Aparthotel El Duque

Kleine hotelsWeer vandaag25°17°
Aparthotel El Duque

46 tips over Aparthotel El Duque

ettie1, 10-1-2017

Van en naar het vliegveld met de taxi voor ongeveer 23 euro/keer.

Elke donderdag en zaterdag markt voor de hoofdingang.

Taxi standplaats voor de deur.

Ga naar het El Duque strand, veruit het mooiste.

linda, 24-6-2016
op Donderdag en zaterdag is er van 10 tot 15:00 een markt tegenover het hotel op een parkeerplaats waar je veel leuke dingetjes kunt scoren.
G., 16-10-2015

Siam Mall naast het siampark. Op 5 minuten afstand met de taxi of gratis siam mall bus.

Enorm groot en modern winkelcentrum, leuk om te doen op een bewolkte dag.

We hebben een aantal aanbieders voor El Duque voor je op een rij gezet:

Lisa, 13-6-2015

Sportschool was goed! Het is een prive sportschool dus wel apart betalen. Wij waren 30 euro kwijt voor 10 dagen. Maar super groot, mensen willen je graag helpen in de sportschool.

Ga met de bus naar Los Cristianos, voor 1,45 euro heb je een enkele reis! Daar heb je veel winkels , boulevard en lekkere eettentjes!

Mariëlle, 17-5-2015

Met kleine kinderen: Monkey park, kleine dierentuin waar je o.a. aapjes en schildpadden kunt voeren.

Met kinderen: Aqualand, als je van glijbanen houdt!

Roger_schols, 10-5-2015
Strand El Duque en markt tegenover hotel. Ook leuk: met openbaar vervoer (stopt voor de deur) ergens naartoe, dan wandelingetje maken en dan met taxi (goedkoop) terug.

Roger_schols, 10-5-2015
Strand el duque en markt tegenover hotel
Angela van den Heuvel, 4-5-2015

Als je een auto huurt dan moet je buiten het hotel minimaal 23 zijn, en het beste is via de tussenpersoon in het hotel dan weet je zeker dat ie goed verzekerd is.

En het pasje van de deur niet bij je mobiel houden in bijv. een broekzak of tas want dan kan het zijn dat de deur niet meer los gaat, maar ga dan als dat gebeurt naar de receptie zij zorgen voor een nieuwe.

MC, 4-5-2015

Lekker gegeten bij La Vieja in La Caleta.

Indien minder goed ter been: taxi standplaats bij complex, taxi's hebben vaste prijzen en niet duur.

j_groothof, 12-4-2015

Voor het complex zit een winkelcentrum op de boven verdieping zit de wonder food market. Allemaal kleine kraampjes met verse producten die ter plekke voor je bereid worden.

Binnenland van Tenerife is erg mooi. De excursie Teide bij Night was prachtig. Zonsondergang terwijl je boven de wolken staat en daarna de meest heldere sterrenhemel die je je kunt voorstellen. Dit alles onder het genot van een glaasje cava en met uitleg van een zeer goede, kundige en vriendelijke gids. Een aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor El Duque voor je op een rij gezet: