Wellness hotel, Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag22°15°
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Be Live Experience La Niña voor je op een rij gezet:

Kenmerken
All inclusive mogelijk
Animatie programma
Airco
Restaurant

141 reviews over Hotel Be Live Experience La Niña in het Nederlands

La Nina is een prachtig hotel in Costa Adeje, het zuiden van Tenerife. De kamers zijn ruim en netjes en het hotel zelf is van alle gemakken voorzien. Zowel het ontbijt, de lunch als het diner zijn gevarieerd en elke avond is er een thema-avond voor het diner. Zo hadden wij bijvoorbeeld een Mexicaanse avond en een bbq-avond. Het zwembad is ruim genoeg en bij dit hotel geen gevecht om bedjes! Ook bij het zwembad is een bar aanwezig met een ruime keuze aan drankjes en snelle, vriendelijke bediening. De gezellige boulevard aan het water is maar 100 meter lopen.

Gereisd met partner in juli 2017

Een echte aanrader!

Nancy,
16-5-2018

Zeer goed hotel over de hele lijn! Dit hotel mag zeker een 8.5 hebben als score.

perfecte ligging: dicht bij strand en boulevard, tussen de winkels en horecazaken, bij de haven ... dus voor elk wat wils. Het hotel en de kamers zijn vernieuwd en zeer mooi. Wij hadden familiesuite op de 10e verdieping en deze was Top! prachtig uitzicht van 180°. Enorm vriendelijk personeel. Zeker genoeg variatie in de verzorgde buffetten. Overal even proper. Indien er iets defect is krijg je direct assistentie en oplossing. Oordopjes kunnen handig zijn als de nabij gelegen karaoke buitensporig gaat ;-)

wij zijn zeer tevreden over dit hotel en komen zeker terug.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018
Guest Service, Director, 18-5-2018

Beste heer/mevrouw,

Ten eerste willen wij U graag bedanken voor het positieve bericht dat U geschreven heeft over ons hotel Be Live Experience La Niña. Het is voor ons altijd fijn te horen dat onze gasten genoten hebben van de vakantie. Bedankt voor uw lovende woorden over de kamers, het buffet in het restaurant en ons vriendelijk personeel.

Wij hopen U dan ook gauw weer hier te mogen verwelkomen !

Met vriendelijke Groet,

Guest Service

Een heel goed hotel Fantastsche eten

Piet van NImwegen,
9-2-2018

Heerlijk eten fijn zwembad. Gezellig in de avond. vlak aan de zee. en boulevard. Zeer gezellig. Ruime kamers. En veel gerenoveerd. dus moderner nu. Was wat oudbollig

Matig.

Verosan,
16-9-2017

Personeel bar/animator zijn erg vriendelijk. Werken erg hard om het een ieder naar de zin te maken. Bedjes mogen niet gereserveerd worden dit kreeg je bij binnenkomst op papier mee. Helaas waren er om 8uur geen bedjes meer vrij, alles gereserveerd en geen mens te zien. Eten let vooral op de kip die is zelde tot nooit gaar. Schoonmaken van de kamer hebben ze geen kaas van gegeten. Het aanzicht van het hotel is best netjes ook bij het zwembad is alles netjes geregeld. Helaas is ons bij het boeken van dit hotel via dreizen niet vermeld dat dit een hotel is waar engelse de overhand hebben wij waren op 1 stelletje na de enigste Nederlanders. Let hier wel op bij het boeken van dit hotel. Dit is nergens terug te vinden.

Gereisd met partner in september 2017

shithotel !

vanderbeke geert
7-2-2017

waarschuwing , de defenitie" all in" geld hier niet !! wij hadden de adultformule geboekt , superieur service heet dit , wat daar zoveel betekend als : geen service in het restaurant , want : bediening loopt er mank , te weinig personeel om goed geholpen te worden alsook in de vip bar : geen service ,drankjes zelf maken, enkel water en koffie , geen fruitsap , enkele lokale alkoholishe dranken , fijn voor de mensen die geen alcohol drinken !!dakterras boven: geen service , was wel een bar ,maar was in maanden niet gekuist , vuiligheid in de leidingen , dus... van het 8ste verdiep naar de bar op het vierde; superieur service heet dat dan ?, weegschaal in kamer in weken niet afgekuist , vuiligheid achter de zetel in de kamer ;van wanneer? , geen idee. met de adult formule is de bar gevuld : 8 koffiepads, twee blikjes bier , twee fruitsap en water en cola , gevraagd om de blikjes cola te ruilen voor bier mocht niet , waarschuwing!!!! , als de pads of de drank in de minibar half de week op zijn , dan is het bijbetalen 'Rare "All In "formule , ook de coctails aan de bar betalend , raar systeem , gin en tonic apart gevraagd , niet betalen , gin fizz gevraagd , wel te betalen ,?????, eten lauw of koud, erwten waren zelf nog rauw pasta : elke dag koud , getest he , bakken s'morgens massa's pannekoeken die dan koud worden en uitdrogen .. kook dan "on demand ", mensen hebben tyd he , ze zijn in vakantie .. handoek aan het zwembad (oud en versleten )! wil je ruilen voor een verse handdoek .. te betalen ,bedden worden heel de week niet ververst , staat nochtans aangeduid , handoek in de badkamer in de badkuip gelegd , gewoon teruggehangen , dakterras : 10 stoelen , als je s'morgens je handdoek niet gaat leggen heb je geen plaats , zelfde aan zwembad , er mogen geen handdoeken gelegd worden volgens regelment ,maar om 7 uur ligt het vol ...., kan zo nog een tijdje doorgaan , feit is , first time and the last time ... Nooit Meer!!!!! geen service !!!!/geen punten !!!

fantastisch

winterzon
12-1-2017

super ligging . aan het strand , midden in het centrum.Als je adults club boekt heb je altijd plaats in het restaurant speciale vip ruimte. super snel internet in de vip lounge. Prive dakterras met eigen bar en ligbedden. prima afwiselend buffet.Super kamer met zeezicht.

Goede en leuke vakantie

Dion Holland
24-7-2016

Lekker zwembad, bar in de buurt, vriendelijk personeel. Drinken was goed, en de meeste dagen was het eten goed, enkele dagen iets minder. Was het te koud of te hard. Maar over het algemeen een goed hotel. Mooie kamers, iemand anders gaf aan dat het gehorig is, ons totaal niet opgevallen. Loopafstand van 1 minuut tot het strand, boulevard met leuke winkeltjes in de buurt, aquapark Siam in de buurt. Genoeg te beleven in Tenerife! Zowel bij het strand met jetski's etc maar ook bij het zwembad met spelletjes en op de boulevard waar je een scootmobiel kan huren. Het vliegveld is trouwens met de bus 20 minuten reizen. Ideaal dus

Gereisd met partner in juli 2016

Een absolute aanrader

Roger
31-5-2016

Een uitstap naar het noorden is heel interessant maar weet wel : het is er meestal regenachtig en zeer fris. Aangepaste kledij is dus een absolute must !

Gereisd met vrienden in mei 2016

Goed hotel

M.de Haan
19-5-2016

Dit is een goed hotel met lekker eten. Iedereen doet zijn best om het je naar de zin te maken. Vooral de obers in het restaurant zijn top. S avonds is er animatie eerst voor de kinderen en daarna voor de volwassenen. Voor sterke drank moet je bij betalen. Het hotel is wel wat gehorig dus oordoppen meenemen. Van het zwembad hebben we geen gebruik gemaakt. Tip: huur een auto en verken de prachtige omgeving!

De gratis wifi stelde jammer genoeg niet zoveel voor. De eerste week van de meivakantie bijna geen nederlanders, de tweede week een meer divers gezelschap. Engelsen, duitsers,russen,fransen,spanjaarden en nederlanders.

Gereisd met partner in april 2016

Slecht, nooit meer

Peter M
16-5-2016

Simpele en eentonige keuken. Dranken zijn lokale dranken bestaan dus alleen uit kleurstof en suiker en zijn dus niet te drinken. Voor echte producten dient men bij te betalen, alles is zo goedkoop mogelijk. Zelfs voor een tas echte koffie moet men €1 betalen en dit voor een 4 sterren hotel met all in formule.

Ontbijt is alle dagen hetzelfde met zeer weinig variatie, vers fruitsap is niet te verkrijgen zelfs niet tegen betaling. Dit geldt ook voor het middag en avondeten.

Zelfs voor het wisselen van een vers zwembadhanddoek dient men iedere keer €1 te betalen. WiFi is er enkel aan de lobby en dicht in de buurt ervan, we leven ondertussen anno 2016 hé!!!

Algemene indruk is ondermaats en zeker af te raden.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

Floow Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Be Live Experience La Niña in Costa Adeje, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Be Live Experience La Niña zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.