Aparthotel A. Isabel Family

Aparthotel A. Isabel Family
8,3

291 reviews over Aparthotel A. Isabel Family in het Nederlands

Anders

Goed. Alleen reisleiding slecht.

John
7-7-2018

Goed hotel, goed te lopen naar boulevard. Eten matig,gelukkig geen allin.

Trap niet in dure touroperator excursies. Op internet half geld voor hetzelfde.

Een fantastische vakantie in Tenerife!

Lieke
6-3-2018

We zaten in het isabella family aparthotel, het was echt super! Het winkelcentrum en het strand waren dichtbij en het ontbijtbuffet was top! De kamers waren lekker ruim en helemaal prima om met z'n tweeën te verblijven! Kortom een top vakantie! En dat alles super geregeld door touroperator!

Het was de beste vakantie ooit!

Wij verbleven samen met onze kinderen van 15 en 17 in een van de prachtige bungalows! Alles klopt aan Isabel Family, niks op aan te merken. Het eten is lekker, het personeel is heel vriendelijk, leuke entertaiment en er zijn zoveel activiteiten te doen voor de kids, ook kun je bij de balie excursies boeken.

Wij zelf en onze kinderen houden niet van een lui vakantie. Daarom hebben we ook veel ondernomen. We zijn bijvoorbeeld naar El Teide geweest en hebben daar ook in de kabelbaan gezeten, prachtig! Ook zijn wij een dag naar het Siam Park en Loro Parque geweest. Een andere aanrader is ook zeker de Masca kloof. Kortom wij hebben een super vakantie gehad in Costa Adeje!

WTC.nl

Geweldig, zeker nog een keer!

Tess
        24-1-2018

Wij zijn in Juli 2017 in dit prachtige familiepark verbleven, met onze 2 dochters van 12 en 14. Wij maar ook zeker zij vonden het geweldig! De bungalows waren uitstekend bijgehouden. En het zwembad was prachtig. Ook s'avonds was er veel entertaiment voor wie wilden.

De locatie is echt perfect! Het ligt op 400 meter van het stand af. En 50 meter van het centrum! Wij hebben zo'n leuke vakantie gehad, om nooit te vergeten. En komen zeker nog een keer terug!

Kelly
        19-9-2017

We zaten in een Villa huisje met een jacuzzi in de tuin, die je maar tot een bepaalde tijd mocht gebruiken. Personeel was heel vriendelijk en het eten was heel goed. Het huisje werd elke dag goed schoongemaakt en elke dag kregen we schone handdoeken. We hadden onbeperkt Siam park erbij geboekt wat echt een aanrader is om heen te gaan.

Geen family

Familie uit Limburg
        11-8-2017

Het eten is heel goed. Hotel is mooi opgezet en mooie zwembaden. Het grote zwembad was aangenaam warm. De bungalows zijn echter dringend aan vernieuwing toe, net zoals de "eetzaal". Stoelen en kussens op de stoelen lijken oud en versleten. Wij vinden het echter geen "family" hotel. Er zijn overdag geen familie-activiteiten. Activiteitenprogramma is gericht op ouders die hun kids dumpen in de kidsclub, maar niet op gezinnen die iets met hun kinderen willen ondernemen. Er wordt bijvoorbeeld voetbal, volley, sjoelen,...georganiseerd overdag, maar dit is alleen voor de leeftijd 13 jaar en ouder. Gezellig met de kinderen sjoelen ofzo zit er niet in. Verder heel veel rokende mensen. Vooral rond het zwembad en op het terras van het restaurant werd veel gerookt.

Geweldig

Vakantievierders
        2-8-2017

Wat een geweldig hotel, prachtig complex... personeel is heel vriendelijk, kamers zijn prachtig mooi, ze zijn alle kamers aan het renoveren en wij hadden een nieuwe prachtig mooi.... aan het eten valt niets aan te merken bedenk het en ze hebben het en heerlijk allemaal....het animatie team van tjasa is geweldig niemand komt iets te kort, en de show s'avonds geweldig... het strand ligt op 5 min lopen, playa del ducke, wij hebben een top vacantie gehad en is zeker voor herhaling vatbaar.

Geweldig voor families maar ook voor ouderen. Voor iedereen is het geweldig als je maar weet dat er veel families zijn en daar van geniet. Eten is gewoonweg overdadig en iedereen is altijd vriendelijk. Vraag het en het wordt geregeld.

Hele leuke vakantie gehad met peuter van 2,5 jaar

Nicole Kogelman
        5-6-2017

Het gevoel dat je op een ruim opgezet park was met veel groen en top faciliteiten, geen massaal gevoel. Onze bungalow was wel sterk aan renovatie toe, zo zaten tegels in het huisje los en waren de bedden gammel. Maar als je eenmaal uit je verblijf stapte was alles top, drie zwembaden waarvan 2 heerlijk voor onze peuter van 2,5 met glijbaantjes etc. De twee speeltuinen zijn ook erg leuk en zelf een binnen speeltuin. Wij zaten achterin het park, perfect voor jonge gezinnen gelegen tussen de speeltuintjes en twee kinderbaden. Wel stuk lopen naar het restaurant en de uitgang. Erg jammer dat ze geen extra uitgang hebben zodat de mensen achterop het resort ook snel naar het strand kunnen. Onze kleine vond het strand bij de haven puerto colon erg leuk, dit omdat het water prachtig helder is en amper een branding. Wel 25 min lopen vanaf ons huisje. Op max 15 min lopen ben je ook bij een prachtig strand maar met branding en sneller diep.

Avond Eten is goed en gevarieerd. Lekkere salades en het eten is goed warm. Voor ieder wat wils en goede kwaliteit. Ontbijt ook zeer uitgebreid volop keuze aan brood, fruit en beleg. Maar erg druk, goed opletten waar je loopt bij het buffet.

Horstman
        8-4-2017

Isabel voor jong en oud ,personeel top ,fijn dat er ketting avonds om de ligstoelen gaan ,geen handdoeken leggen dus !pas om negen uur als die er af gaat,winkels op loop afstand strand ook !!

twee mooie verwarmde zwembaden ,ontbijt super goed veel vers fruit en sappen alles is er vol op, kan niet alles op noemen zoveel voor ieder wat wils

wifi ,en voor jong en oud entertainment verder is het zo rustig avonds dat je niet kunt geloven dat er zoveel mensen zijn,voor de kids is er altijd wat te doen het hele jaar door! wij zijn er nu drie keer geweest hadden bungalow bij zwembad kan iedereen Isabel aanraden !!

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel A. Isabel Family in Costa Adeje, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel A. Isabel Family zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.