Hotel Regency Country Club

Kinderhotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag21°14°
Hotel Regency Country Club
9,8

We hebben een aantal aanbieders voor Regency Country Club voor je op een rij gezet:

Laatste review

Het perfecte hotel

M. van den Heuvel,
9-5-2017

Het perfecte hotel/appartement! Werkelijk alles was goed: vriendelijk personeel, zeer comfortabel en luxe gevoel, goede service, prachtig zwembad, relaxte sfeer, heerlijk eten, fijn appartement... Super!! Dagelijkse schoonmaak, badhanddoeken voor aan het zwembad en zelfs badjassen inbegrepen. Op steenworp afstand van strand, winkels, badplaatsen, restaurants en luchthaven. Erg kindvriendelijk, leuke midgetgolfbaan en kleinschalige animatie.

Kenmerken

9-5-2017

Fantastisch verblijf

Ilse
8-10-2014

Onze eerste vakantie met dochtertje van 6 maanden. We hadden een kamer upgrade naar het mooiste appartement van het complex. Een 4 slaapkamer appartement met 4 badkamers en een dakterras met buitenkeuken en bbq en met een jacuzzi en sauna op eigen terras. Dit maakt onze beoordeling mogelijk wat getekend maar dit resort is zeker een groot compliment waardig.

Het personeel is zeer behulpzaam, gastvrij en erg vriendelijk. Ons appartement had een zeer complete keukenuitrusting, en het was allemaal opvallend schoon. Prima kinderbedje. Het zwembad beneden had een aangename temperatuur. De ligging van het resort was voor ons gunstig, net buiten het drukke toeristische gedeelte. Een huurauto is daarom wel handig wanneer je wel graag de drukte opzoekt. We mochten ivm een geplande opknapbeurt aan ons appartement kosteloos laat uitchecken.

Enige nadeel was het uitzicht op een deel van het resort in aanbouw, er werd echter niet gewerkt tijdens ons verblijf, dus we hebben geen geluidsoverlast gehad

Schitterend hotel

Marieke
14-3-2014

Heel mooi hotel/appartement zeer ruim,rond deze tijd wel erg rustig.

Heel vriendelijk personeel,lekker warm water in het zwembad.

prima resort, goed onderhouden

annet van der heide
16-4-2012

volledig ingericht appartement, dagelijkse schoonmaak

Wij zijn net terug van een mooie week in het resort, fijn appartement met aparte slaapkamer wat lekker is voor onze dochter van 20 mnd. Bediening is zeer vriendelijk, alles kan en voor kinderen erg aardig. Complex is mooi aangelegd en nieuw. Wel wat afgelegen dus auto huren is wel aan te raden maar taxi en busjes kunnen ook.

4 km bij het centrum gelegen maar gratis shuttle bus naar LC. Vrij klein hotel, slechts 80 appartementen. Heel mooie achitectuur in Balinese style met heel mooi verwarmd buiten zwembad. Hadden voor kleine meerprijs luxe appartement met jacuzzi genomen ( zijn ook lager gelegen, appartementen liggen tegen heuvel).

Heel persoonlijk en vriendelijk onthaal (met glas cava bij aankomst). Hadden enkel ontbijt genomen (heel goede resto s in Los Cr.) wat vrij beperkt is (ook heel weining mensen die ontbijt namen daar elke appartement volledig ingerichte keuken heeft. Zijn niet gaan eten in resto van het hotel (ziet er niet echt gezellig uit en daar wij huur auto hadden mogelijkheid om heel lekker te gaan eten in LC.) Het hotel doet veel moeite om de gasten toch te laten eten in het hotel zelf met happy hour aperitief en belachelijk goedkoop geprijsde thema avonden (paella 7 euro, BBq 11 euro, ... spotgoedkoop). We zijn wel gaan eten in het externe "Luxe " resto dat 100 m. = geen aanrader

Prima plek

Seth
27-6-2010

Dit was een prima appartementen complex. Ik was zeer tevreden over de kamers. Ruim, over 2 verdiepingen verdeeld. Bovenverdieping had een goede keuken en balkon met uitzicht over het zwembad. Beneden 2 slaapkamers. De ligging is minder ideaal als je houdt van strand en drukke boulevards met toeristen. De Regency Club ligt even buiten Los Cristianos met een redelijk uitzicht over Los Cristianos. Er was echter 1 minpunt, en daarom krijgt dit complex maar een 6 voor de kamer, dat waren de bedden. Een houten plank onder het matras! Dat sliep echt heel beroerd.

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Regency Country Club in Chayofa el Morro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Regency Country Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.