Aparthotel A. Isabel Family

Hotel aan zeeWeer vandaag25°18°
Aparthotel A. Isabel Family
8,7

293 reviews over Aparthotel A. Isabel Family in het Nederlands

Zeer goed georganiseerd en schoon complex

Casper en Silvia,
16-11-2018

Het aparthotel is zeer groot. Het kan dus zijn dat je een flink eind moet lopen van de receptie naar je appartement. Er is van alles te doen voor kinderen, er zijn dus veel families met kleine kinderen. Er zijn 3 zwembaden. Hou je van rust, ga dan naar het achterste zwembad. Het ontbijt is prima en zeer uitgebreid, het is wel zeer druk in de eetzalen.

Echt alles is gewoon perfect!

Elisabeth,
31-10-2018

Wij hebbe een geweldige vakantie gehad op GF Isabel! Het park is erg netjes aangekleed, de kamers zijn zeer ruim, eten is geweldig, de avondshow is ook prachtig en overdag zijn er tientallen activiteiten te doen. Bij GF Isabel is gewoon echt alles perfect!

Goed. Alleen reisleiding slecht.

John,
7-7-2018

Goed hotel, goed te lopen naar boulevard. Eten matig,gelukkig geen allin.

Trap niet in dure touroperator excursies. Op internet half geld voor hetzelfde.

Floow Travel

Een fantastische vakantie in Tenerife!

Lieke,
6-3-2018

We zaten in het isabella family aparthotel, het was echt super! Het winkelcentrum en het strand waren dichtbij en het ontbijtbuffet was top! De kamers waren lekker ruim en helemaal prima om met z'n tweeën te verblijven! Kortom een top vakantie! En dat alles super geregeld door touroperator!

Het was de beste vakantie ooit!

Wij verbleven samen met onze kinderen van 15 en 17 in een van de prachtige bungalows! Alles klopt aan Isabel Family, niks op aan te merken. Het eten is lekker, het personeel is heel vriendelijk, leuke entertaiment en er zijn zoveel activiteiten te doen voor de kids, ook kun je bij de balie excursies boeken.

Wij zelf en onze kinderen houden niet van een lui vakantie. Daarom hebben we ook veel ondernomen. We zijn bijvoorbeeld naar El Teide geweest en hebben daar ook in de kabelbaan gezeten, prachtig! Ook zijn wij een dag naar het Siam Park en Loro Parque geweest. Een andere aanrader is ook zeker de Masca kloof. Kortom wij hebben een super vakantie gehad in Costa Adeje!

Geweldig, zeker nog een keer!

Tess,
      24-1-2018

Wij zijn in Juli 2017 in dit prachtige familiepark verbleven, met onze 2 dochters van 12 en 14. Wij maar ook zeker zij vonden het geweldig! De bungalows waren uitstekend bijgehouden. En het zwembad was prachtig. Ook s'avonds was er veel entertaiment voor wie wilden.

De locatie is echt perfect! Het ligt op 400 meter van het stand af. En 50 meter van het centrum! Wij hebben zo'n leuke vakantie gehad, om nooit te vergeten. En komen zeker nog een keer terug!

Kelly,
      19-9-2017

We zaten in een Villa huisje met een jacuzzi in de tuin, die je maar tot een bepaalde tijd mocht gebruiken. Personeel was heel vriendelijk en het eten was heel goed. Het huisje werd elke dag goed schoongemaakt en elke dag kregen we schone handdoeken. We hadden onbeperkt Siam park erbij geboekt wat echt een aanrader is om heen te gaan.

Geen family

Familie uit Limburg,
      11-8-2017

Het eten is heel goed. Hotel is mooi opgezet en mooie zwembaden. Het grote zwembad was aangenaam warm. De bungalows zijn echter dringend aan vernieuwing toe, net zoals de "eetzaal". Stoelen en kussens op de stoelen lijken oud en versleten. Wij vinden het echter geen "family" hotel. Er zijn overdag geen familie-activiteiten. Activiteitenprogramma is gericht op ouders die hun kids dumpen in de kidsclub, maar niet op gezinnen die iets met hun kinderen willen ondernemen. Er wordt bijvoorbeeld voetbal, volley, sjoelen,...georganiseerd overdag, maar dit is alleen voor de leeftijd 13 jaar en ouder. Gezellig met de kinderen sjoelen ofzo zit er niet in. Verder heel veel rokende mensen. Vooral rond het zwembad en op het terras van het restaurant werd veel gerookt.

Geweldig

Vakantievierders,
      2-8-2017

Wat een geweldig hotel, prachtig complex... personeel is heel vriendelijk, kamers zijn prachtig mooi, ze zijn alle kamers aan het renoveren en wij hadden een nieuwe prachtig mooi.... aan het eten valt niets aan te merken bedenk het en ze hebben het en heerlijk allemaal....het animatie team van tjasa is geweldig niemand komt iets te kort, en de show s'avonds geweldig... het strand ligt op 5 min lopen, playa del ducke, wij hebben een top vacantie gehad en is zeker voor herhaling vatbaar.

Geweldig voor families maar ook voor ouderen. Voor iedereen is het geweldig als je maar weet dat er veel families zijn en daar van geniet. Eten is gewoonweg overdadig en iedereen is altijd vriendelijk. Vraag het en het wordt geregeld.

Floow Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel A. Isabel Family in Costa Adeje, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel A. Isabel Family zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.