Tijdelijk €25 aanbetaling

• Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

162 Reviews over Allsun Hotel Los Hibiscos

• 9Conny19-08-2022

All inclusive is geweldig, kleinschalig complex zonder hoogbouw, mooie appartementen, gezellig terras, vlakbij de bushalte en de boulevard

• 8jos14-08-2022

leuk hotel waar alles is voor de vakantieganger

kamers goed en schoon , alleen de airco op de beide kamers kreeg het niet gekoeld geen actie ondernomen om dit te verhelpen. hotel ziet er erg gezellig uit oa. door de laagbouw, ondanks hoogseisoen zwembad niet druk mag tot s`avonds laat gezwommen worden. nieuwe dakterras met bubbelbad aanwinst voor hotel. op loopafstand van waterpark siam park, en strand wel zwart lavazand. wij kijken terug op een geslaagde vakantie met ons gezin , een compliment voor het personeel dat hard werkt om het ons naar de zin te maken.

• 10Sanniek02-07-2022

Fantastisch!

Wat een geweldig resort! Supervriendelijk personeel, ze werken keihard met een eeuwige lach op het gezicht, alles was superschoon en netjes, zwembad groot en ook superschoon met een badmeester tot 18:00 uur en grote handdoeken te leen tegen een borgsom. Zon en schaduw naar wens. Grote eetzaal met buitenterras. Het buffet was zeer uitgebreid en voor elk wat wils met elke avond een ander hoofdgerecht. Vele salades welke je ook zelf kon samenstellen, 2 verschillende soepen en een heerlijk toetjesbuffet. Het zelf te pakken drinken kon beter; was erg waterig maar de koffie en cocktails waren top! Animatie begon om 10:30 voor kinderen maar ook voor volwassenen was er elke dag wat te doen. 's Middags aquarobics en 's avonds een avondprogramma met een quiz of live muziek. Uiterlijk 22:00 uur was dat klaar en dus stil. Heerlijk. Enige 2 minpuntjes: een hele klim van het strand terug naar boven en alles was op Duitsers gericht. Ook de animatie.

• 8H23-05-2022

Prettig verblijf in los hibiscus aan de Costa adej

Hotel in laagbouw, wij hadden een 3 persoons appartement op de tweede verdieping met uitzicht op het zwembad, een enorm groot terras, 2 ligbedden en 2 stoelen en een tafeltje en parasol. Kleine koelkast en 1 persoonsbewijs in de woonkamer, 1 tweepersoonsbed in de slaapkamer. Mooie grote badkamer, airco en kluis aanwezig, badlakens kun je lenen tegen borg. Personeelsleden zijn super vriendelijk, en werken super hard. Duitse animatie , maar dat weet je van te voren, Eten is goed en elke dag kun je zelf variëren Parkeren is wel een probleem, €4 per dag als je geluk hebt voor een plaatsje. Anders ver weg parkeren ,waardoor je flink moet klimmen om de auto weer op te halen. Maar een auto huren (autoreisen) is geweldig als je de bochten durft te rijden. Je kunt een duoscootmobiel huren als je alleen aan de kust wilt blijven, let op vele heuvels. De teide is geweldig maar pittig om het uitkijkpunt te bereiken

• 9Frank en Monique02-05-2022

Prima all inclusive hotel met goede service

Niet te grootschalig hotel met goede sfeer. Wij hadden een 2-kamer appartement, ruim genoeg met zeer groot terras inclusief tafel, stoelen en ligstoelen. Mooi uitzicht op zwembad en (wat verder weg, op zo'n 400 meter) de oceaan. Dichtbij het hotel zijn winkels en terrasjes, op 15 minuten lopen bevindt zich een een modern, groot winkelcentrum (Siam mall). De meeste gasten komen uit Duitsland, ze komen vooral de rust en prima faciliteiten. Communicatie met personeel gaat dan ook vooral in het Duits (of Spaans uiteraard), geen probleem voor ons. Ontbijt, lunch en diner in buffetvorm met voldoende afwisseling. Kwaliteit dik in orde. Het hotel beschikt ook over faciliteiten als een verwarmd zwembad, jacuzzi, wellness etc. Professioneel personeel, management dat er alles aan doet om je het naar je zin te maken. Kortom een aanrader.

• 7Babs28-04-2022

schoon hotel

Verleden week terug gekomen van een weekje Tenerife, hotel Los Hibiscus. Hotel ligt op loopafstand van een heerlijke lange boulevard en het strand. Prima kamer, schoon en met klein koelkastje. de airco deed het prima. Eigen terrasje met ligbedden. Het uitzicht van onze kamer was niet echt en de voorkant lag aan de drukke straatkant. Maar dat weet je als je een hotel boekt in een toeristisch centrum. Eten in buffetvorm maar was heel goed verzorgt. Het personeel liep zich uit de naad maar bleef vriendelijk. Ons avondeten viel in de tweede shift. De mensen van de eerste shift bleven gezellig zitten dus kwam het meerdere keren voor dat we geen plek hadden buiten, maar binnen moesten zitten waarbij je de rij van het buffet bijna op je nek had.vaak buiten hotel gegeten dus.Onze auto konden we niet kwijt bij het hotel en ook niet te reserveren; gevolg eind lopen naar de auto. Late check out ook niet mogelijk ondanks dit wel in brochure staa

• 8Jager02-03-2022

Echt genieten

Wat een heerlijk verblijf. Erg vriendelijk personeel. Goed verzorgde kamers. En heerlijk zonterras. In de avond gezellige animatie (Duitstalig)

• 9Hans26-01-2022

Heerlijk hotel

Kleinschalig prima hotel.

• 9edenlil03-01-2022

Goed hotel, duits spreken is wel een must.

Prima vakantie gehad. Wij hadden superior kamer en deze was prima. kleine koelkast aanwezig. Geen waterkoker of i.d. dit wisten we op voorhand en dus 1 mee van thuis. Badkamer mooi schoon maar aan de kleine kant. Zwembad mooi schoon en verwarmd. inderdaad alles duitstalig gericht, maar ook dit wisten we (allsun is nu eenmaal duits) en voor ons geen probleem omdat we duits spreken. Eten, klein buffet, maar goed en op de standaard dingen als pasta en pizza na, wel elke dag afwisselend. Jammer was dat in de yoghurt/kwark en nagerechten erg veel zoetstof was verwerkt. Handdoek service aanwezig, maar bij wisselen eerst naar receptie om 1.50 euro te betalen dan pas wisselen. Zeer tevreden over dit hotel, zeker gezien, prijs kwaliteit verhouding.

• 6cindy kneppel06-09-2021

ik ga niet meer terug

De kamers zijn vrij klein en er is geen plek om je koffer neer te leggen. Ook is er geen ijskast wat een groot gemis is.De airconditioning is slecht en werkt amper. De kamer is wel schoon en de rest ook. Het eten is in de de ochtend en middag wel te doen alleen in de avonden ben ik uit eten geweest omdat ik het zwijn wel zat was en eigenlijk al het eten continu koud is en niet lekker Spaans maar Duits is. Als je in het hotel aankomt word er geen uitleg gegeven over hoe alles werkt. Voor de rest is alles in het Duits aangegeven zowel bij het eten en alle verdere informatie. De animatie spreekt alleen maar Duits ook als ze weten dat je er niet vandaan komt. Ook als er een spelletje in de avonden word georganiseerd spreken ze alleen maar Duits. Films worden nagesychroniseerd in het Duits. Als ik Duits had willen eten of iets anders had gewild had ik wel naar Duitsland gegaan en niet naar Spanje.

Hotel Allsun Hotel Los Hibiscos info

• InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

• ZandstrandBeschikbaar