Hotel Be Live Experience La Niña ****

Hotel Be Live Experience La Niña ****

Hotel Be Live Experience La Niña
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Be Live Experience La Niña voor je op een rij gezet:

5 tips over Hotel Be Live Experience La Niña

monique, 7-10-2013
Markt in Costa Adeje op donderdag vanuit hotel 15 minuutjes lopen. Markt in Los Christianos met taxi in 10 min. (9,00 euro)
Sorbet, 9-10-2012

Een excursie naar Teide en met de boot naar Masca is de moeite waard.

Echt de dolfijnen gezien!

Schuiling, 15-1-2012

Whale watching: Puerto Colon nr. 5. de zee op om grienden en dolfijnen te spotten. Binnen 6 minuten zwommen de eerste dolfijnen om onze boot. 2,5 is lang genoeg. Kies voor een kleine boot, niet de grote boten!

Monkey Park: leuk wel kleinschalig. Goed te combineren met een dag naar Jungle Park. Bij Monkey Park kan je eten kopen voor €2,-, 1 zakje is per groep voldoende. De ringstaartmaki's houden alleen van de pinda's en de vogels alleen van de zonnebloempitten.

Koen, 10-1-2012
Als je naar Tenerife gaat moet je eigenlijk ook naar el Teide gaan, voor weinig geld veel informatie en het is ook mooi
a.joppen, 27-10-2011

Let op voor alles wat je op straat aangeboden wordt!

Voor excursies ga je naar Gerard in de haven. Het scheelt enorm en hij geeft je goede tips over de regio.

Bij wind, geen dolfijnen/walvissentocht doen. Je wordt er hondsberoerd van!

Mocht je een keer elders willen eten: bij Victoria aan de overkant hebben ze prima steaks. Ook 3 gangenmenu voor Euro 7,95.