Aparthotel GF Isabel

Meer aparthotelinfo

306 reviews over Aparthotel GF Isabel

• 9Baraitre Karel07-10-2019

Voor herhaling vatbaar

Zeer goed hotel. Heb me drie weken laten verwennen en ben 8.5 kilootjes aangekomen. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Eén groot minpunt: krijsende en schreeuwende kinderen in de refter. Heb geen enkele keer rustig kunnen eten. Hier kan het hotel uiteraard niets aan doen, maar wel de ouders die laten betijen.

• 9Familie Janssen15-09-2019

geweldige accommodatie!

Verblijf in vakantievilla met jacuzzi (1 slaapkamer). Fijn eigen tuintje bij de accommodatie. Hele park wordt goed onderhouden. Personeel is vriendelijk, behulpzaam en zeer kindvriendelijk. Zwembaden zijn geweldig, ook voor de allerkleinsten! Het avondbuffet vonden we, ondanks de zeer ruime keuze, iets minder goed.

• 9Andre JACOBS23-05-2019

Yep, dit was een erg leuke plek voor een vakantie!

Erg leuk resort met meerdere zwembaden en goed eten. Kamers en huisjes waren goed en schoon, maar zouden een renovatie kunnen gebruiken in de komende jaren. Eten was erg goed en veelzijdig alhoewel de eetzaal iets sfeervoller had kunnen zijn en een opsplitsing tussen de mensen met (krijsende) kleine kinderen en de overige "families" zou ook niet verkeerd zijn. Alhoewel dat laatste misschien iets is waarmee je rekening moet houden als je "family" boekt. Lag op korte afstand van het strand en de boulevard, alhoewel voor oudere mensen toch een behoorlijke klim terug. Omgeving was gezellig. Verschillende nationaliteiten in het hotel aanwezig ook die met een slechte reputatie, maar hier was in dit hotel niets te merken, de sfeer was gewoon uitstekend en het personeel uiterst vriendelijk

Directeur, GF Isabel, Comercial, 05-06-2019

Geachte gast, Heel erg bedankt voor je geweldige opmerkingen over ons hotel. We zijn heel blij dat u van onze faciliteiten en ons eten hebt genoten. We hopen je snel te zien. Met vriendelijke groet,

Met vrienden

• 10Familie uit Groningen02-05-2019

Geweldig!

We verbleven in een 2 kamer bungalow met half pension. De bungalow had een ruime badkamer en slaapkamer. Zowel in kamer als slaapkamer een tv (eventueel handig als kinderen op slaapbanken liggen). Elke dag werd schoongemaakt en de bedden opgemaakt. Personeel was zeer behulpzaam en servicegericht. Ontbijt en diner waren goed en uitgebreid en elke dag net iets andere variatie. Het is een mooi opgezet park, als een klein dorp. Je merkt niet dat er zoveel gasten zijn, behalve bij het eten. De zwembaden bevatten zoet water en zijn verwarmd. Supermarkt en strand op loopafstand. GF Isabel is een echte aanrader!

Directeur, GF Isabel, Comercial, 05-06-2019

Geachte gast, Heel erg bedankt voor uw opmerkingen over ons hotel en personeel. We zijn heel blij dat je van ons eten hebt genoten. We hopen je snel te zien. Met vriendelijke groet,

• 9Jacintha Jenniskens24-04-2019

Sfeervol

Groot hotel met 3 verschillende zwembaden. Achterste zwembad heerlijk rustig. Geen muziek. Hotel is groot, maar voelt knus aan. Prachtige dakterrassen met ligbedden als je de drukte wilt ontlopen. Veel te ontdekken, goede sfeer en prima service. Ontbijt heel goed, avondeten redelijk. Animatie niet aan meegedaan. Kinderdisco beetje rommelig en schreeuwerig, beter meegemaakt. Alles in 3 talen, maar geen nederlands. Jammer voor mijn dochter. Maar verder heel fijn hotel. Absolute aanrader met kinderen.

Manager, GF Isabel, Comercial, 05-06-2019

Geachte gast Bedankt voor uw opmerkingen en feedback. Dit is erg belangrijk voor ons, omdat we constant werken aan verbetering. Vriendelijke groeten,

• 2018
    9Casper en Silvia16-11-2018

Zeer goed georganiseerd en schoon complex

Het aparthotel is zeer groot. Het kan dus zijn dat je een flink eind moet lopen van de receptie naar je appartement. Er is van alles te doen voor kinderen, er zijn dus veel families met kleine kinderen. Er zijn 3 zwembaden. Hou je van rust, ga dan naar het achterste zwembad. Het ontbijt is prima en zeer uitgebreid, het is wel zeer druk in de eetzalen.

Directeur, GF Isabel, Comercial, 05-06-2019

Geachte gast, Heel erg bedankt voor uw opmerkingen over ons hotel. We hopen je snel te zien. Met vriendelijke groet,

Geboekt bij vakantiediscounter

• 9Elisabeth31-10-2018

Echt alles is gewoon perfect!

Wij hebbe een geweldige vakantie gehad op GF Isabel! Het park is erg netjes aangekleed, de kamers zijn zeer ruim, eten is geweldig, de avondshow is ook prachtig en overdag zijn er tientallen activiteiten te doen. Bij GF Isabel is gewoon echt alles perfect!

• 6John07-07-2018

Goed. Alleen reisleiding slecht.

Goed hotel, goed te lopen naar boulevard. Eten matig,gelukkig geen allin. Trap niet in dure touroperator excursies. Op internet half geld voor hetzelfde.

• 9Lieke06-03-2018

Een fantastische vakantie in Tenerife!

We zaten in het isabella family aparthotel, het was echt super! Het winkelcentrum en het strand waren dichtbij en het ontbijtbuffet was top! De kamers waren lekker ruim en helemaal prima om met z'n tweeën te verblijven! Kortom een top vakantie! En dat alles super geregeld door touroperator!

• 10An06-02-2018

Geweldig, maar dan ook echt geweldig!

Het was de beste vakantie ooit! Wij verbleven samen met onze kinderen van 15 en 17 in een van de prachtige bungalows! Alles klopt aan Isabel Family, niks op aan te merken. Het eten is lekker, het personeel is heel vriendelijk, leuke entertaiment en er zijn zoveel activiteiten te doen voor de kids, ook kun je bij de balie excursies boeken. Wij zelf en onze kinderen houden niet van een lui vakantie. Daarom hebben we ook veel ondernomen. We zijn bijvoorbeeld naar El Teide geweest en hebben daar ook in de kabelbaan gezeten, prachtig! Ook zijn wij een dag naar het Siam Park en Loro Parque geweest. Een andere aanrader is ook zeker de Masca kloof. Kortom wij hebben een super vakantie gehad in Costa Adeje!

13 tips over Aparthotel GF Isabel

• karin, 16-03-2014

heb je kind van boven de 2 die je graag in campingbed wilt, dan moet je aangeven dat je een babay bed wilt. wij hadden nu eerste nacht geen campingbedje, dus geimproviseerd. volgende dag heel op tijd een babybed. maar ze gaan er vanuit dat een kind van boven de 2 op een gewoon bed slaapt.

• Pascal Kuijten, 27-03-2012

Boek geen all inclusive! Restaurant is veel te warm en massaal... Veel leuker om buiten de deur te eten. Boek een bungalow als je een grasje voor de deur wil en dicht bij het zwembad wil zitten.

• van den houwe, 17-03-2012

Uitstekend voor vakantie met kid's.

26 vragen over Aparthotel GF Isabel

• Angelique Heyms, 21-03-2018

Sofa bed

Hallo, Zijn er in de bungalow 2x 2 persoonsbedden of is een daarvan een slaapbank? Want op de foto't staan gewoon 2x 2 persoonsbedden maar in de beschrijving staat dat er 1x 2 persoonsbed is en 1x een slaapbank voor 2 personen.

• Casper Willems, 13-03-2018

plattegrond van de bungalows

hallo heeft er iemand een platte grond van de bungalows en evt nummers van goed gelegen bungalows alvast bedankt

• Nicolien, 22-06-2017

Afstanden

Hallo, Wij zitten te twijfelen om met onze dochter van ruim 2,5 naar Isabel te gaan. Heb je in de straat van Isabel een supermarkt, restaurantjes om te gaan eten? Wat is de afstand naar de boulevard voor wat gezelligheid?

Alvast dank!

• Aantal glijbanen1

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand10 minuten lopen, 500 m, < 5 minuten met de auto
    • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
    • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenKinderbuffet, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Vegan, Vegetarisch
    • Aantal cafés1

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• SaunaFinse sauna
    • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Speciale massages