Hotel Hovima Costa Adeje

Hotel Hovima Costa Adeje
7,9

8 tips over Hotel Hovima Costa Adeje

Elke, 27-1-2014

Als je naar el duque loopt is er aan je rechterhand net voor het mini centrum een standje waar je excursies kunt boeken, deze man doet nederlandse excursies fikse aanrader! wel goed afpingelen op de prijs ;)

Met partner, september 2013, 3-10-2013
Uitstap naar Masca en tyde in jeep is zeer aan te bevelen.
Donna van Diepen, 13-7-2013
Bezoek el Teide, het was erg bijzonder om door een oude krater te rijden.

We hebben een aantal aanbieders voor Hovima Costa Adeje voor je op een rij gezet:

karin , 3-4-2013
Wij zijn 1 dag naar waterpark geweest in Adeje. Erg leuk. Ook kun je een auto huren om de Teide te bezichtigen. Wil je gaan stappen dan is Achaman erg leuk.
monique, 19-3-2013
boek in het reisbureau voor een superieure kamer en je hebt een rustige kamer vanaf 6 de verdiep tot het 9 de . handdoeken ,badjas,slippers, thee & koffie liggen gratis klaar. juist betalen voor een sleutel van de kluis
ronny, 20-10-2012

Dus kan je beter je handdoeken,meebrengen,of ze kopen buiten het hotel,3 voor 10 euro of 3,5 euro per stuk,dat kost je minder dan bvb 45 euro voor 3 als borg.

Ik vond het daar zeer ongezond liggen om te zonnen door al dat verkeer,want daar kwam de zon het eerst,ongeveer vanaf 10h30,wilde je een klein beetje er van weg liggen had je geen zon voor 12h.

En naar de avonkledij voor heren stak het ook niet nauw.

Er waren enkel 3kleine laden in de kleerkast,anders niets,niet aan nachttafel,bureau enz.

GG, 15-12-2011

playa torviscas is echt dichtbij en strand zag er aangenaam uit er wordt og gezwommen midden december !

puerto colon ook snel te bereiken , veel bars...

2 supermercado naast hotel

boetiekskes :beetje overal hetzelfde gerief in de buurt

s'avonds overal live muziek voor wie ervan houdt

(playa las vistas: iets meer gevarieerd shopping met brede boulevards, proper en met beplanting)

titsa bussen naar overal

klimaat zacht weer rond 24°, regelmatig bewolking in voormiddag gehad, zomerkleking

Sophie, 4-12-2011

De eilandrondrit van jetair is een echte aanrader!!! Je ziet enorm veel en komt veel over het eiland te weten, dankzij de goeie gids!!!

Een boottocht is echt de moeite waard!!! We zijn naar Masca gevaren en naar de dolfijnen gaan kijken. Echt heel leuk om te doen.