KinderhotelWeer vandaag25°18°
8,9

Wat vakantiegangers zeggen

Voor een luxe vakantie op Tenerife ga je naar Costa Adeje Gran Hotel. Hier geniet je van zon, zee en strand in een gezellige badplaats. Het hotel heeft alle faciliteiten voor een onbezorgde vakantie. Denk aan verschillende restaurants, zwembaden, een spa en leuke activiteiten. Het personeel is vriendelijk en staat altijd voor je klaar. Benieuwd of Costa Adeje Gran Hotel ook iets voor jou is? Lees met ons mee.

Kamers

De kamers van Hotel Gran Costa Adeje zijn fris ingericht met een klassiek tintje. Op het gebied van schoonmaak scoort het hotel erg goed. Reviewer De Koning vertelt: ‘Het Gran Costa Adaje hotel: Geweldig. Vriendelijk en behulpzaam personeel, het eten heerlijk, de kamer werd iedere dag schoongemaakt. Keurig.’ Alle kamers hebben airconditioning en een tv. Je kijkt uit over de zee, het zwembad of de bergen.

Wat vooral fijn is aan hotel Gran Costa Adeje, is dat je hier van alle gemakken bent voorzien. Zo zijn er maar liefst drie restaurants, vier bars, vier zwembaden, een wellnessgedeelte, een beautysalon en verschillende sportfaciliteiten. Ook kunnen jong en oud meedoen met verschillende activiteiten. Daarnaast is er de extra luxe van een handdoekenservice bij het zwembad en kun je je kleren laten wassen. Zowel stellen als families kunnen terecht bij Gran Costa Adeje, want voor de kinderen is er een speciaal kinderzwembad, een game room en animatie. Roger zegt: ‘Super luxe hotel en van alle gemakken voorzien. Zeer vriendelijke personeel, schoon hotel, kamers worden elke dag zeer goed gepoetst. Super zonneterras op het dak met zwembad.’

Omgeving

Costa Adeje is een gezellige badplaats op Tenerife. Vanuit het hotel sta je binnen 500 meter op het strand. De boulevard is altijd gezellig en je kunt hier goed eten. In Costa Adeje kun je ook goed winkelen in één van de winkelcentra en elke week is er twee keer een markt vlakbij het hotel.

Een tip is om op Tenerife zeker eens een jeepsafari excursie te doen en zo het eiland te bewonderen. Ook is het aan te raden om een auto te huren zodat je makkelijk andere plekken op het eiland kunt bezoeken. Of ga wandelen en geniet extra van de natuur. Ga je met kinderen op vakantie naar Tenerife? Dan is het waterpretpark Siam Park met vele glijbanen een goede daguitstap. Ook een bootexcursie op zee is leuk om te doen met kinderen. De vulkaan El Teide is daarnaast erg indrukwekkend om te zien.

We hebben een aantal aanbieders voor GF Gran Costa Adeje voor je op een rij gezet:

197 reviews over Hotel GF Gran Costa Adeje in het Nederlands

H Sloots
24-4-2019

Alles is perfect ligging/eten/ vriendelijk/ Gastvrij dichtbij boulevard mooie zwembaden

Gereisd Met partner in juni 2017
Directeur, GF Costa Adeje, Comercial, 5-6-2019

208/5000 Geachte gast, Heel erg bedankt voor uw opmerkingen over ons hotel. We zijn heel blij dat u van ons eten en onze medewerkers hebt genoten. We hopen je snel te zien. Met vriendelijke groet,

De Koning
23-6-2018

Voor het eerst naar Tenrife. Geen idee wat wij ervan moesten verwachten zowel van het eiland als van het hotel. In 1 woord Fantastisch. Een prachtig eiland. Het Gran Costa Adeje hotel Geweldig. Vriendelijk en behulpzaam personeel, het eten heerlijk, de kamer werd iedere dag schoongemaakt Keurig. Zeker een aanrader wij komen hier zeker terug.

Zeker terug

Roger
12-9-2017

Super luxe hotel van alle gemakken voorzien. Zeer vriendelijke personeel, schoon hotel, kamers worden elke dag zeer goed gepoetst. Super zonneterras op het dak met zwembad. Recht tegenover hotel ligt Italiaans restaurant Il Vecchio en in centrum aan boulevard steakhouse Tony Roma. Beide zeker proberen.

Nooit meer

Jkb
6-5-2017

300 huilende en krijsende Engelse kinderen. Ontbijt matig en door personeel niet meer schoon te krijgen. Weinig verse vruchten. Kamer mooi en ruim. In totaal geen 5 sterren waard.

Gereisd Met partner in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Van alle gemakken voorzien!

Suzanne
23-2-2017

Een heerlijk, luxe, schoon hotel met ontspannen sfeer. De ontvangst was super vriendelijk. We konden direct aanschuiven in het restaurant terwijl de huurauto voor ons geparkeerd werd. De bagage werd naar de kamers gebracht. Twee van de drie zwembaden zijn heerlijk verwarmd, de kinderen vermaakten zich uitstekend. Goede ligbedden en uitstekende handdoekservice. Het restaurantbuffet is ongelooflijk in zijn aanbod van gerechten. Keuze zat! Fijn ingedeelde eetzaal met glazen compartimenten om iets kleinschaliger effect te creeeren. 's Avonds live muziek in de lobby, waar het gezellig zitten is. Het personeel verdient een compliment, altijd vriendelijk en behulpzaam. Ik kan maar één minpunt verzinnen: de koffie, die is echt niet lekker. Instant ellende, dit hotel verdient versgemalen koffie, dan is er werkelijk niets te mopperen!

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2017

Gezellig, goede ligging, heerlijk relaxen!

Lisette
16-9-2016

Mooie ruime kamers, schoon, ontbijt perfect, personeel erg vriendelijk. Mooi zwembad en prima handdoekenservice. Ligging is goed, 2 x in de week een gezellige markt in de buurt, Lopen naar het centrum is prima te doen en heel gezellig. Veel leuke en gezellige restaurants en winkeltjes! Auto huren en het eiland bezichtigen is ook zeker een aanrader!

Gereisd Met partner in maart 2016

Goed hotel maar een ster teveel

Koppel
16-2-2016

Het eten is heel beperkt in keuze en niet lekker bereid smaakloos

Gereisd Met partner in februari 2016

Zeer goed hotel

Desiree
3-5-2015

Zeer goed hotel, mooie grote kamers, prima bed, mooie badkamer, weinig Nederlanders, heel veel Engelsen en Duitse gasten.Het eten is perfect, voor ieder wat wils , zowel bij het ontbijt als bij het diner. Mooie zwembaden, wel druk rondom de zwembaden, maar er is altijd plek. Vooral het zwembad op de 6e verdieping is een aanrader, heerlijk rustig met mooi uitzicht. A la carte restaurant ( extr kosten € 15,00 per persoon) is een aanrader. Elke avond is er entertainment in de centrale hal. Het hotel ligt op redelijke afstand van het strand en een wandelpromenade. De markt ( 2x per week) is tegenover het hotel, veel winkels in de buurt. Voor ons een hotel om zeker nog eens terug te komen.

Gereisd Met partner in Sun Apr 12 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Accommodatie voor iemand die van luxe houdt

marloboon
29-7-2014

Het hotel is groot maar doet niet massaal aan. Bediening is grandioos. Kamers zijn ruim, schoon en van alle gemakken voorzien. Gratis Wifi. Je mag geen bedjes bij het zwembad vrijhouden. Badhanddoeken service. Vriendelijk personeel. Eten wordt vers bereid. Bedjes bij het zwembad dit jaar vernieuwd. Prachtige shows ' s avonds. Voornamelijk Engelsen, weinig Nederlanders en weinig Russen. Dichtbij een winkelcentrum( pinautomaat) en taxi standplaats. Zeer kindvriendelijk. Miniclub aanwezig.

Gereisd Met partner in juli 2014

Absoluut geen 5 sterren waard

Nancy
14-1-2014

Ik vind dat dit hotel echt overgewaardeerd wordt. Wij zijn al vaker in 4 en 5 sterrenhotels geweest en dit heb ik nog nooit meegemaakt. Geen vers fruitsap 's morgens, ondrinkbare koffie in smerige plastieken koffiekannetjes, pannekoekjes werden gebakken in de keuken en dan naar de ontbijtzaal gebracht met als resultaat koud en taai ! In een 5 sterrenhotel kan je toch wel verwachten dat dit vers gebakken wordt ! 's avonds chaotisch in het restaurant, show cooking door amateurs, vis vol met graten en smakeloos. Mijn man heeft een voedselvergiftiging opgelopen door het eten van een niet doorbakken hamburger aan het zwembad. Hij is 5dagen ziek geweest.
Ook het hotel zelf was verouderd en dringend aan een opfrisbeurt toe, schimmel op de muren, oude ligstoelen aan het zwembad en ik kan zo nog even doorgaan. Hier ga ik in geen geval ooit nog terug !!

Gereisd Met partner in december 2013

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 km, 10 minuten lopen, 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig

• Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Lactosevrij, Vegan, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • JacuzziAanwezig

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Party service, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur, Zand
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel GF Gran Costa Adeje in Costa Adeje, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel GF Gran Costa Adeje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.