Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

14 Reviews over Grand Callao

• 3Fam. Meijer13-05-2020

Een echte "afrader"

Nooit meer naar dit hotel! Veraf van de bewoonde wereld, het eten is altijd buffet (veel maar bah), geen airco in het restaurant en heel lawaaierig (er is slechts één zaal en de obers moeten tijdens het ontbijt al in een rap tempo de tafels gereed maken voor de lunch), de kamers zijn niet alleen oubollig maar ook dringend toe aan een opknapbeurt, het lawaai van de airco laat je zelfs op de laagste stand niet slapen en en en! Er wordt aan alle kanten beknibbeld en het is niet uit te maken waarvoor je de kamerprijs betaald. De helft zou genoeg zijn want dit hotel is hooguit twee sterren waard. In de spa beloven ze dat je een rekening krijgt voor geboekte massages, achteraf blijkt dat volgens de manager "een foutje"te zijn. Die regeert het hotel sowieso met een bijzonder harde hand,we hebben meermaals meegemaakt dat tegen personeelsleden geschreeuwd werd, ze zijn echt bang voor hem. Een vreselijke man, een toetje op de vakantie! Nooi meer!

• 8Elly Dekker11-10-2019

Aanrader.

Prima hotel. Mooie kamer met koelkastje en terras met ligstoelen. Wij zaten in 104. Ik lees dat daar geen uitzicht zou zijn maar wij keken prachtig uit. Mooie zwembaden en ligstoelen, leuke poolbar voor je drankje. Gezellig entertainment . Iedere avond een ander thema met het menu, heerlijk gegeten, heel afwisselend. Al met al een superleuk hotel. Auro is wel handig maar de bus is heel dichtbij. Goede vakantie gehad!

• 7Fam. Peeters03-10-2019

Even genieten van zon en rust.

Het hotel ligt in een beetje afgelegen. Maar wij vonden dat niet erg want je kon makkelijk alle drukkere plaatsen bereiken. Personeel doet er alles aan om het naar je zin te maken. Eten is prima..elke avond iets anders..ruime keuze. Prijs en kwaliteitverhouding is goed. Aan het zwembad ook heerlijk vertoeven. Alles is een beetje gedateerd maar dat maakt eigenlijk niets uit omdat het voorde rest allemaal prima is. Auto huren is wel handig.

• 8Peter14-12-2018

Mooi rustig hotel. Aanrader!

Eind november hier een week zeer naar onze zin verbleven. Het hotel voldeed aan onze verwachtingen voor een mooie prijs. Prachtig (verwarmd) zwembad met gezellige poolbar. Het vriendelijke personeel doet er alles aan om het verblijf aangenaam te maken. De kamers liggen verspreid over het complex, wij hadden kamer 227 met wat minder uitzicht. Kamers beginnend met nummer 100 bevinden zich beneden en zijn niet aan te bevelen omdat je er totaal geen uitzicht hebt. Beter is om naar een kamer te vragen vanaf nummer 214 aflopend voor een mooi uitzicht, wat wij overigens niet hebben gedaan omdat wij meest op pad waren met een huurauto die je beslist moet hebben om te genieten van het hele eiland. Wij hadden half pension en was prima. Elke dag een ander thema met het diner wat overigens pas vanaf 20.00 uur aanving en dat wij erg laat vonden, een uurtje eerder zou beter zijn. Ontbijt super goed met voor iedereen wat wils. Golfbaan bij het hotel.

• 7Linda03-10-2018

Prima accommodatie!

Mijn partner en ik hebben negen dagen in dit hotel verbleven. Wij vonden de accommodatie prima. De accommodatie is leuk en ruim opgezet en er is dagelijks veel personeel op de been om alles netjes te houden, zowel rondom de accommodatie als bijvoorbeeld in de eetzaal. Het zwembad is erg mooi aangelegd. Ook zijn de kamers prima. Wij hadden een groot terras. Onze kamer was op het oog netjes, maar als je goed keek, dan leek het alsof er vluchtig was schoongemaakt. Daarnaast hadden wij halfpension geboekt. Wij vonden het ontbijt prima: elke dag hetzelfde, maar veel keuze! Voor het avondeten hebben ze elke avond een ander thema, zoals Italiaans en Internationaal. De gerechten pasten niet altijd goed bij de thema's. Het eten was niet slecht maar ook niet heel goed. Een auto huren is een aanrader, zodat je het eiland kunt verkennen. Het dichtstbijzijnde centrum ligt op ong. 5 min rijden. Al met al hebben wij ons uitstekend vermaakt!

• 7Esmee01-02-2018

Goed, maar huurauto wel nodig

Mooie schone kamers, alleen het eten was heel eentonig. Niet heel veel keuze en vaak elke dag hetzelfde. Ook is een huurauto nodig, omdat je niet direct aan het strand zit en niet op loopafstand van een plaatsje. Dus met huurauto goed te doen!

• 5Gerda en René15-12-2017

Voor deze prijs kan je niet thuisblijven

Het hotel ligt op een hoogte aan de rand van Callao Salvaje. Om in het centrum te geraken is het minimum 1km ver. Je dient goed te been te zijn, want de klim naar het hotel is stevig. Grand Hotel Callao is een uitgebreid en mooi complex, de kamers zijn verspreid over het terrein. Wij hadden kamer 211 en beschikten over een prachtig zicht op het dorp en de zee. En bij helder weer een mooie zonsondergang. Er zijn ook kamers zonder uitzicht. Het hotel zou wel wat onderhoudswerkzaamheden kunnen gebruiken. Zo zijn de grasperken niet meer onderhouden en de schilderwerken zijn niet volledig afgewerkt. Een volledige beschrijving van alle belevenissen in de eetzaal, zou de review te lang maken. Garçons die een hels lawaai maken met het bestek en het stapelen van de borden, geen wonder dat er nog weinig stukken servies ongeschonden zijn. Soms krijg je 4 stukken bestek, soms maar 2, en daar moet je het de hele maaltijd mee doen, ook het nagerecht. Als je dan eens een lepel vraagt, dan durven ze al eens te blazen. Het avondbuffet loopt van 20u tot 21u30, maar je kan best vóór 21u komen anders zijn sommige gerechten al op, en die worden niet meer aangevuld. Niet voor elke schotel is een lepel voorzien, zo gebeurt het dat je de lepel van de kip met curry ook moet gebruiken voor de lasagna. Op het einde van het buffet is het één grote smeerboel, niet alleen de onderschoteltjes hangen vol smurry, ook de vloer plakt. Problemen voor vegetariërs, want er zijn soms geen warme groenten. Bordjes met namen van de gerechten ontbreken of zijn verkeerd. Er is niemand aangesteld om de boel een beetje op orde te houden. Is er iets niet meer, dan is het de kok van de show-cooking die het ontbrekende moet aanvullen. Er loopt een leidinggevende garçon rond, maar die hangt liever de flauwe plezante aan de bar uit. Bij het ontbijt worden de gebruikte tafellakens gewoon uitgeklopt op de vloer en omgedraaid opnieuw gebruikt voor de volgende gasten. Bij weinig kruimels, wordt er gewoon met de hand over het tafellaken gegaan. De tafellakens zijn dringend aan vervanging toe zijn en worden slecht gestreken. De eigenaar wil niet in zijn hotel investeren. Erg proper is het niet, er zijn maar 4 schoonmaaksters voor alle kamers. Gemotiveerd personeel zal je er niet gauw vinden en een ola of buenas dias hebben we tijdens ons 14-daags verblijf niet veel gehoord.

• 7Kayleigh Timmerhuis21-07-2017

Prima vakantie.

We hebben een leuke vakantie gehad in Tenerife. Bewust niet het duurste / luxe hotel geboekt omdat we veelal excursies wilden doen en niet veel bij het hotel zouden zijn. Het zwembad is fantastisch, geweldig mooi en erg gezellig ingericht. Wij hadden half pension geboekt. Het ontbijt was goed, maar het avondeten viel ons wat tegen (veel vis, weinig vlees en ik eet geen vis, niet altijd warm). Het personeel is heel vriendelijk en ze werken keihard! De ligging van het hotel is op een berg en wel behoorlijk afgelegen van alle leuke winkels etc. Wij wisten dit van tevoren en hebben een auto gehuurd. Je bent met de auto snel bij allemaal leuke plaatsen, dat is dus echt een aanrader. Animatieteam is aanwezig, maar zij hadden niet zo veel te bieden (Ze waren net een week in het hotel toen wij kwamen). Hotelkamer is prima. Dagelijks wordt er schoongemaakt en krijg je schone handdoeken. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

• 9mc17-01-2017

rustig en ruim hotel in mooie tuin.

Ik begrijp ook niets van die kritische recentie! en denk zelfs dat die niet objectief is. wij zijn hier nu anderhalve week en zijn heel ergblij dat wij hier nog anderhalve week blijven. een ruime kamer en goed uitzicht, al hebben niet alle kamers dat. lekker en gevarieerd eten, voor ieder wat wils. personeel werkt hard en is vriendelijk. 2 ruime zwembaden, waarvan 1 verwarmd. er rijdt zelfs 2 x per dag een minibusje naar playa de las americas en het luxe winkelcentrum le duque. het plaatsje callao is klein, maar alles is er aanwezig en is inderdaad 2 km lopen, heuvel op en neerwaarts.

• 8Suzanne04-01-2017

Heerlijk hotel

Geloof niets van de slechte reacties: ik heb een prima vakantie gehad in het resort. Samen met mijn vriend hebben we hier 13 dagen gezeten en ik heb het heerlijk gehad. Het eten was prima te doen (we hadden halfpension): elke dag vers en elke avond anders. Verder was het personeel in het restaurant erg vriendelijk en gastvrij en waren de zwembad ruim en goed verzorgd. De kamers waren erg netjes en werden goed schoongemaakt (1x per dag). Ook hadden wij een prachtig uitzicht op zee! Er is een lounge gedeelte aanwezig waar jammer genoeg geen gebruik van wordt gemaakt, maar dit was voor mij het enige nadeel van dit resort. Verder waren de winkels op ongeveer 10/15 minuten loopafstand van het hotel en dat was prima te lopen. De bus stopt op de hoek (er gaan twee soorten bussen) en gaat rechtstreeks naar Costa Adeje. De bus de andere kant gaat naar het bekende Los Gigantes. Beide ritten duren ongeveer een halfuur, maar zijn het zeker waard. Bij Costa Adeje zijn grote en mooie stranden te vinden. Het strand van Costa Adeje zelf is niet zo veel aan. Verder ligt het hotel in een rustige omgeving maar niet te ver af van mooie stranden, leuke uitgaansplekken en bezienswaardigheden en goede restaurants.

Hotel Grand Callao info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• HalfpensionBeschikbaar