Hotel Guayarmina Princess

Hotel Guayarmina Princess
8,2

31 tips over Hotel Guayarmina Princess

Anita , 25-6-2015

Je loopt zo de boulevard op (achterkant van het hotel uitlopen). Dat is ideaal.

Als je de hoofduitgang van het hotel uitloopt en linksaf slaat zit er een supermarktje waar wij flessen water haalde. Dat dronken we bij het zwembad.

We gingen lunchen aan het strand bij "Beachclub". Heerlijke hamburgers en broodjes voor ongeveer EUR 4,50 en EUR 2 voor 350 ml cola. Ook lekkere koffie en milkshakes !

joke pruis, 12-4-2015
Pas op met de gele strepen en vakken op de teide,ga er niet staan te fotograferen met de auto ,ook al ben je zo hoog de politie controleert er en de bekeuringen zijn duur.
meina smit, 12-11-2014
Gooi nooit geen post in de brievenbus bij de receptie want volgens mij wordt dat niet bezorgd, wij zijn er in september geweest en kaartjes in die postbus gedaan maar tot op heden zijn kaartjes niet aangekomen en het is nu 12-11-14

We hebben een aantal aanbieders voor Guayarmina Princess voor je op een rij gezet:

Laus, 18-9-2014
Ga lekker uiteten in de vele restaurants in de omgeving. Er is een massa keus. In ieder geval meer dan de keuze in het buffet van het hotel. Het is niet slecht, maar je wil ook wel een wat anders. Restaurants kennen soms happy hour (voor het eten). Scheelt toch al gauw €15,00.
Kenny Batselier, 26-8-2014
Als je het eiland goed wil verkennen, huur dan op voorhand bij bijv. Auroreisen. Best een zwaarder model. Huur en benzine is niet duur en je bent van niks afhankelijk! Ga zeker een dag naar Loro Parque! Voor de Teide hebben we 2u aangeschoven voor de dure kabelbaan. We vonden dit niet bepaald interessant want je bent uiteindelijk bijna de ganse dag kwijt! Enkel mooi uitzicht boven. Als je dit toch zou doen, regel dan op voorhand je toegang tot de vulkaan zelf! Dit is duur!
GH, 9-8-2014
Je kunt dit Hotel gerust boeken keurig netjes en prachtige ligging. En het eten is gewoon super met heel veel keuze en goed warm. Voor ons scoren ze met hun restaurant een xxxxx. Direkt aan de boulevard

Michael van den Kieboom, 22-6-2014

- De vulkaan El Teide en de directe omgeving, je waant je op een andere planeet !

- De afdaling van het dorpje Masca door een kloof die uitmondt aan zee. Prachtig en heerlijk ontspannend tochtje. Geloof de overdreven waarschuwingen in de brochures en verkooppraatjes wat betreft de zwaarte van de tocht niet, klinkklare onzin. Wie serieus moeite met deze tocht heeft, moet zijn of haar levensstijl maar eens goed onder de loep nemen !

- Het Siam waterpark.

- De wandelboulevard, erg gezellig !

Verona, 22-6-2014
Mannen moeten een lange broek mee nemen (is verplicht in het restaurant)
bob, 1-5-2014
Het piratendorp Masca is erg leuk om naar beneden te wandelen!
Davy en Sandra, 9-4-2014
Opletten voor gauwdieven in de straten en op promenade. Zelf meegemaakt.