Hotel Bahia Principe Tenerife & Costa Adeje

Hotel Bahia Principe Tenerife  & Costa Adeje
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Bahia Principe Tenerife & Costa Adeje voor je op een rij gezet:

806 reviews over Hotel Bahia Principe Tenerife & Costa Adeje in het Nederlands

Top hotel, zeker een aanrader.

Antonet, 26-4-2018

Het is een zeer goed hotel, gevarieerd en zeer goed eten, service zeer goed, iedereen super vriendelijk alles zeer schoon, animatie team erg leuk en deden het erg goed, savonds wel rustig maar hier kwamen we ook voor,dit is de tweede keer dat we hier kwamen maar zeker niet de laatste keer.Heb helemaal geen opmerkingen het was in een woord geweldig en hebben zeer genoten.

super tof hotel

Kris Van Leemput, 6-3-2018

toplocatie, prachtig all inclusive hotel, auto huren is aan te raden, prachtig eiland, hier komen we zeker nog terug.

Heel leuk hotel goede variatie in eten en entertainment leuk zwembad en strand en heel veel winkels en er is zat te doen in de omgeving

zeker voor herhaling vatbaar

Karel, 1-3-2018

Afgelegen,een wagen is raadzaam,voor het overige was alles fantastisch

Een fantastische relax vakantie

Lucinda mensink, 28-2-2018

Een super mooi uitgebreid Hotel complex. Het eten was super.

Zwembaden waren heerlijk, genoeg bedjes als je op tijd was s'morgens.

Een mooie ruime kamer, waaronder de badkamer ook goed was.

Hadden een klacht qua bed en werd super snel goed opgelost.

Het jammer was dat het centrum wat verder was en er geen goede bus verbinding er naar toe was.

Rust, zon en wijn ;)

Linda, 21-2-2018

Heerlijk hotel, mooi uitzicht, schone kamers en vriendelijke receptie. Hotel ligt wel afgelegen, maar met een eigen auto of taxi ben je zo ergens anders. :) De extra restaurants moet je zeker naartoe gaan, je doet jezelf tekort als je niet gaat. Vooral Braziliaans eten was een feest!

Super fantastisch

Marja orval, 9-2-2018

Perfect geordend hotel loopt op rolletjes eten prima tafels super geregeld top hotel

Mooi resort

Anja, 9-2-2018

We zaten in het Tenerife gedeelte dat zogenaamd het rustige deel moet zijn maar vanaf dag 3 werd dit overstelpt door gezinnen met kinderen en dit was nou net wat wij aangeven hadden niet te willen.

Het Adeje gedeelte is veel mooier voor wat betreft de aanleg met tuinen en zwembad bij de zee dus zorg dat je daar terecht komt.

Het eten was werkelijk Top en ook het personeel is heel vriendelijk.

Wat erg jammer is is dat heel veel mannen in korte broek en zelfs shorts naar het restaurant komen en ik vind dat het personeel ze daar op moet aanspreken omdat dat op de site ook geadviseerd wordt onder de dresscode om in lange broek te komen. Je bent natuurlijk niet op de camping.

Het hele resort heeft echt heel veel trappen, wij vonden dat niet erg maar ik kan me voorstellen dat veel mensen hier moeite mee hebben.

Heel erg afgelegen, dus goed idee om auto te huren want winkels van enige betekenis zijn hier niet.

Aafke, 30-1-2018

In 2017 voor de 3e keer naar bahia principe costa Adeje geweest. Het is echt fantastisch, ze maken elke dag goed schoon. De natuur wordt erg goed bijgehouden. Mocht er iets defect zijn op je kamer dan komen ze dan. Genoeg keuze aan eten, ze volle wel aan maar mag soms wel sneller. Op 1 avond na live muziek. Enige minpunt is dat er savonds buiten niet genoeg tafels en stoelen zijn. Ligt wel afgelegen maar je kunt met de bus, bushalte is vlakbij. En er rijd een gratis bus naar het centrum. Doe geen excursies via touroperator, veel te duur... geloof me..

Prijs-kwaliteit fantastisch!

MarloesN, 6-1-2018

Het resort is erg mooi en netjes, het wordt perfect onderhouden en schoongemaakt. De kwaliteit van het eten is fantastisch, de buffetten zijn echt grandioos om te zien en zo smaakt het eten ook. De service van al het personeel is heel goed, ze zijn uiterst vriendelijk en gastvrij.

Wat wij storend vonden is het handdoekje leggen rondom de zwembaden. Wij deden hier niet aan mee en daardoor was het soms wel lastig een lekker plekje te vinden. Verder zelfs in de herfstvakantie nauwelijks Nederlanders, alleen Engelsen, en dat vond ons zoontje van 5 wel jammer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bahia Principe Tenerife & Costa Adeje in Costa Adeje, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bahia Principe Tenerife & Costa Adeje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bahia Principe Tenerife & Costa Adeje scoort een 8.69 uit 10 op basis van 843 reviews.