Pinta.

Vakantie gast uit Zeeland, 18-5-2015
Als je goed kan wandelen dan moet je zeker de Masca kloof bezoeken.
Piet en Wally van der Mer, 16-5-2015

Via het zwembad kom je op de boulevard, en via de hoofdingang

ben je bijna in het centrum.

Het restaurant is leuk ingericht en het eten is prima.

De kamers worden 6X per week schoongemaakt.

Jeroen, 11-5-2015
we hebben er een mtb fiets gehuurd bij Bike point in playa de las americas en hebben er erg gave tochten gemaakt. ook het huren van een auto is zeker de moeite waard.
RIon AE, 7-5-2015

Eten bij de Blue Cactus.

Lekkere wandeling over de boulevard richting La Caleta.