Appartement
Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag22°13°
4,1

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Blue Sea Callao Garden voor je op een rij gezet:

102 reviews over Appartement Blue Sea Callao Garden in het Nederlands

Nooit meer!!!

Lina,
20-10-2018

Vreselijk hotel! Nooit meer ! Binnen een dag rond 15 kakerlakken gezien en zelf dood gemaakt. Personeel onvriendelijk!! Op eerste dag een diefstal omdat het balkon niet goed dicht kan en niemand heeft geholpen... Ik wens niemand om daar heen te gaan en te ervaren want ons over kwam .....

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

nooit weer !

friezen,
21-4-2017

het hotel is behoorlijk verouderd, de kamers zijn groot maar ontzettend muf, kastdeuren moesten dicht om nog enigszins normaal te kunnen ademen in de kamer.

de bedden waren ontzettend hard,we kregen er een topping op!! wat dus een deken was die onder het laken kwam..

Voor de tv moest je betalen maar gelukkig gebruik je de kamer alleen om te slapen.

het ontbijt en de lunch ging nog wel maar het diner was echt niets, sàvonds dus uit eten

een ontzettend vies hotel overal liggen plastic bekers en troep maar dit is niet alleen het hotel aan te rekenen maar ook de gasten, als wij het drinken op hadden, gooiden wij de plastic bekers weg maar het leek wel of sommige gasten de bekers spaarden en ja dan ging zo af en toe de wind er mee aan de haal.we hebben de hele week ook niemand gezien die buiten aan het opruimen/schoonmaken was

Sàvonds liep er geen bewaking rond en kon iedereen maar schreeuwen en rotzooi trappen,gevraagd om overboeking naar ander hotel maar helaas.

al zoveel jaar met touroperator gereist maar dit nog nooit meegemaakt, erg jammer dat ze dit hotel in hun bestand hebben en niet een ander hotel hadden voor ons

Gereisd met vrienden in april 2017

Prijs/kwaliteit ok

Stephan,
15-4-2017

Goede reis gehad, veel zon en mooi land.

We waren met 2volwassenen en 2 kinderen.

Familiekamer was sterk verouderd maar wel proper dus niets op aan te merken.

Zwembaden waren ook verzorgd.

Groot minpunt is het eten.

Ontbijt kon er nog door maar middag en -avondmaal was altijd slecht ( weinig smaken, koud en weinig variatie)

Gelukkig zijn er ik de buurt wel wat restauranten maar all-in verwacht je toch iets meer.

Ook moet je betalen voor flessen water op de kamer.

Laten we zeggen dat dit hotel wel wat positieve punten heeft maar dringend aan renovatie toe is.

Volgende keer in tenerife zouden we wel een ander hotel kiezen.

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Frank Seltenrijch,
14-4-2017

Eten best gevarieerd en gezond. Mooie schoon appartement met om de dag schone handdoeken, plus opgemaakt bed. Fraai uitzicht. Vriendelijk personeel. Het is wel klimmen, maar zeker te doen. Je moet wel voor wifi op je kamer betalen, in de lounge is het gratis en ook voor de tv moet worden betaald. Prijs kwaliteit is prima in verhouding. Azijn zeikers kunnen beter een duurdere aanbieding nemen. Partner en ik hebben het prima naar onze zin gehad. Klimaat is geweldig. Je kan er lekker in de verschillende zwembaden poedelen. Vanuit Bleu Sea Callao Garden kon je via touroperator leuke uitstapjes maken, een rondereis met bezoek aan de vulkaan El Teide en met een piratenboot walvissen en dolfijnen op de Atlantische Oceaan gespot.

Gereisd met partner in april 2017

Vergane glorie maar voor prijs goed genoeg

Olga Hendrix,
9-3-2017

Blue Sea Callao Garden appartementen is een groot complex dat echter klein en intiem aandoet.

Het is allemaal vergane glorie en zou gemoderniseerd moeten worden. Eten is niet uitgebreid maar goed bereid alleen alles ongezond (als je bewust wilt of moet eten). All inclusive concept is minimaal en geen originele merken maar dat is normaal tegenwoordig.

Kamer cq appartement was eerst muf en voorzien van schimmel maar we hebben met stevig aandringen een nieuwe nettere kamer gekregen.

Ben je slecht ter been of rolstoel gebonden dan dit complex niet nemen want overal is het behoorlijk steil omhoog en omlaag, het is gebouwd tegen een berg.

Het plaatsje zelf is knus met voldoende goede eetgelegenheden en toeristische winkeltjes maar geen chique winkels of winkelcentrum dan moet je reizen. Wandelen is hier prachtig.

Stranden zijn klein en van kiezel, op wandelroute ligt wel een openbaar zandstrandje.

Het weer was heerlijk, wat bewolking maar boven 22 graden in de middag.

Gereisd met partner in maart 2017

nooit meer

walter
19-2-2017

Wat moet je weten als je naar dit 'hol' gaat.

- onvriendelijk onthaal en totaal geen uitleg

- geen begeleiding naar het 'appartement', waarbij je met de koffers door het 'paradijs' zit te dolen

- appartement = een te renoveren kamer

*keuken

Wij hadden het geluk om met een fit aan de boiler te zitten die blijkbaar reeds lange tijd aanwezig was. Is te zien aan het houtwerk dat helemaal stuk is gegaan. Over de vloer had je een constante 'stroom'.

Wij hadden het geluk dat na dag één de elektriciteit is uitgevallen na het aansteken van het kamerlicht.Wij hebben die avond en de volgende ochtend het even zonder licht moeten doen in het ganse appartement. Dit kamerlicht is overigens nog steeds stuk.

*badkamer

Wij hadden het geluk dat steeds 1 persoon warm water had. De handdoeken worden na twee dagen op uitdrukkelijke vraag vervangen. Er is geen zeep aanwezig (zijn wij moeten gaan kopen).

*zithoek

Wij hadden het geluk dat je geen TV kon kijken; moest je naar de receptie de handbediening gaan vragen en telkens muntstukken van 1 euro per uur in een toestel steken. Wij hadden niet genoeg muntstukken.

Wij hadden het geluk om aan de receptie wifi te hebben; in het hol was wifi tegen extra betaling aanwezig.

*terras

Wij hadden het geluk om zeezicht te hebben... als je tussen de gebouwen goed kon gluren.

Het houtwerk is rot en zelfs gevaarlijk. Hang er niet tegen of over aub.

- het restaurant = een kantine die iets minder van kwaliteit is dan deze van mijn legertijd

Je moet je als nieuwe gast niet aanmelden; gewoon zien dat je een proper bord kunt bemachtigen (is veelal nog vettig) en ervoor zorgen dat je een tafeltje bemachtigt. Het meubilair is divers. Er is een gedeelte met houten meubilair dat altijd bezet is door de 'gasten' die van het uur van aanvang stelling hebben genomen. Het andere gedeelte is voorzien van plastic stoeltjes en picnic tafeltjes. Van een rol wordt er papier op gegooid. Let op: loop niet met je partner van dit tafeltje weg, want je hebt 99% kans dat ofwel een andere gast jouw tafel benomen heeft, of (!) het zaalpersoneel dat tafeltje heeft afgeruimd. Beide situaties meegemaakt ! Op zaterdagavond zijn wij tegen 20u toegekomen en was alles volzet. Van de tafels die door gasten verlaten werden, bleven de vuile borden staan. Toen wij toch even op de tanden gebeten hebben, en rustig een tafeltje konden bemachtigen, stelden wij vast dat het eten op was. Wij hebben na een kwartier wachten, deze kantine verlaten om iets verder op in een restaurant te gaan eten.

De ochtend daarop zijn wij toch het ontbijt gaan nuttigen; dit wil zeggen dat was de bedoeling. Alles zat echter opnieuw vol. Dan maar een bord genomen om buiten een plaats te zoeken waar wij tot de vaststelling kwamen dat ook daar alles volzet was. Het aantal zitplaatsen is daar beperkt tot 7 tafeltjes. Ok dan maar naar het 'hol'. Je werden tegengehouden door één iemand van het zaalpersoneel die ons de les ging spellen dat dit verboden was ...

- het personeel = slechts één iemand zegt u een goeiedag; zijn dus niet vriendelijk.

*zwembad

De ligzetels zijn vuil en veelal stuk. Ook hier is er totaal geen onderhoud. De zonneparaplu's zijn beperkt. Ook hier telt het recht om de eerste te zijn.

Gereisd met partner in februari 2017

Mooie vakantie gehad

Diny
17-2-2017

Het eerste wat ons opviel , dat wij niet begeleid werden naar ons appartement , werd ons even uitgelegd aan de receptie , daar gingen wij met onze koffers , voor ouderen is het niet te doen met al die trapjes , verder hebben wij genoten van het mooie uitzicht op zee , maar de jammer dat de kamer naar riool ruikte

Gereisd met partner in januari 2017

Heerlijke vakantie gehad

Ellen Post Uiterweer
12-2-2017

We hebben positieve en negatieve verhalen gelezen over deze accommodatie. Ik ging er met gemengde gevoelens naartoe maar was positief verrast. Van een afstand ziet het er allemaal mooi uit, maar dichterbij gekomen zie je dat het complex een flinke onderhoudsbeurt nodig heeft. De ontvangst was uitermate vriendelijk. Aan de receptie werd goed Engels gesproken. De twee appartementen die wij gehuurd hadden waren qua inrichting gedateerd, maar het was schoon en netjes. Wij hadden een kapotte waterkoker, kookplaat en het toilet trok niet door. Na melding werd dit meteen allemaal netjes opgelost, vervangen of gemaakt.

Wij hadden all-inclusive en waren verrast door het feit dat de buffetten niet iedere dag hetzelfde waren. Er werd echt een gevarieerd menu neergezet met daarin wat vaste elementen. Het personeel werkte hard en was over het algemeen vriendelijk.

Wij lazen klachten over het gebruik van plastic glazen in de bar, maar aangezien deze meteen aan het zwembad ligt begrijpen wij deze keuze heel goed. In het restaurant kon je wel glaswerk krijgen.

Het is een complex met veel hoogteverschillen. Dat betekent trappetjes op trappetjes af. Echter je kon ook nagenoeg overal komen via hellingen, dus het was rolstoelvriendelijk.

Er zijn drie niet al te grote zwembaden. Om de zwembaden stonden ligstoelen. Het was mooi weer, rond de 20 graden. Wij merkten weinig van handdoeken leggen, maar misschien was het er ook de tijd niet naar, immers het was januari. Wat wij misten was een kinderbad.

Qua animatie was er iedere dag wel wat te doen. Het enige waar wij gebruik van maakten was de kinderdisco: Er werden dan met de kleine kinderen dansjes gedaan op bekende liedjes (In het Engels, Duits en Spaans).

Wij lazen over ongedierte. In het appartement zagen wij uitsluitend wat onbestendige kleine beestjes lopen vooral over de kookplaat (leken op minuscule mieren). Verder heb ik geen kakkerlakken, torren, muggen of andere insecten in ons appartement gezien. Wel kwam je deze buiten tegen.

Het dorpje stelde niet zoveel voor, maar wij hadden auto's gehuurd en hebben daar ontzettend veel plezier van gehad, het is een geweldig eiland. Er is ontzettend veel te zien.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

Leuk gezellig

Sylvia jos
21-12-2016

Wij waren hier 8nov prachtig weer.2wkn lang.ons apt ruim.woonkamer.keuken.lange gang .badkamer.aparte slaapkamer..om de dag schoongemaakt.plus handdoeken..veel trapjes.personeel aan de bar onvriendelijk.maar je kun wijn.bier fris.zelf pakken.rest.goed.eten vonden wij lekker.maar wat wil je voor deze prijs.je zit neutraal.je kunt alle kanten op.van noord tot zuid.ideaal.hebben wij ook gedaan.excursie gedaan .prachtig!!.wij hebben genoten.volgend jaar weer.2017 nov. Plus 28gr elke dag.

Gereisd met partner in november 2016

Rustig gelegen

Patrick
      16-11-2016

Prima All-In hotel in deze prijsklasse.

Pluspunten:

Ruime schone kamers

Keuze qua zwembaden

Goed restaurant

Minpunten:

Plastic bekers

Bar om 23:00 dicht.

Gereisd met partner in november 2016

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Blue Sea Callao Garden in Callao Salvaje, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Blue Sea Callao Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.