Appartement Isla Verde

Meer appartement info

28 reviews over Appartement Isla Verde

• 7Alice17-09-2017

Rustig en fijnzwembad

Mooi klein vakantiepark. Elk appartement is anders, sommige met een groot terras, andere een of meerdere balkons. Goed schoongehouden, wisseling handdoeken kan je om vragen. Zwembad is ruim, mooi omzoomt door grote palmbomen. Voldoende schaduw. Je kan dag en nacht zwemmen.op het park geen voorzieningen verder. Het park is in een soort vakantiestadje, zonder enig vertier,1winkeltje voor dagelijkse boodschappen. 1restaurantpizzeria.Bij de tennisbaan even verderop in het stadje een terras met goede WIFI. In het appartement werkte het toen wij er waren niet goed. Dit zou een tijdelijk probleem zijn. Bushalte stopt vlakbij, gaat naar het grote uitgangsgebied aan de kust. Voordeel: rustig, niet in de mensenmassa's aan de kust.Goed uitvalspunt om het eiland te verkennen met de auto. Nadeel: je bent aangewezen op het parkje, het zwembad. In de avond geen vertier

Gereisd met partner in maart 2017

• 10anoniem10-01-2017

mooi gelegen en goede uitvalsbasis,heerlijk rustig

Wij hadden een appartement en studio geboekt omdat we 2 slaapkamers wilden voor ons gezin. Maar omdat ze ingericht zijn voor 2 personen konden we in beide ruimtes (de tussendeur was open) niet op een behoorlijke manier leven, zitten, aan de eettafel eten etc. Badkamer is meer een hok met een plakkend douchegordijn tegen je aan als je doucht (in een douchebak) en de keuken is een blokje. Wij wisten dat de inrichting en het comfort als eenvoudig was geclassificeerd maar dit was echter nog minder dan eenvoudig. Wij zaten in D2 en D3 (door middel van een open tussendeur). Terras van D2 was fijn. Wij zijn echter zeer snel geholpen aan een ander appartement met 2 slaapkamers en meer ruimte, prachtige badkamer, keuken en een heerlijk ruim terras. Dit appartement was net gerenoveerd en een paleisje (E2): een absolute aanrader! Een compliment voor touroperator voor deze snelle actie i.s.m. Johan, de beheerder! De cijfers zijn dan ook van toepassing voor E2.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

• 9Fam. de Werker13-08-2013

Heerlijk appartement

Appartement Isla Verde ligt in een rustige omgeving, ik voelde me er helemaal thuis. Je kunt de drukte opzoeken met de auto of van de rust genieten rondom het appartment. Wij vonden het erg fijn dat we op alle tijden gebruik konden maken van het zwembad, geen siesta's of andere vreemde regeltje. Het balkon is zalig, handoeken worden en bedden worden vaak verschoond. De eigenaar weet veel en geeft goede tips over een aangenaam verblijf op Tenrife. Onze meiden (16 en 14 jaar) hadden een eigen gedeelte van het appartement en wij ook, heerlijk! Er was een tussendeur, zodat je er een heel groot appartement van kon maken. Super!Eigen badkamer, eigen keuken! De tuin is gigantisch mooi en verzorgd, er lopen een aantal katten rond die ons hart gestolen hebben. Twee hele leuke bars in de buurt! Wij vonden het een heerlijke plek!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 8Maaike05-01-2013

Groen paradijsje om te genieten van Tenerife

Van tevoren is het altijd spannend hoe de accommodatie in het echt zal zijn. Op de website van de reisaanbieder zag het er pracht groen en paradijselijk uit en dat bleek in het echt ook zo te zijn! De ligging is op een berg, 3 KM boven het toeristische Los Cristianos. We hadden een huurauto maar het drukke gebied is ook goed te bereiken met bus of taxi. Als je de drukte wilt opzoeken ;) Wij waren vooral fan van het grote balkon van ons appartement. Verder was het appartement simpel, soms wat oud maar ach je bent er toch bijna niet! Wij waren er tijdens Kerst en Oud & Nieuw, en het weer is dan heerlijk; ene dag zon en 25 graden en de andere dag 21 graden met wolken. Het prachtige zwembad was helaas niet verwarmd en zwemmen kan alleen als je tegen ijskoud water kan; het water van de oceaan is vele malen warmer! In de omgeving van de appartementen zijn 2 restaurantjes en een mini supermarktje. Voor de barretjes en goede restaurants kan je beter naar beneden rijden.

Gereisd met partner in december 2012

• 8Inge Vogelenzang14-08-2011

Voor wie niet in de drukte wil

Ons verblijf in Isla Verde is erg goed bevallen. Wij hadden een ruim (dubbel) appartement voor ons gezin van 4 personen. Wij hadden een ruim balkon bij het appartement waar je heerlijk kon zitten of relaxen op de ligstoelen. Mooi uitzicht op de met passie onderhouden tuin en zo nu en dan vliegen er roofvogels (van Jungle Park?) over. Het zwembad is simpel, maar prima. De tuin is prachtig. Het is er rustig. Een huurauto is makkelijk, want het ligt net buiten de drukke boulevards bij Playa de las americas en Los Cristianos. Er is wel een bushalte vlakbij. Boodschappen zijn te doen in Cabo Blanco, zo'n 5 km verderop, bij de Mercadona. Er is dichterbij een Spar, maar die is duur en heeft niet zoveel. Ons leukste uitstapje was een tochtje met de Flipper Uno. Die vaart vanaf Los Gigantes naar een plek waar je dolfijnen of walvissen kunt zien en dan naar de baai van Masca waar je kan zwemmen. Tip: je krijgt korting als je direct bij de organisatie boekt.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 9Ricus30-03-2009

Prima accomodatie

Isla Verde is een perfecte bestemming voor wie niet in de steen- en betonwoestijn van Playa de las Americas e.o. wil verblijven maar toch strand, boulevard en restaurants in de buurt. D.w.z op 5-10 min.autorijden. Want die auto heb je wel nodig. Chayofa zelf is helemaal niks, een verzameling app.complexen een enkel hotel en een tennisbaan. Alleen Finca del Arte is voor de cultuur liefhebber interessant. De supermarkt vlakbij is helemaal niks, daarvoor kun je naar La Camilla, 3 km. verderop. Het appartement (D3) was prima, schoon, ruim. Geen beestjes, 2x schone handdoeken en zelfs een elektr. kacheltje en dat hadden we de eerste avonden wel nodig. En Johan, de beheerder, een gemoedelijke Vlaming, is gewoon een heel aardige en behulpzame man. Heb je een probleem en hij is er niet, gewoon even bellen! Strandtip: Playa Fanabe (Los Americas) Restauranttip: Perlas del Mar in Los Abrigos, Fado in Los Christianos aan de boulevard. En, tip van Johan, El Parayso in Valle de San Lorenzo

Gereisd met partner in maart 2009

• 7Thorbecke23-11-2008

rustige zonnige locatie nabij de kust

November 2008-1 week-2 personen-app. C2. Positieve veranderingen:van reisorganisatie kregen we een duidelijk kaartje met route. Daarnaast kregen we halverwege de week schone handoeken. App was schoon. Wij hadden C1/2, in ieder geval het bovenapp. gelegen op 2 verdiepingen + dakterras. Prima te doen. Balkon naast woonkamer heeft zon 's ochtends vroeg. Het dakterras (12m2 ) met mooi uitzicht over zee iets later. In november gaat de zon rond 1 uur achter de wolken. Hoe harder het waait hoe langer de zon blijft. Ook wij hadden beestjes; soort van miniatuur mieren die gek zijn op brood en scheerapparaten (??). Brood hebben we opgehangen, keukenblok (er is geen keuken) schoongehouden; alles ok. Voor een relaxt strand in de buurt; El Medano. Pal in het dorp en 1 net erbuiten (voor windsurfers). Doe Teide in ochtend en vermijdt lange rij. Restaurantje; in Los cristianos in gebouw op de pier voor authentiek vis. Prima vakantie!

Gereisd met partner in november 2008

• 8F. Miermans24-03-2008

Het was moeilijk om het appartement te vinden in het gebiedje waar de huisjes staan. Er is namelijk een rare dubbele telling. Maar eenmaal gevonden was het een net huisje met een simpele maar goede inrichting. De auto is inderdaad noodzakelijk gezien de ligging. Het heerlijke is vooral dat je niet bij de drukke plaatsen zit. In de buurt zijn ook plaatsjes waar niet te veel toeristen komen.

Gereisd met familie in april 2007

• 8fpg16-03-2008

Prima appartement zo'n 5 km van de kust; mooie tuin en sobere maar adequate inrichting. Hebben "leiding " helemaal niet gezien. Auto absoluut noodzakelijk. Kustplaatsen druk en zeer toeristisch. Binnenland heel mooi. Teide met kabelbaan (3550 meter) absolute must. Als het weer meewerkt (dus altijd plm 22 graden) een prima plek om te vertoeven.

Gereisd met partner in maart 2008

• 8H. van Dijk30-01-2008

Het appartement voldeed aan onze verwachtingen. Rustig gelegen ruim balkon en goed uitzicht over de omgeving en de zee.Prima vertrekpunt voor bezoeken aan het eiland. We waren er 2 weken en kregen 1 keer schone handdoeken, dat is echt te weinig en daarom een min punt. Een goede vakantie gehad.

Gereisd met partner in januari 2008

Appartement Isla Verde info