Hotel Chatur Playa Real

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Chatur Playa Real voor je op een rij gezet:

34 reviews over Hotel Chatur Playa Real

• 7Hiske14-08-2019

Heerlijk

Netjes hotel. Goed eten Het enige nadeel was dat wij op onze laatste dag om 12.00 moesten uitchecken maar onze vlucht vertrok pas later op de dag en nog gebruik te kunnen maken van de lunch en de drankjes moeten wij bijbetalen, dit hebben wij nog nooit eerder meegemaakt op een all inclusive vakantie. Na thuiskomst nog contact gehad met touroperator hierover maar die gaf aan dat het hotel dat zelf mag bepalen....

• 6Arnaut Myriam25-04-2019

Niet aan te bevelen

Het hotel is goed gelegen. De kamer en balkon waren echt ruim en proper. Het zwembad was zoals gezegd verwarmd. De zetels aan het zwembad zijn echt verouderd. De mensen aan de receptie zijn behulpzaam en vriendelijk. Maar! het restaurant is beneden alle peil. De vloeren zijn vuil, en de inrichting is pover. De avondmaaltijden waren echt rampzalig. Zeer goedkope ingrediënten en weinig afwisseling. Niemand begrijpt Engels of Frans. Wij zijn zelfs een paar maal ergens anders gaan eten. De inkom van het hotel is open tot aan alle verdiepingen. Met als gevolg zeer veel lawaai. Want de bar zit in de lobby. Vaak wakker gelegen tot 1 of 2 uur s'nachts.

• 8Jurgen13-01-2019

Zeer goede prijs kwaliteitsverhouding

Goed hotel met lekkere buffetten tussen kerst- en nieuwjaar. Zeer vriendelijk personeel, nette kamers, mooi uitzicht op zee. Onze kamer was op het bovenste verdiep. Wel veel Engelse en Russen maar die stoorden ons niet. Onze dochters van 7 en 9 hadden een goede tijd in het zwembad. Strand en zee op 15 minuten wandelen. Wij waren zeer tevreden.

• 2018
    3Aad de Bruijn06-09-2018

Hier gaan we nooit meer naar toe.

Veel Russen, Engelsen en dus een hoop herrie tot diep in de nacht. Verder stond de hotelkamer blank van water dat uit de ijskast liep, sloot de balkondeur niet en was de kamer smerig. Eten ook niet geweldig en de receptie werkte ook niet echt mee.

• 9Diana post02-09-2018

De kamer lekkee ruim, hotel kleinschalig en binnen 15 minuten was je wel aan de boulevard wij waren met 2 kinderen van 3 en 5 en die hebben genoten van de miniclub en de leuke shows avonds personeel erg behulpzaam... het eten was altijd warm en wij vonden veeel variatie...wij hebben hier 16 dagen gezeten en hebben een hele mooie vakantie gehad.

• 2017
    7Tim Claessens19-04-2017

Tenerife is echt een mooie vakantie bestemming!

Het hotel lag 5-10 minuten op loopafstand van het strand en van de stad af. Langs de boulevard lagen genoeg eetgelegenheden. Ook was er een een winkel waar je bij een Rotterdammer hele leuke excursies kon boeken. Zo hebben wij een bootreis geboekt om dolfijnen te spotten, een entree kaart voor Siam Park (Waterpark) wat echt een aanrader is! En een excursie naar de vulkaan toe. Wat ik persoonlijk minder vond aan het hotel was het eten. Ik vond dat er weinig variatie was. De laatste dagen zijn we maar wat gaan uiteten langs de boulevard. Qua activiteiten binnen het hotel was er ook vrij weinig te doen. Te bar ging ook te vroeg dicht.

• 5Susanne08-01-2017

Geen aanrader

Dit hotel is absoluut geen aanrader. Als gezin met jonge kinderen kozen wij voor een 'kindvriendelijk' appartement. Daar waren de stopcontacten, die laag bij de grond waren, niet beveiligd en 1 stopcontact hing zelfs helemaal uit de muur.

Het eten was ongevarieerd en vaak koud. Toen ik bij de kok meldde dat de kip aan het kinderbuffet niet warm was, wees hij mij de magnetron waar ik het zelf op kon warmen. De eetzaal had de uitstraling van een kantine.

In het hotel waren 4 liften aanwezig. 3 waren er tijdens ons verlijf defect waardoor wij regelmatig onze kinderwagen naar boven en beneden moesten dragen over de trappen.

Verder was er een schitterend, nieuw kinderzwembad bij de appartementen. Dit was echter ijskoud dus geen enkel kind ging er in.

Wij hebben alle bovengenoemde klachten gemeld bij de reisleider van touroperator. Hij gaf eerlijk aan dat dit hotel zich meer richt op Engelsen en russen.

• Oude reviews

10Annie Sjaak Bert Ellen20-11-2016

Heel goed hotel

Wij zijn net terug van een 12 daagse vakantie ! Hebben het heerlijk gehad elke dag mooi weer en een goed verblijf in playa real. Wij herkennen ons niet in de negatieve reviews Wij hadden een ruime kamer in het hoofdgebouw op de 4e etage met een ruim balkon en prachtig uitzicht. Het ontbijt de lunch en diner heeft ons prima gesmaakt er was keuze genoeg en we hebben elke dag buiten kunnen eten onder de veranda Het zwembad is groot genoeg en er zijn veel ligbedden. Het personeel is vriendelijk en het animatieteam is ronduit geweldig De afstand tot het strand en de boulevard is goed te doen Het is aan te raden om een dag rond te toeren en een tocht naar de Teide te maken! Kortom een super vakantie gehad !!

Met vrienden

• 4mar14-11-2016

Nooit meer

Dit 4 sterren hotel is maar 2 sterren waardig .hotel is zwaar verouderd er zijn overal 2 liften waarvan er 1 buiten bedrijf is . het eten is erg koud en weinig variatie en zeer beperkt. bier in plastic bekertjes en er zijn Geen bier glazen aanwezig ,als er een glas aanwezig is dan zijn het wijn glazen of cocktail glazen in de bar,s is het hetzelfde.Er wordt schoon gemaakt maar overal vind je glas en vuil op de vloeren.

• 3erik31-10-2016

geen tweede keer meer

zal ongetwijfeld vroeger een zeer luxe hotel geweest zijn maar daar is weinig meer van over. zeer veel achterstallig onderhoud zowel de kamers als de buitenkant. keuze van het eten is beperkt maar wat erger is dat het gewoon koud is wat warm hoort te zijn. bijvoorbeeld de kip in de warmhoudbak is zo koud dat die zelf kippenvel heeft. maar dit kan dus lijden tot gevaarlijke situaties denk aan salmonella. het is gewoon niet goed gaar. Daar wordt je niet vrolijk van. de bekers ijs liggen in een vriezer waarvan ze de stekker niet in het stopcontact steken dus compleet gesmolten. lekker veel bacterien. na een gesprek met de manager hierover beloofde die verbetering maar er is niks verbeterd. heel veel ligbedden zijn kapot omdat het plastic zo hard is geworden dat het breekt. handdoeken die dagelijks worden verwisseld zijn absoluut niet schoon. manager vertelde ook dat het een low-budget hotel is. dat was bij de reisorganisatie niet bekend. na 23.00 uur niets meer te krijgen alleen water. en dat voor een all in hotel. het animatieteam wordt sterk beperkt door het managment. die meiden willen wel maar mogen niet. zo zijn er nog veel meer dingen maar ik adviseer iedereen hun zuurverdiende centen te besteden bij een ander hotel. meerdere gasten tijdens mijn verblijf hadden klachten en als dit hotel daar niets aan gaat doen is het ten dode opgeschreven en dat is jammer want de ligging en het gebouw zelf zijn wel mooi maar er zal behoorlijk wat moeten gebeuren om dit weer een top hotel te laten worden. ik had voor het boeken de reviews gelezen maar dacht dat het wel mee zou vallen. Nederlanders klagen nou eenmaal graag maar helaas moet ik ze wel gelijk geven.

Met oudere kinderen

1 tip over Hotel Chatur Playa Real