Aparthotel Adonis Villas Fañabé

Aparthotel Adonis Villas Fañabéstersterster

7.2Goed

Spanje, Tenerife, Costa Adeje

7.2Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Adonis Villas Fañabé voor je op een rij gezet:

Aparthotel info

• Animatie
  • Kinderopvang
Meer aparthotel info
Tonen op kaart

Adonis Villas Fañabé is een aparthotel in Costa Adeje. Hier verblijf je in een kamer met eigen keuken. Toch heb je alle luxe van een hotel en is dit een plek waar vakantiegangers all-inclusive vakantie vieren. Het is een laagbouw complex en je verblijft maximaal op de tweede verdieping. Hou er ook rekening mee dat er veel trappen zijn in Adonis Resort Villas Fañabé. Dit maakt dit hotel minder geschikt voor mensen die slecht ter been zijn.

Eerdere gasten zijn erg tevreden met het eten in Adonis Villas Fañabé. Alleen het ontbijt is al een feestje. Hou je wel van een champagne ontbijt? Dan zit je hier goed. Ook tijdens de diners eet je goed en gevarieerd. Meerdere malen per week is er een themabuffet. Zo proef je van gerechten over de hele wereld. Na het eten kun je langsgaan bij de bar. Frank schrijft in een review: ‘Plus: ze maken er heerlijke koffie aan de bar!’ De hele dag door haal je hier ook een glaasje frisdrank, bier of wijn. Wil je liever een mixdrankje? Dan moet je bijbetalen.

De perfecte plek om je drankje op te drinken is natuurlijk in de mooi aangelegde tuin bij het zwembad. In het hoogseizoen kan het wel lastig zijn om een ligbed te scoren. Hou er ook rekening mee dat het zwembad niet heel groot is. Wel heeft het zwembad verschillende dieptes. Er is geen apart kinderbad voor de allerkleinsten.

In Adonis Resorts Villas Fañabé overnacht je in een appartement met eigen keuken. Toch is de keuken volgens reviewers niet geschikt om een uitgebreide maaltijd in te koken. Hier heb je wat te weinig pannen en servies voor. Maar aangezien de meesten van jullie hier all-inclusive verbleven was dit geen probleem. De appartementen zijn ruim en schoon en de meeste badkamers zijn gerenoveerd en hebben een inloopdouche. Vakantieganger Corrie schrijft dat de badkamer wel basic is. Een deel van de appartementen biedt uitzicht over zee en het zwembad. Ook heb je airconditioning.

Ligging

Voor een typische zon, zee en strandvakantie ben je in Adonis Resorts Villas Fañabé aan het juiste adres. Dit hotel ligt op loopafstand van de kust. Reviewer Marloes Mossadeq-Koolhof vond het strand top: ‘Donker zandstrand met golfbrekers voor de kust. Heel fijn!’ Niet alle vakantiegangers vonden het donkere zandstrand prettig. Hou dit dus in gedachten wanneer je besluit hier naartoe op vakantie te gaan.

Niet alleen het zandstrand ligt op loopafstand van Adonis Villas Fañabé, de boulevard van Costa Adeje ligt dat ook. Overdag zijn jullie hier het liefst te vinden op een terras met een verkoelend drankje. In de avond kun je hier goed eten en winkelen.

Wil je ook vakantie vieren in dit aparthotel in Costa Adeje? Vlieg naar de zon!

260 reviews over Aparthotel Adonis Villas Fañabé

• 2019
    6Erik09-11-2019

Goed, netjes, vriendelijk, verwacht niet alles.

Wij, stel zonder kinderen, zijn hier 2 weken geweest. Het is een gedateerd complex, laagbouw en erg gericht op Duitse toeristen. Wij vinden dit niet bezwaarlijk. We kregen een appartement op de eerste verdieping. Het was oud maar schoon en alles functioneerde zoals het hoort. Alleen het keukenblokje was leeggehaald, 1 deurtje vastgelijmd, er stonden slechts 2 glazen. Alles is gericht op het all inclusive. Wij hebben niet veel met dit concept. vraag jezelf af wat je verwacht van all inclusive. Dit stelt niet veel voor: Koffie/thee 24 uur beschikbaar, frisdrank(poeder met water), bier, wijn, sangria zelf tappen, en wat sterke drank. Rond 3-4 uur slechts 1 snackje: een zompig stukje cake, verder niets! Het eten vonden wij redelijk tot goed, gevarieerd, gaar en goed op temperatuur. Dit verblijf is te duur voor wat je krijgt. We hebben het naar onze zin gehad, 1 keer is genoeg!

Gereisd met partner in november 2019

• 3Shoes20-09-2019

Nooit meer

De slechtste vakantie bestemming ooit. Een complex met veel gebreken. Het enige positieve punt is het zwembad. Foto's op de site zijn volgens mij bij de opening genomen. De kamers zijn verouderd, tegels zitten los, airco's "spuiten" ijs en in je slaapkamer kom je kakkerlakken tegen. Het complex is absoluut niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Ontzetten veel trappen, zelfs de receptie is met een rolstoel niet te bereiken. Het eten is ronduit slecht te noemen en altijd lauw of koud zelfs als je als 1ste naar binnen gaat. De all-inclusive is belabberd. Cocktails moet je zelf betalen de bar is maar sporadisch bemand en tussendoor kun je een koekje of een plak cake krijgen. Er is geen animatie, live muziek of enige vorm van vertier. Ik kan mensen alleen maar afraden om voor dit complex te kiezen. Ik snap dan ook niet dat mensen een 7 of een hoger rapportcijfer kunnen geven voor dit (Apart) Hotel. Voor ons nooit meer!

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 8Cornelis Walraven15-09-2019

Prima verblijf en centrale ligging

We hebben het erg naar ons zin gehad in het Villas Fanabe resort, de centrale ligging , winkels, strand, lokale bussen zijn dichtbij. Het eten was prima, maar het mag wat ons betreft wat meer variëren. In de kamer is het goed vertoeven, maar het meubilair dit mag wel eens geüpdate worden. En de kamer nummers zijn niet zichtbaar aan de buitenkant van de villas. Dit is makkelijk op te lossen denk ik door de kamer nummers op de gevel te plaatsen. Voor de rest prima verblijf.

Gereisd met partner in september 2019

• 3HAHJ Tummers11-09-2019

Nooit meer

Hotel Adonis Villas Fañabé, is de slechtste vakantie bestemming ooit bezocht. Een verouderd complex met veel gebreken. Het enige positieve punt is het zwembad. De kamers zijn verouderd, tegels zitten los, airco's "spuiten" ijs en in je slaapkamer kom je kakkerlakken tegen. Het complex is absoluut niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. veel hoogte verschillen en ontzetten veel trappen, zelfs de receptie is met een rolstoel niet te bereiken. Het eten is ronduit slecht te noemen en altijd lauw of koud. de all-inclusive formule is belabberd. cocktails moet je gedeeltelijk zelf betalen de bar is maar sporadisch bemand en tussendoor kun je een koekje of een plak cake krijgen. Er is geen animatie, live muziek of enige vorm van vertier. Ik kan mensen alleen maar afraden om voor dit complex te kiezen. Ik snap dan ook niet dat mensen een 7 of een hoger rapport cijfer kunnen geven voor dit (Apart) Hotel. voor ons nooit meer!

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 9Bea10-09-2019

Volgend jaar weer

Super mooie ligging en max 3 minuten lopen naar het strand

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Karin18-07-2019

Fijn verblijf!

Super korte transfer, heerlijk ontbijt, kamers gerenoveerd, avondeten voor ons niet echt aantrekkelijk, 3 verschillende stranden in de buurt, playa del duque licht zand met golven, playa Fañabe met zwart zand en playa de pinta met licht zand en opblaasspeeltoestel (15 euro hele dag). Prijs eten/drinken valt in costa adeje reuze mee! Leukste winkel is Ale hop....soort Flying Tiger. Veel (dezelfde) winkels bij zee.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Jurado Jimenez10-07-2019

Geweldig hotel!! iedereen in het hotel is vriendelijk, elke dag goede schoonmaak, ruime kamers, goede airco, elke dag ander eten en vers bereid. Heerlijk zwembad , strand en winkels heel dichtbij. Wij komen zeker terug!!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

• 9John en Angelique29-05-2019

Heerlijke week gehad in prima complex!

Uitstekend * complex. Schoon, verzorgd en met geweldige service. Eten gevarieerd, vooral ontbijt. Eten kan soms wat warmer maar genoeg tentjes ter afwisseling. Iets hoger gelegen met aardig wat traptreden in heerlijke badplaats. Lekkere koffie! Vrij harde bedden (houden wij van). Mooi schoon zwembad met speelse vormen, hierdoor wel wat minder ligbedden, was deze periode geen probleem. Mooie keuken echter niet in gebruik. Waterkoker 3 euro p/w te huur als je toch zelf thee/koffie/flesje wil maken. Geen animatie of uitgebreide lounge faciliteiten maar genoeg te doen buiten de deur. Ruim terras bij appartement. Zeker een aanrader en goede prijs/kwaliteit verhouding.

Gereisd met partner in mei 2019

• 8Anita wilken27-05-2019

Prima!

Super prijs kwaliteit verhouding. Het is net een Spaans dorpje.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 8Chris en Marian27-05-2019

Top!!

Kleinschalig, netjes, schoon, vriendelijk personeel. Zeker de moeite waard om heen te gaan. All inclusieve, prima eten genoeg keuze.

Gereisd met vrienden in mei 2019

8 tips over Aparthotel Adonis Villas Fañabé

• H van Dort, 28-06-2013

Het Siam waterpark is zeker de moeite waard erg mooi opgezet, je waant je in een paradijs. En vooral voor kinderen geweldig dagvullend.

• Fam. Oerlemans, 03-03-2013

All inclusief vonden wij niet nodig, er zijn op loopafstand genoeg winkels en een supermarkt die goedkoop genoeg zijn voor de dagelijkse drankjes en hapjes. Uit eten is ook erg leuk en wij vonden het zeker niet duur. Het Loro park is een echte aanrader, wij vonden de 4,5 uur lange tocht op zee met de catamaran iets te lang. Wel erg leuk om dolfijnen en walvissen te spotten.

• gijs, 12-01-2013

er is genoeg te bezichten

6 vragen over Aparthotel Adonis Villas Fañabé

• M, 15-05-2019

Tot hoelaat all incl?

Tot hoelaat geldt de all inclusive service voor drinken? En wat voor (alcoholische) dranken vallen daaronder?

• Andrea, 03-08-2017

Parkeergelegenheid

We zouden graag hier willen overnachten en een auto huren, is er mogelijkheid om te parkeren?

Frank , 05-08-2017

Er is een Parkeer garage nog geen 3 min van het hotel af. Straten zijn erg druk en je riskeert boetes omdat er vaak bordjes staan dat je niet mag parkeren. Garage kost je ong 9/10 euro per dag en is veruit de veiligste keuze!

• Zoey, 11-01-2017

aparthotel adonis villas fanabe

is het zwembad in januari verwarmd?

Aparthotel Adonis Villas Fañabé info

• Aantal sterrenstersterster