Hotel Bahia Principe Tenerife & Costa Adeje

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag24°18°
Hotel Bahia Principe Tenerife  & Costa Adeje
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Bahia Principe Tenerife & Costa Adeje voor je op een rij gezet:

825 reviews over Hotel Bahia Principe Tenerife & Costa Adeje in het Nederlands

Een super klantvriendelijk en goed verzorgd hotel. Service, eten, drinken, animatie alles was gewoonweg uitstekend

Alles wat je over dit hotel leest is waar. Het klopt dat het een mooi hotel is, dat het eten absoluut voortreffelijk is, het personeel erg vriendelijk en behulpzaam is, de kamers ruim en alles netjes en schoon is. Hiervoor alle lof.

Maar ik wil toch wel benoemen dat het er geregeld erg luidruchtig toegaat. Als overdag de Aqua-gym od Bingo los barst (vol volume) dan is dat over het hele zwembad te horen en is er geen ontkomen aan. Als je 's avonds op zoek bent naar een rustig plekje om je boek te lezen of te praten dan kan je dat tot 23 uur wel vergeten. Tot aan die tijd mag je "mee genieten" van de muziek op het terras of van het knetterharde feest op het plein. Nergens is er een terras waar het rustig is. Het moet gezegd worden dat na 23 uur de rust weer keert. Maar dan is de bar ook dicht!

Heerlijk in de watten gelegd

Jiska Jonas
6-9-2018

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Het eten was goed, elke avond variatie. Het resort was schoon en goed onderhouden. De kamers zijn ontzettend ruim. Er zat wel schimmel in onze badkamer, waarschijnlijk door de slechte ventilatie

Het personeel is ook erg vriendelijk. Ik had gevraagd om mijn man te verassen voor onze trouwdag. Dag hebben ze zeker gedaan. Bonbons, champagne, ballonnen aan de deur. Niets is deze mensen te veel.

Het hotel ligt wat afgelegen, maar het ov is super goed. Een auto is ook een aanrader om het eiland te verkennen. Wij zaten zelf liever wat afgelegen dan in de drukke toeristische plaatsen, met uitgaande jongeren. Daar is ook veel rotzooi, wordt re veel gedronken..

Op het resort worden bedjes gereserveerd, maar wij komen op elk moment van de dag nog wel ergens een bedje krijgen.

Tjingo

Mooi hotel op een leuk eiland

Nicolaas
2-9-2018

Wij verbleven in het nieuwe gedeelte. Het is een kleurrijk hotel met een prachtige centrale hal en mooie schilderijen aan de muur.

Het eten is gevarieerd en de kwaliteit is redelijk tot goed.

De luxere kamers zijn ruim en worden goed schoon gehouden. Prima matrassen. Het is er echter wel gehorig.

De zwembaden zijn kindvriendelijk. Er is nauwelijks of geen "muzikale omlijsting". Ligbedden zijn vaak gereserveerd.

Het (muzikale) avondprogramma viel ons tegen.

Het hotel ligt tamelijk geïsoleerd.

De tours over het eiland (georganiseerd en op eigen gelegenheid) waren top!

Super vakantie!

Tatiana
28-8-2018

Ik vond deze accommodatie heel erg leuk. Ik heb een enorm leuke tijd gehad samen met twee vrienden. We komen hier zeker terug, we kijken ernaar uit!

Super hotel

Diane
21-8-2018

Dit hotel is echt een aanrader. Het eten was super lekker, elke avond ander thema. Uiteraard is er altijd, pizza, patat, saladebar, vers fruit en pasta te verkrijgen. Veel engelsen die handdoekje leggen 's morgens. Maar er zijn over de hele dag genoeg strandbedjes beschikbaar. Ze willen op 1 of andere manier graag om 07:00 uur op de eerste rij liggen. Het hotel ligt rustig gelegen, voor ons ideaal. Wij hebben een huurauto tot onze beschikking gehad en konden vanuit dit hotel het eiland verkennen. Het hotel is verder erg schoon, je ziet het personeel de hele dag poetsen en opruimen. Het hotel bestaat uit 2 delen. Wij zaten in het Tenerife deel, maar je kan ook gebruik maken van alle faciliteiten van het costa Adeje deel (ziet er net iets gelikter uit, maar ook duurder). In totaal 3 mega grote zwembaden, 2 bubbelbaden en peuterbadjes. Geen glijbanen, maar je mag wel met opblaasspullen in de baden.

geweldig hotel met prachtige tuin

Nancy
11-8-2018

wat een heerlijk en goed hotel. zwembaden zijn super, heerlijk water geen chloor. de tuin bij Costa Adeje was prachtig nog nooit zo'n mooie tuin gezien. het eten was ook erg goed veel variatie en iedere avond een ander thema( wat wel wekelijks word herhaald). obers zien dat je glas bijna leeg is en vragen dan of je nog een glas wil. Wat ook echt super was is dat het koelkastje op de kamer dagelijks word bijgevuld ( fles water blikjes cola fanta en 2 blikjes bier)dat hebben wij nog nooit gehad bij all-in. Het personeel heel vriendelijk en werkt hard. De kamers, bij het zwembad, toiletten, bars overal is het schoon. het hotel ligt wel wat afgelegen maar je bent in kwartiertje met auto/ taxi ( ongeveer voor € 13,50 enkele reis) in centrum van Costa Adeje. dit hotel zou ik zeker aanbevelen. wij willen zeker nog eens terug. een heerlijk relaxte vakantie gehad.

Het was gewoon SUPER.

Sprenkels
31-7-2018

Het was geweldig. Alles goed geregeld. Animatie team ook goed. We komen zeker terug.

heerlijke vakantie 4 sterren meer dan waard

bart de munter
29-7-2018

onderstaande review klopt niks van.

tis een heerlijk hotel wat zijn 4 sterren meer dan waard is. eten heerlijk en uitgebreid assortiment. zwembaden zijn heerlijk zeker het infinity pool is erg mooi met het uitzicht over de zee

Geweldig

Dennis Geurts
29-7-2018

Op het eerste gezicht prima... kwamen s’avonds aan-dus nog geen duidelijk zicht op de omgeving. De volgende morgen bleek waarom: afgelegen en dan bedoel ik afgelegen , zonder auto doe je nx hier. Te ver om te lopen, te steil, nx in de omgeving. Playa de los Américas daar gebeurt wel wat..20 min rijden en 30 min terug. Maar goed, het hotel , vriendelijke mensen beetje oubollig maar goed!! All incusif.. eten : iedere dag het zelfde- lees Mexicaan Italiaan klinkt goed maar het ligt eraan hoe de tomaten liggen...wat over is id morgen/lunch wordt gebruikt voor jet avondmaal .idd avondmaal het eten is sober en bevat weinig creativiteit .. zo zonde met al deze producten.. bier sterke drank en heel veel engelsen..u raad het al... voor 3500€ incl 2kids had ik beter iets anders kunnen kiezen , ik raad sterk aan echt eerlijk en oprecht even goed te vergelijken!! Oh en touroperator bedankt boor jullie eerlijke advies😞

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bahia Principe Tenerife & Costa Adeje in Costa Adeje, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bahia Principe Tenerife & Costa Adeje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.