Hotel Tropical Park

12 reviews over Hotel Tropical Park

• 2019
    9T ten Brinke31-10-2019

Heerlijke vakantie gehad

Als je van rust houdt moet je hier zijn een auto is aan te raden want er is weinig te doen in de buurt het strand stelt niets voor En in oktober kun je geen ligbed meer huren. Mooi appartement heel schoon het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam Veel keuze in het ontbijt en avondeten

Gereisd met partner in oktober 2019

• Oude reviews

8Francisca11-04-2017

Rustig gelegen

Het appartement was erg ruim, wel truttige inrichting. Trapjes voor ons goed te doen. Erg schoon, prima service. Bij het zwembad veel ruimte en genoeg ligstoelen, helaas de meeste stoelen niet verstelbaar. Het strandje in het dorp vonden wij niet zo aantrekkelijk. Wel genoeg leuke restaurantjes in de buurt, goedkoper dan in de drukkere plaatsen. Met een auto een fijn vakantie plekje voor een redelijke prijs.

Gereisd met partner in november 2016

• 4Cuijpers03-08-2016

Liever niet meer.

Hotel aan vernieuwing toe en dat gaat ook gebeuren volgend jaar, maar volgens mij alleen een likje verf aan de buitenkant. Boulevard is een lachertje. Strand voornamelijk kiezel dus het beste waterschoenen aan. Soms was de zee erg onstuimig met hoge golven. Persoonlijk niet geschikt voor kleine kinderen. Het appartement was ruim, maar ontzettend gehorig. Als iemand boven je met de kuipstoelen schoof, hoorde je dit alsof het naast je gebeurde. Zelfs de wc doorspoelen of douchen kreeg je mee. Tv kijken hoefde je niet op je eigen kamer te doen, je kreeg alles wel mee bij je buren. Het eten ging wel, zat soms geen smaak aan. Je kan het beste een auto huren of met de stadsbus naar Playa of Costa Adeje gaan, deze stopt praktisch bij het hotel, alleen kloppen de vertrektijden niet altijd. De zwembaden zijn ook aan reparatie toe. Hier en daar miste je tegels. Ik moet eerlijk zeggen:" Eerst zien en dan geloven." We komen al jaren op Tenerife en dit was voor ons een echte afknapper.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 8Baaf25-07-2016

Prima complex erg rustige omgeving.

Per toeval hier terecht gekomen. Voor het geld dat je moet betalen los per nacht een prima onderkomen. Alles schoon. Water lekker warm. Zowel in de douche als in het zwembad. Knullige animatie. Ook in de avond live muziek. Geen hordes mensen. Je moet alleen je parasol huren. Supermarkt echt naast het complex. Heel de dag door vers brood. Aardige mensen. Rustige omgeving weinig te doen. Wij hadden een auto dus prima. Rijden wel bussen en taxi's. Alles is aanwezig. Zoek je rust en zon ga hier heen. Prima zwembad ook voor kleine kinderen. Warme Franse bakker zit ook om de hoek! Heerlijk! Volgend jaar gaan ze de boel helemaal verbouwen! Dus zal wel mooi worden! Dus boek voor 2018😉.

Douche warm kamers iets gehorig viel mee!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 8Lene01-02-2016

Groot appartement

Ruim appartement met ruim balkon. Hele rustige omgeving, waar wij bewust voor kozen, op loopafstand is een baai met strandje. Restaurantjes en winkeltjes ook op loopafstand. Huur van een auto wel aan te bevelen. Wij hebben er niet gegeten, kan hier dus geen oordeel aan geven.

Gereisd met partner in mei 2015

• 8martin16-05-2015

Aanrader, prima appartementen

Prima appartementen. Beetje verouderd en oubollige inrichting maar heel ruim en schoon. Zeer uitgebreide keukeninventaris met oven, magnetron, staafmixer, koksmessen e.d. Balkon groot genoeg, altijd met zeezicht. Zwembaden prima, watertemperatuur schommelde tussen 26 en 30 graden. Ligbedden gratis, een parasol moet je huren; een euro per dag of twee euro per week. Niet duur dus maar ik vond het wel een beetje raar dat ze hier geld voor vragen. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben er niet gegeten dus daarover kan ik niet zeggen. Animatie was niet opdringerig. Overdag regelmatig activiteiten voor jong en oud. Elke avond een zanger, hebben we niet gezien, konden we wel horen vanaf het balkon. Stopte gelukkig op tijd. Supermarkt bij het complex. Een paar minuten lopen van zee, klein zwart lavastrand. Prijs was 400 euro voor 2 weken; appartement met 1 slaapkamer en slaapbank. Prijskwaliteitverhouding dus goed. Slaapbank niet geschikt voor volwassenen, voor een kind prima.

Gereisd met jonge kinderen in april 2015

• 7Smetske25-04-2015

Correcte prijs/kwaliteit

Het complex is +/- 30 jaar oud en dat ziet men. Het is goed onderhouden maar de appartementen zijn dringend aan renovatie toe. Dit zou einde dit jaar gaan gebeuren. Het domein is niet geschikt voor ouderen of rolstoelgebruikers (zééér veel trappen). Mooie zwembaden, en aangename tuin. Avondanimatie is vrij amateuristisch, deed me denken aan de jeugdbeweging. Ontbijt beperkt maar lekker. De omgeving is een beetje troosteloos. Recht tegenover ligt een ontmanteld hotel en om de hoek een half opgetrokken hotel waarvan de bouw stilligt. Voor de rest is er heel weinig te beleven. Een paar eetgelegenheden en winkeltjes, dat is alles. Een huurauto ter plaatse is aan te raden. Om de hoek gaat er wel een lijnbus. Locatie is enkel goed voor zonnekloppers.

Gereisd met partner in april 2015

• 8wkok00031-05-2011

Goed onderhouden en gezellige appartementen

Het geheel ziet er gezellig uit. Goed personeel. Onbijtbuffet is niet heel gevarieerd maar wel goed. Het is dicht bij de zee maar je kan er niet in. Wel wandelen maar kleine boulevard verder veel stenen. Veel leuke restaurantjes in het dorpje en de bus is goed te doen naar Playa Americas. Verder lekker rustig plaatsje met veel klimmen en dalen. Als je op het hoogste punt van het complex zit word je 's nachts wakker van het legen van de containers (geweldig lawaai) wij kregen na klagen een ander app. en toen was het prima. Zwembad koud en schoon. Niet echt geschikt voor kleine kinderen daar het ondiepste badje 60 cm. diep is.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2011

• 8rob donker24-12-2010

Echt waar voor je geld

Prima, ruim appartement, zeer vriendelijke receptiemedewerkers (gemoedelijk) Enige minpuntje was het niet verwarmde schone en ruime zwembad. Dicht bij het strand en de gezellige winkels en restaurants

Gereisd met vrienden in december 2010

• 6Piet04-11-2009

Rustig maar niet speciaal

Rustig hotel (buiten seizoen) veel Engelse gasten. Kamers ouderwets en niet goed schoongemaakt.

Het ontbijt is matig en het buffet slecht. Wel voldoende uitwijkmogelijkheden qua eten. Restaurant Romantica in Callao Salvaje is het proberen waard!

Omgeving (eiland) is wel prachtig...

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2009

Hotel Tropical Park info