Appartement Flamingo Beach Mate

SpanjeTenerifeCosta Adeje

8.8FantastischScore uit 14 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Sportfaciliteiten
  • Minder dan 1km van het strand
Meer appartement infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

14 Reviews over Flamingo Beach Mate

• 9Tonny Francke16-10-2021

Superschoon hotel op een mooie locatie(vlakbij het La Pintastrand). Alle medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. Gevarieerd ontbijt. Lekkere gerechten bij de poolbar. Niet al te groot zwembad. Wel te weinig ligbedden en veel te weinig parasols (enige minpunten). Zoals bij veel hotels ook hier het vervelende fenomeen: handdoekje leggen en er vervolgens een hele dag niet zijn. Ik denk dat de locatie minder geschikt is voor mensen die slecht ter been zijn.

• 9Natuur
  • 10Sybille15-11-2019

Oase van rust in het drukke Costa Adeje

Appartementen complex met hotelformule, kleinschalig, zeer rustige en relaxte sfeer, zeer vriendelijk personeel, lekker eten. Prijs/kwaliteit meer dan ok. Een echte aanrader !!

• 9KAREL HERMANS14-07-2019

super de lux hotel met alles top !!!

Voor de tweede keer geweest in dit hotel. + punt : ligging - ontbijt - diner - kamer - zwembad - ligzetels enz.... gewoon alles is super !!! - punt : De kamer is groot maar te weinig berging ( open kast ) ook de badkamer is mega groot maar er zou een zeepbakje of een stoeltje bij mogen. Alles bij elkaar genomen als we terug gaan zeker naar dit fantastisch hotel !!

• 9Hans en Betty27-12-2018

Fantastisch hotel, uitstekende ligging

Wij waren hier 2 weken, van 11 december tot en met 27 december,

• 10jooren17-02-2018

super hotelal geboekt voor januari

super gezellig hotel lekkker rustig overdag Wij hadden prachtige kamer pas gerenoveerd aan het strand en Tenerife trek ons enorm Zijn voor het 7 jaar nu geweest en weer geboekt voor volgend jaar hadden ontbijt bij genomen en avond kan je overal lekker uit eten super locatie

• 10Сергей22-09-2013

Отдых на приличном уровне

Отель находится в очень комфортабельном месте, с большим количеством уютных кафе и ресторанов, магазинов и магазинчиков для шоппинга, на первой береговой линии ,вид на океан просто превосходный, пляж близко,в пяти минутах от отеля, на пляже персоналом созданы все условия для отдыха.В отеле и персонал, и номера, и обслуживание - все очень профессионально и на очень высоком уровне. Цена в полной мере соответствует качеству. Отдых удался на славу.

• 8Job04-11-2012

Prima aan de kust

Goed onderhouden complex met appartementen. Vlakbij de kust, aan de boulevard, maar iets hoger gelegen zodat je een mooi uitzicht hebt over zee (als je aan de kustkant zit). Zwembad en faciliteiten perfect. Prima centraal gelegen ten opzichte van Playa de las Americas, Costa Adeje en Los Cristianos.

• 8Elske12327-10-2012

Gewoon goed!

Toen we aankwamen vonden we het van de buitenkant er heel mooi en luxe uitzien, de receptie was ook heel mooi en netjes. Het personeel was vriendelijk en hielp ons graag verder. Het appartement was mooi en netjes ingericht en we hadden mooi uitzicht op zee. De badkamer was naar onze mening wel iets ouderwets ingericht maar wel gewoon schoon. Het complex ligt midden in het centrum en je loopt zo het strand op. 's Avonds is het heel gezellig en levendig maar in de kamer hadden we totaal geen geluidsoverlast. Er was een mooi zwembad met ligbedden en parasols. De bar bij het zwembad was goed, met vriendelijk personeel. Wij hebben een super vakantie gehad in Flamingo Club in Costa Adeje/Playa de Las Americas en zullen zeker nog een keer terugkeren!

• 8Elske12324-10-2012

Gewoon goed!

Toen we aankwamen vonden we het van de buitenkant er heel mooi en luxe uitzien, de receptie was ook heel mooi en netjes. Het personeel was vriendelijk en hielp ons graag verder. Het appartement was mooi en netjes ingericht en we hadden mooi uitzicht op zee. De badkamer was naar onze mening wel iets ouderwets ingericht maar wel gewoon schoon. Het complex ligt midden in het centrum en je loopt zo het strand op. 's Avonds is het heel gezellig en levendig maar in de kamer hadden we totaal geen geluidsoverlast. Er was een mooi zwembad met ligbedden en parasols. De bar bij het zwembad was goed, met vriendelijk personeel. Wij hebben een super vakantie gehad in Flamingo Club en Costa Adeje en zullen nog een keer terugkeren!

• 7a van pelt10-08-2012

zeker niet zo slecht als wordt beweerd

flamingo club ziet er van buiten goed uit mooie terassen met luxe lounge stoelen . de ligstoelen zijn van goede kwaliteit en niet van die witte plastic ligstoelen die je gewend bent genoeg parasollen en ongeveer vijf pavillioens waar je onder kan liggen de ligging is goed je zit overal dichtbij strand op 100 meter en winkels op loopafstand goede restaurants en veel te doen sommige personeelsleden zijn vriendelijk en sommige zijn wat nors maar ja waar niet dit complex verdiend een betere beoordeling dan het tot nu toe krijgt maar je moet denk ik wel geluk hebben met welk appartement je krijgt dat van ons was goed genoeg er is een luxe bar binnen en een bar bij het zwembad het enige slechte was de schoonmaak tijdens het verblijf en de schoonmaak van de handdoeken dit was echt bedroevend als excuus kregen we te horen dat ze problemen hadden met de wasserij je krijgt wel gratis handdoeken voor het zwembad een pluspunt er is een klein kinderbadje en het zwembad is groot genoeg

Appartement Flamingo Beach Mate info

• LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar

• Thee-KoffiezetapparaatBeschikbaar

Sport entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • ligstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • zonneterrasBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)