Hotel Bahia Principe Tenerife & Costa Adeje

Hotel Bahia Principe Tenerife  & Costa Adeje
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Bahia Principe Tenerife & Costa Adeje voor je op een rij gezet:

814 reviews over Hotel Bahia Principe Tenerife & Costa Adeje in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

heerlijke ontspannende vakantie

benny
8-7-2018

heerlijk eten. vriendelijk personeel. erg rustig ideale omgeving om lekker tot rust te komen. gratis pendelbus naar las americanas . in september ga ik weer

Top hotel

Mary jorge
23-6-2018

Tophotel voor je rust,buiten niks te doen.heel mooi,veel mooie planten zwembaden schoon en groot

uitstekend hotel

han Lammers
19-6-2018

mooi gelegen hotel prachtig uitzicht over de zee, de zwembaden mooi aangelegd

één zwembad verwarmt, genoeg activiteiten door het animatieteam, klein minpuntje voor ons: omdat wij van tafeltennis houden vonden we de tafeltennistafel niet goed daar kon je niet goed op spelen dit in tegenstelling bij andere hotels. het eten is zeer goed, en iedere dag voldoende variatie, het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. kortom dit hotel is echt een aanrader en wij gaan hier zeker terugkomen.

Fantastisch hotel echt voor herhaling

Marian de mos
17-6-2018

Heel goed hotel mooie kamer goede bedden zeer goed eten je kan er van alles drinken echt een aanrader dit hotel alleen wel een auto huren anders kom je nergens

Prachtig hotel !

Els
7-6-2018

Voor mij een 4+ ... Mooi hotel, alles zeer proper. Het eten is zeer gevarieerd en lekker ! Zeer vriendelijk personeel ! Rustig gelegen, indien je het wat drukker wil , gratis bus elke dag naar Playa de las Americas.

Top vakantie gehad , zeker voor herhaling vatbaar. 😊

Geweldig

Nina
16-5-2018

Geweldig! Schoon, vriendelijk personeel, lekker eten, prachtige omgeving, fijne zwembaden....

Geweldig !

L.E.M. Vermetten
13-5-2018

Super hotel op een super eiland !

Teleurstellend

Jeroen
26-4-2018

We zijn geplaatst in appartementen achter de appartementen met uitzicht op zee. Ons uitzicht was dus de achterkant van deze appartementen. Het waren een soort garageboxen met terras. Dit zou de invulling zijn van een voordeel actie van touroperator beweert het reisbureau. U bent gewaarschuwd als u die kant op gaat en geen zeezicht neemt. Verder ‘s ochtends een race om de handdoeken op de bedjes. Het hotel ligt afgelegen en in de omgeving is niets te doen. Wel op het terrein zelf als je er van houdt.

Top hotel, zeker een aanrader.

Antonet
26-4-2018

Het is een zeer goed hotel, gevarieerd en zeer goed eten, service zeer goed, iedereen super vriendelijk alles zeer schoon, animatie team erg leuk en deden het erg goed, savonds wel rustig maar hier kwamen we ook voor,dit is de tweede keer dat we hier kwamen maar zeker niet de laatste keer.Heb helemaal geen opmerkingen het was in een woord geweldig en hebben zeer genoten.

super tof hotel

Kris Van Leemput
6-3-2018

toplocatie, prachtig all inclusive hotel, auto huren is aan te raden, prachtig eiland, hier komen we zeker nog terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bahia Principe Tenerife & Costa Adeje in Costa Adeje, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bahia Principe Tenerife & Costa Adeje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bahia Principe Tenerife & Costa Adeje scoort een 8.7 uit 10 op basis van 851 reviews.