Hotel Chatur Playa Real

Hotel Chatur Playa Real

6.5Voldoende

Spanje, Tenerife, Costa Adeje

6.5Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Chatur Playa Real voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

22 reviews over Hotel Chatur Playa Real

• 2019
    7Hiske14-08-2019

Heerlijk

Netjes hotel. Goed eten Het enige nadeel was dat wij op onze laatste dag om 12.00 moesten uitchecken maar onze vlucht vertrok pas later op de dag en nog gebruik te kunnen maken van de lunch en de drankjes moeten wij bijbetalen, dit hebben wij nog nooit eerder meegemaakt op een all inclusive vakantie. Na thuiskomst nog contact gehad met touroperator hierover maar die gaf aan dat het hotel dat zelf mag bepalen....

Gereisd met partner in mei 2019

• 6Arnaut Myriam25-04-2019

Niet aan te bevelen

Het hotel is goed gelegen. De kamer en balkon waren echt ruim en proper. Het zwembad was zoals gezegd verwarmd. De zetels aan het zwembad zijn echt verouderd. De mensen aan de receptie zijn behulpzaam en vriendelijk. Maar! het restaurant is beneden alle peil. De vloeren zijn vuil, en de inrichting is pover. De avondmaaltijden waren echt rampzalig. Zeer goedkope ingrediënten en weinig afwisseling. Niemand begrijpt Engels of Frans. Wij zijn zelfs een paar maal ergens anders gaan eten. De inkom van het hotel is open tot aan alle verdiepingen. Met als gevolg zeer veel lawaai. Want de bar zit in de lobby. Vaak wakker gelegen tot 1 of 2 uur s'nachts.

Gereisd met partner in maart 2019

• 8Jurgen13-01-2019

Zeer goede prijs kwaliteitsverhouding

Goed hotel met lekkere buffetten tussen kerst- en nieuwjaar. Zeer vriendelijk personeel, nette kamers, mooi uitzicht op zee. Onze kamer was op het bovenste verdiep. Wel veel Engelse en Russen maar die stoorden ons niet. Onze dochters van 7 en 9 hadden een goede tijd in het zwembad. Strand en zee op 15 minuten wandelen. Wij waren zeer tevreden.

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

• 2018
    3Aad de Bruijn06-09-2018

Hier gaan we nooit meer naar toe.

Veel Russen, Engelsen en dus een hoop herrie tot diep in de nacht. Verder stond de hotelkamer blank van water dat uit de ijskast liep, sloot de balkondeur niet en was de kamer smerig. Eten ook niet geweldig en de receptie werkte ook niet echt mee.

Gereisd met partner in september 2018

• 9Diana post02-09-2018

De kamer lekkee ruim, hotel kleinschalig en binnen 15 minuten was je wel aan de boulevard wij waren met 2 kinderen van 3 en 5 en die hebben genoten van de miniclub en de leuke shows avonds personeel erg behulpzaam... het eten was altijd warm en wij vonden veeel variatie...wij hebben hier 16 dagen gezeten en hebben een hele mooie vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

7Tim Claessens19-04-2017

Tenerife is echt een mooie vakantie bestemming!

Het hotel lag 5-10 minuten op loopafstand van het strand en van de stad af. Langs de boulevard lagen genoeg eetgelegenheden. Ook was er een een winkel waar je bij een Rotterdammer hele leuke excursies kon boeken. Zo hebben wij een bootreis geboekt om dolfijnen te spotten, een entree kaart voor Siam Park (Waterpark) wat echt een aanrader is! En een excursie naar de vulkaan toe. Wat ik persoonlijk minder vond aan het hotel was het eten. Ik vond dat er weinig variatie was. De laatste dagen zijn we maar wat gaan uiteten langs de boulevard. Qua activiteiten binnen het hotel was er ook vrij weinig te doen. Te bar ging ook te vroeg dicht.

Gereisd met partner in september 2016

• 5Susanne08-01-2017

Geen aanrader

Dit hotel is absoluut geen aanrader. Als gezin met jonge kinderen kozen wij voor een 'kindvriendelijk' appartement. Daar waren de stopcontacten, die laag bij de grond waren, niet beveiligd en 1 stopcontact hing zelfs helemaal uit de muur.

Het eten was ongevarieerd en vaak koud. Toen ik bij de kok meldde dat de kip aan het kinderbuffet niet warm was, wees hij mij de magnetron waar ik het zelf op kon warmen. De eetzaal had de uitstraling van een kantine.

In het hotel waren 4 liften aanwezig. 3 waren er tijdens ons verlijf defect waardoor wij regelmatig onze kinderwagen naar boven en beneden moesten dragen over de trappen.

Verder was er een schitterend, nieuw kinderzwembad bij de appartementen. Dit was echter ijskoud dus geen enkel kind ging er in.

Wij hebben alle bovengenoemde klachten gemeld bij de reisleider van touroperator. Hij gaf eerlijk aan dat dit hotel zich meer richt op Engelsen en russen.

Gereisd met jonge kinderen in november 2016

• 3Christophe16-02-2016

Vuilste,vieste hotel ooit !

We zijn aangekomen op zondag,we kregen een kamer in het bijgebouw.De kamer was vuil, badkamer met vuile plekken aan de muren,achter en op het toilet,roestig bad.We hebben gevraagd aan de receptie om de kamer te herkuisen ,'s avonds nog altijd niet gekuist .De dag erna vernemen we dat er geen kuisploeg is op zondag,de host van touroperator ervan verwittigd en na 2 dagen zaten de plekken nog op de muren.Het eten trok op niks en was koud ,ik stond aan te schuiven aan het buffet ,de schotels werden verwisseld,in de bains was er geen water om het warm te houden alleen etensresten die er lagen te rotten.We zijn dan buiten het hotel gaan eten ,maar dit kan niet de bedoeling zijn bij een all in .Dit voor €1000pp te hebben betaald .

Er was geen kinderclub,triestige animatie,de speeltafels vuil en versleten.Na 4 dagen zijn we veranderd van hotel,schadevergoeding van € 600 voor vroeger vertrekken en € 200 voor in een ander hotel te gaan.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2016

• 6Degraeve-logghe25-01-2016

Geen 4* waardig

Was geen 4 waardig. Eten was goed, soms wel lauw. Kamer was proper nadat we gevraagd hadden om zetel met lakens intepakken. Kussens waren vies.... Douchekop was stuk maar dag erop was dit opgelost. Het personeel was super vriendelijk, sommige ligbedden aan zwembad waren stuk, barkrukken rond bar aan zwembad waren op sommige plaatsen roest. Jammer dat aan de bar aan het zwembad we moesten drinken uit plastieken beker.Tafels en stoelen in restaurant zijn aan vernieuwing toe, S' avonds weinig te doen in hotel, wel een pub aanwezig in hotel maar niet gezellig om te zitten. Kort samengevat, Hotel kwa ligging nul en een 3 waard Mijn matras was zeker niet super, mijn vrouw kon niet klagen

Gereisd met partner in januari 2016

• 5Els29-12-2015

Geen 4 sterren waard!

Eten slecht: harde broodjes, weinig keuze, elke dag zelfde pasta,vlees aangebrand, kroketten aangebrand, .... Kerstmaaltijd idem, dag erna zelfde gerechten op zelfde plateau , dus niet verwerkt in andere bereiding. Verwarmd zwembad : koud en heel veel chloor. Helft van de ligstoelen vuil en kapot! Alles vuil: tafels buiten vies, kussens op stoelen vuil, zetels in hal vuil, zetels in Irish pub vuil en doorgezeten, pingpongtafel versleten, pooltafel versleten,...Warme dranken moest je ook uit dezelfde bekers drinken als frisdrank ( lepel = rietje), ongelooflijk! Wij hadden app in bijgebouw, werd gerenoveerd. De vloer nog wit van pleister! Tv kabel los langs muur en alle zenders met storing. Twee pluspunten wij hadden goeie nieuwe matrassen en ligging ( dichtbij winkels, bars, promenade,...)

Gereisd met oudere kinderen in december 2015

Hotel Chatur Playa Real info