Hotel Guayarmina Princess

Hotel aan zee, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag30°22°
Hotel Guayarmina Princess
8,8

17 reacties Hotel Guayarmina Princess

Wie kan er mij vertellen of de verbouwing naast het hotel hinderlijk is en erg gehorig
0 reacties

koelkast

shiirley133, 14-5-2016

Hallo,

Kan iemand mij misschien vertellen wat het kost per dag/week om de koelkast op de kamer te huren?

0 reacties

Betalen bij de bar of op het terras van het hotel

Fam. Lubbers , 10-6-2015
Als je bijvoorbeeld drankjes e.d besteld bij de bar of terras in het hotel, kun je deze dan laten bijschrijven op je kamerpas en aan het eind van de vakantie afrekenen bij de balie of moet je altijd geld bij je hebben en daarmee contant betalen bij de ober?
1 reactie

We hebben een aantal aanbieders voor Guayarmina Princess voor je op een rij gezet:

wifi

cora Nijhof, 10-1-2015

is er gratis wifi in het hotel? ik lees dat je dat moet betalen. Is dat zo?

Het zou jammer zijn van zo een mooi hotel. Ze moeten toch bij de tijd blijven.

Ik ga naar parque santiago daar hebben ze wel wifi maar vrienden komen 20 januari 2015 in guayarmina en hebben dus geen free wifi alvast bedankt voor de reactie groetjes Cora

handdoeken service

meina smit, 4-9-2014

wie kan mij vertellen hoe het gaat met de handdoekenservice?

Kun je iedere dag een schone handdoek krijgen??

1 reactie
Vraag, wie is recentelijk in dit hotel geweest en kan aangeven of de verbouwing van het zwembad al klaar is ???
2 reacties

wim corebunders, 2-3-2014
Is er een privéstrand van hotel Guayarmina Princess of is het voor iedereen toegangelijk en wat kost het dan voor het huren van ligstoel en parasol .

Tennis

Dvm, 24-1-2014
Hoe gaat huur van de tennisbaan in zijn werk? Via receptie? Wat zijn de kosten? Wordt er veel/vaak gebruik van gemaakt?

Voordeelkamers

Caren, 10-1-2014
Heeft er iemand ervaring met de voordeelkamers in dit hotel? uitzicht, ligging, properheid van de kamers?

zwembad

Greet, 16-9-2013
Is het verwarmde zwembad verwarmd tot een aangename temperatuur? Hierin zit nl veel verschil in de verschillende hotels in Tenerife. bedankt!