Hotel Allsun Hotel Los Hibiscos

Hotel Allsun Hotel Los Hibiscos

We hebben een aantal aanbieders voor Allsun Hotel Los Hibiscos voor je op een rij gezet:

126 reviews over Hotel Allsun Hotel Los Hibiscos in het Nederlands

Zou zo weer gaan hebben overwogen om bij te boeken

Henk Donker
22-5-2018

Voor het eerst met een Duitse touroperator op pad geweest. Het was net als 20 jaar geleden. Je bent koning. Het hotel is ook van touroperator en er is altijd iemand aanspreekbaar. All inclusieve en de touroperator. Geweldige behandeling. Perfect animatieteam en aan alles is gedacht. Schoon etc. een echte aanrader. Wij zijn in voorjaar geweest, dan is er meer kans op bewolking en als de zon er is, dan is ie genadeloos. In najaar is beter. Mooi eiland. Wij hebben overal in Europa auto's gehuurd, maar hier heb je echt een dag nodig om aan verkeer en de richtingaanwijzers te wennen.

als je van zuid naar noord gaat moet je altijd over een bergkam heen. Dan kan het koel en mistig zijn.

Geweldig hotel.

Fam. Donkers
14-5-2018

Geweldig hotel, personeel is heel vriendelijk. Kamers zien er netjes en schoon uit. Het eten is uitgebreid en lekker. Het is een hotel om aan te bevelen.

Eerste keer zins jaren niet zo goed.

Dhr Jan
14-4-2018

eerste week slecht, veel eten niet warm, enorm druk. laatste week weer twee dagen weer sommige eten weer koud

Het was leuk, maar echt iets te Duits.

F.Maas
16-3-2018

Duits, Duits en nog een Duits!! Voertaal ook door personeel is Duits.

Keuken is goed, alleen vlees en vis bakken /braden is een ramp. Kipdelen en vis op één bakplaat....

Op de kamer werkte de airco (nog) niet, i.v.m. overschakeling van winter naar zomer (Het was bloedheet in de namiddag op de kamer)

Animatie was goed, maar ook dat was compleet Duits.

Personeel was uiterst vriendelijk. Hygiëne was in orde. All inclusive.

Heerlijk hotel

Marga
28-9-2017

Het personeel is geweldig. Ze doen er alles aan om het naar de zin te maken. Kamer was geweldig, restaurant is prima.

We hebben ons alleen gestoord aan het roken bij het zwembad. Je werd er behoorlijk uitgerookt, erg vervelend!

Animatie zou zich ook wel op andere talen kunnen orienteren.

fantastisch zekers voor herhaling vatbaar

Mari en Anita
27-8-2017

Alles was goed, vriendelijk personeel, warm eten en veel variatie elke dag.

Elke avond werd er iets leuks georganiseerd. De sanitaire voorzieningen werden constant schoongemaakt. Zelfs voor mensen in een rolstoel is goed rekening mee gehouden, liftje voor de mensen in het water te laten zakken, bedjes gereserveerd voor ze aan het zwembad en een tafel in het restaurant dmv een bordje met gereserveerd voor invalide erop, conclusie perfect.

luchtbedden en ballen waren toegestaan in het zwembad, er was een gratis badhandoekservice voor op de ligbedjes te leggen.

Als er toch iets niet goed was werd het meteen opgelost.

een aanrader dus.

Prachtige vakantie

Margriet
20-8-2017

Het hotel was super goed en netjes .heel vriendelijk personeel . Behulpzaam ,vriendelijk. Altijd vrolijk .

Niet voor een tweede keer ,te Duits

driessen
6-8-2017

Echt een Duits hotel ,95% Duits 5% Nederlands. Animatie is ook in het Duits .Veel Duitse humeur .Eten viel tegen mits je van veel groente en vis houdt. Zwembad was goed ,gelukkig geen zoutwater. Ligging was goed. Wel is het vrij steil overal.

Als je naar El Teide gaat met eigenvervoer zorg dan wel dat je tickets online of ergens anders hebt gekocht, anders kun je lang wachten als je naar boven wil.

Super complex en goed verzorgd en netjes

Marleen
14-5-2017

Kamers waren schoon en netjes. eten was er heerlijk en afwisselend. Zwembad prima. (voor kinderen wel een babybadje, maar geen glijbanen of iets dergelijks) Zwembanden en luchtbedden mochten in het zwembad, dus onze kinderen (3 en 4 jaar) hebben zich prima vermaakt. Veel leuke dingen in de omgeving te doen. Strand dichtbij.

Personeel erg vriendelijk en gezellig!

Hotel schoon, vriendelijk personeel, je zit dicht bij boulevard, zit in mijn optiek in het leukste gedeelte van Tenerife. Helaas een hotel gericht op Duitse gasten. Animatie dus in het duits, (opzich dat nog niet zo erg) Maar Animatie van reisorganisatie waaronder hotel valt is bar slecht. Soms komt er een show van lokale mensen en dat is vele malen beter. Hoop toch dat in toekomst animatie beter zal worden, en niet volledig duits gericht is...Ook geven ze aan dat je geen handdoekje (bezet houden) mag leggen bij zwembad. Wat ik overigens uitstekend vind, maar vele gasten die waarschuwing krijgen hebben daar lak aan, waardoor mensen het nog steeds voor elkaar krijgen om een ligstoel te eisen voor de hele dag voor hunzelf. Aangezien er niet veel bedjes zijn was dat soms wel een irritatiefactor. Mijn complimenten aan de barmedewerkers en aan het schoonmaak personeel, en mensen van de keuken. Zeker een hotel om aan te bevelen! Hopelijk animatie in toekomst beter, en niet alleen duitse gasten/ duits gericht!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Allsun Hotel Los Hibiscos in Costa Adeje, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Allsun Hotel Los Hibiscos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Allsun Hotel Los Hibiscos scoort een 8.03 uit 10 op basis van 137 reviews.