Géén boekingskosten

Aparthotel Altamira

SpanjeTenerifeCosta Adeje

We hebben de beste aanbieders voor Aparthotel Altamira voor je op een rij gezet:

7.6GoedScore uit 11 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer aparthotel info

15 Reviews over Altamira

• 6Daniellle04-11-2009

Mooi zwembad maar kamer was minder

Het complex zag er zo wel heel mooi uit, en het zwembad was ook heel mooi en lekker rustig omdat alleen de hotelgasten daar kunnen zwemmen, wat dus ideaal was omdat je eigelijk altijd wel ligstoelen had. Alleen de kamer was minder omdat er geen arco was, wel een ventilator maar daar voelde je niks van en die hong boven de bank en tafel en niet boven de bedden, wat snachts dus veels te warm was. Vooral de keuken viel tegen, deze stonk heel erg en we hebben dus geen 1 keer in ons appartementje kunnen koken omdat de keuken veel te klein was en niet hygiënisch. Voor de rest hadden we een prachtig uitzicht over het zwembad en het plaatsje Costa Adeje was ook heel mooi! We hebben dus al met al een fijne vakantie gehad!

• 8Bente Villadsen17-02-2009

Dejligt sted Altamira.

Vi boede 14 dage på apartment Altamira og kommer gerne tilbage. Vi havde en dejlig lejlighed med flot udsigt til poolen. Vi købte Bono kort og kørte med bus 416 ind til centrum den ene vej og gik hjem. Stedet er stille og roligt. Ideelt for afslapning.

• 7Ayka20-05-2008

Kamer op de 2e verdieping aan de zwembad- zijde; mooi uitzicht en vanaf 13 uur zon op het balkon. In onze kamer werkte de airco niet, de keukenkastjes schreeuwden om een schoonmaakbeurt en we hadden behoorlijk last van (hele kleine) mieren. Groot pluspunt was dat het water (douche of bad) steeds lekker warm was. het reserveren van de stoelen bij het zwembad (wat inderdaad niet toegestaan is) was een meer dan belachelijke vertoning! Er was plek zat, en wij hebben op ieder moment van de dag - zonder te reserveren- een mooie stoel kunnen krijgen.

Zeer mooi zwembad met mooie tuin, werd ook erg goed onderhouden. Op de vertrekdag konden we voor 20 euro langer onze kamer aanhouden. dat hebben we dus niet gedaan. wel mochten we de koffers ergens neerzetten en kregen we een sleutel om in een andere kamer nog even te kunnen douchen. Deze andere kamer was een verschil van dag en nacht met onze eigen kamer: leek als nieuw! Kortom: aardig apppartement, maar soomige kamers moeten opgeknapt worden

• 8Hoorelbeke Chrisje13-12-2007

Wij hadden de 6de verdieping: PRACHTIG uitzicht vanop terras! La Gomera vlak voor ons zichtbaar.Mooi verzorgde tuin en zwembad s'avonds prachtig verlicht.3 liften. El Duquestrand op 100m aan 11,40€ voor 2 zetels. Voor disco en nachtleven moet je niet komen, wel voor rust en zon. Vlakbij in de tuin van El Mirador: diner dansant elke avond met liveband: aanrader! Receptie 24u open. Heerlijke bar Acanto voor terrasje of laatavonddrink (tot 3uur open!) Taxi en bus op 100m. Beste en warmste strook kust van Tenerife!!!!!!!!!

• 7Marijke23-08-2007

Wij zaten op de 4e etage, zwembadzijde met schitterend uitzicht.Goed app,keuken zonder afzuiger.Geen airo,alleen een plafondventilator in zitgedeelte.Ruim balkon,voor ons zonder zonnescherm.Schoonmaak en handdoeken prima.Een kussen op het ligbed aan zwembad van €2 is echt te veel.Het moeten vechten om een ligbed bij zwembad om 9 uur is een belachelijke situatie.Strand vlakbij app.heeft geen parasols,koop er zelf één.Het leuke gedeelte van de boulevard is een pittig stuk lopen(20 min.)Er rijdt 1 bus vanaf Altamira naar Playa Las Americas en Los Cristianos.Koop vooral een Bono-bus-card(va.€12, soort strippenkaart)in één van de winkels met Bono vignet.Dan kost de rit ca.€0.85 ipv een los kaartje van €1.25 pp.Boek excursies gewoon in de plaats, is goedkoper en prima.Goede supermarkt naast app, prima chinees en goed restaurant(Oscar's).Het was een prima vakantie.Kan ik echt aanbevelen.

• 6Simone20-06-2007

Wel een mooie plek, maar niet voor jongeren veel te ver lopen naar het uitgaansleven en inderdaad als je slecht ter been bent hoef je er niet heen te gaan!

• 8lammert en marjan09-05-2007

geweldige locatie kamer met zeezicht, mooi verwarmd zwembad en op een paar meter van een prachtig strand, het el duque strand, strandstoelen met parasol wel duur, €17.20 per dag. s'avonds heerlijk borrelen op terras met zitbanken bij restaurant la fuenta

• 8Geertje en Hans18-03-2006

Echt een toplokatie, als je de sleutel vh zwembadhek heb loop je zo het strand op! In sept 2005 zijn wij hier 2 weken geweest. App aan de bebouwde kom zijn te heet, er is geen airco nl,volgende dag kregen wij een app aan de zwembadkant met prachtig uitzicht op zee!Op het vliegveld hebben wij direct een auto gehuurd, ideaal!Je zit zo middenin het uitgaansgeweld als je er behoefte aan hebt terwijl het app heerlijk rustig is. In de hotels in de omgeving kun je `s avond trouwens leuke shows zien. Supermarkt aan de overkant dus iedere ochtend ontbijt met verse broodjes.

• 8Anita21-07-2005

1e week oktober vorig jaar hier 1 week geweest. De hele week zon en 30 graden. Alles zag er keurig netjes uit. Mooi zwembad. Appartement werd elke dag schoongemaakt. Aardig en behulpzaam personeel en bij de receptie hadden ze ook 2 internet pc's. Bij de receptie kun je een sleutel lenen (hoef je alleen borg te betalen) en kun je de hele week via de deur bij het zwembad naar het strand. Zeer rustig gelegen complex en als je disco's en veel restaurantjes wilt moet je hier gewoon niet wezen. Het is ongeveer 30 minuten lopen naar Playa de las Americas. Excursie van 5 uur met dolfijnenboot gedaan en dit was echt fantastisch. Heel veel dolfijnen gezien. We hebben ook de eilandtour met de jeeps gedaan, dit is ook erg leuk. Restaurantje bij de receptie was erg goed en goedkoop. Tevens het italiaanse restaurant beneden bij het zwembad, ook goedkoop en lekker. Echt een aanrader!

• 8Frans Z20-04-2005

Mooi ,goed complex ik sluit me verder aan bij de vorige beoordeling met een kleine aantekening het strand is 100 meter verwijderd maar ook 100 meter hoger dus mensen die slecht ter been zijn hebben echt een probleem om naar het strand te kunnen er is een mogelijkheid om via het zwembad te gaan maar alleen de mensen die er wonen hebben een sleutel van het hek

Aparthotel Altamira info

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Maaltijden