Hotel Gran Costa Adeje *****

Hotel Gran Costa Adeje
8,3

9 tips over Hotel Gran Costa Adeje

marloboon, 29-7-2014

Ga eens eten in het a la carte restaurant voor 15€ per persoon inclusief drankjes. Je bent echt een avondje uit en je hebt prachtig uitzicht op zee.

Eten is voortreffelijk. Neem een kamer met frontaal zeezicht. Ga eens paardrijden bij club Hipico. Aanrader is ook om een auto te huren via Sunny Cars( eigen risico standaard afgekocht).

Ilona VD Wardt, 8-9-2013
wij hebben veel gelopen over de boulevard, (helemaal naar los christianos) en dat is zo gezellig allemaal, je kunt daar ook heerlijk eten en drinken. taxi's zijn niet duur, dus die pak je dan ook wel terug als je geen zin meer heb om te lopen. Het loropark is ook echt een aanrader. en als ik terug ga dan doen we zeker ook de jeep-safari en misschien nog wel meer excussie's
Floortje, 22-7-2013
Tegenover het hotel is elke zaterdag- en donderdagochtend een gezellige markt. De bushalte is tegenover het hotel. Vanuit hier o.a. met de bus naar Siam Park (groot waterpark met glijbanen).

Johanna, 1-6-2013
Vraag een kamer met zwembad en -(zij)zeezicht.
Mieke, 25-4-2012
Let op met boeken wij hadden kamer zeezicht geoekt maar konden alleen de zee zien als je bij de regeling stond. Begreep van recceptie dat de meeste kamers met front zeezicht al vtv worden gereserveerd.
Bea Dekker, 17-3-2012

Bezoek de Teide, Loro Parque (geweldig, niet alleen voor de kinderen), vaar naar La Gomera, bezoek Siam Parque (voor goed zwemmende kinderen leuk), ga met de boot dolfijnen en/of walvissen kijken (niet met kleine kinderen) en last but not least, boek voor de grandioze dansshow van Carmen Mota!

Wandel over de 10 km lange boulevard naar Los Cristianos, geniet onderweg van een cafe cortado en een lunch met gegrilde sardientjes en neem bus 416 of 418 terug naar het hotel.

Bertie Kuiter, 8-3-2012

je kunt overal makkelijk naar toe in het hotel kun je alles regelen auto,rondritten.

bus stopt voor de deur,boulevard voor de deur

Fam. van de Sande, 1-1-2012
Neem half pension i.p.v. logies-ontbijt. In de directe omgeving wel wat eettentjes maar die serveren vooral piza's en hamburgers. In de directe omgeving eigenlijk alleen maar andere hotels en geen echte leuke restaurantjes.
Johanna, 26-11-2011

Keertje eten in visrestaurant ('... Maria'?) Las Galletas.

Met bus naar Los Christianos, lopend via boulevard terug (met lunch-/koffiepauzes!), ca 2,5-3 uur. Begin na Christianos: mooie winkels, leuke omgeving.