Hotel Bahia Princess

Hotel Bahia Princess
8,5

8 tips over Hotel Bahia Princess

Grace, 28-4-2017

Grienden(kleine walvis) en dolfijnen spotten,echt de moeite waard.

boek een kleine boot dan wordt het niet te massaal.

35.00 voor een paar uurtjes op zee met eten en drinken echt niet duur!!

Gehaald en gebracht vanaf het hotel.

Ad Stolzenbach, 17-6-2015
De hostess van Arke wist erg weinig te vertellen over het eiland en probeerde alleen veel te dure excursies te verkopen. Tip: in de lounge hangen a4-tjes van Duitse touroperators voor excursies voor de helft van de Arke-prijs.
m, 5-2-2015

Zwembad goed. Geef aan dat je geen straatkant wil, dus geen standaardkamer.Straat geeft echt veel herrie!

Teide is bijzonder.Je komt vaak boven bewolking wanneer het beneden bewolkt is.Kabelbaan gaat niet met veel wind.Wanneer je niet van massatoerisme houdt, 2 keer nadenken voor je gaat en bij Sunny Cars in Nederland huurauto regelen(geen extra kosten)

We hebben een aantal aanbieders voor Bahia Princess voor je op een rij gezet:

Marion, 13-2-2014

Restaurant onder aan de weg op de boulevard (de Brasserie) is aan te bevelen.

Wifi kost in het hotel € 19,00 per account per week, beter zoek je een terras aan de gezellige boulevard met gratis wifi.

A.D, 2-12-2013
A 2,90 kan je bij winkeltjes een Tenerife handdoek kopen voor strand. Koelkast moet apart betaald, geen gebruik van gemaakt. Wel kluisje gehuurd. Trip Teje vulkaan (jeeps) was leuk maar koud met open dak (warme trui/jack/lange broek echt nodig),Ned. gids voor Ned, Eng. gids voor Eng. etc. Dolfijnntrip (Royal Delfi) ;leuk, 4 soorten dolfijnen gezien. Eten/drinken incl. ( redelijk/voldoende). Uitleg in alle talen. Aantal mensen zeeziek (neem z.n vooraf primatour oid in en ga buiten zitten!)
jill, 8-8-2013

* jeepsafari naar vulkaan "Teide " en piratendorp Masca.was erg mooi en zeker een aanrader. ( 08.30 - 16.00)

* Siam waterpark. denk aan goedkope badslippers die je bij de attracties kunt uitdoen. er zijn kluisjes aanwezig. 2e bezoek aan siam waterpark is voor de 1/2 prijs. wij vonden 1x voldoende .

Corné, 30-7-2013

Maak een excursie met de Freebird One en ga ook eens lekker eten langs de boulevard.

Als je liever van de rust geniet 's avonds kan je beter de boulevard naar de linkerkant aflopen. Dit gedeelte is veel rustiger en heeft hele mooie terrasjes waar je 's avonds lekker rustig kan drinken.

van Dijk, 6-11-2012
Als je slecht ter been bent is het hotel minder geschikt. Niet alles is per lift te doen

We hebben een aantal aanbieders voor Bahia Princess voor je op een rij gezet: