Aparthotel Atlantic Holiday Center

Aparthotel
Hotel aan zeeWeer vandaag30°22°
Aparthotel Atlantic Holiday Center
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Atlantic Holiday Center voor je op een rij gezet:

7 reviews over Aparthotel Atlantic Holiday Center in het Nederlands

Super!

Anne
7-10-2017

Alles is compleet gerenoveerd dus dat is super. Wij hadden een appartement met slaapkamer en uitzicht op zee. Dit is echt aan te raden. Tegenover het hotel is een kleine supermarkt waar je ook elke ochtend verse broodjes kan halen. Wij hadden een huurauto dus gingen meestal naar de Lidl welke 6 min verderop zit. Parkeren kan bij het hotel maar dit is vaak vol. Je kunt dan gewoon in de straat parkeren.

Het appartement was wel ontzettend vies toen we aankwamen. We hebben eerst schoonmaakspullen gekocht en alles gereinigd. Toen was het super verblijven. Het is een 2 sterren hotel maar dit slaat nergens op. Moet zeker 4 sterren zijn.

Geweldige vakantie!!

Mirjam
23-8-2015

Hele mooie kamer waar we met 4 volwassenen verbleven. 1 heeeel ruime slaapkamer, keuken met alle benodigdheden, grote koelkast en vriesvak. Eettafel met 4 mooie stoelen, slaapbank, welke heel eenvoudig om te bouwen was tot 2 persoonsbed. Ligbad, tevens douche, bidet en toilet, wastafel met grote spiegel, iets gedateerd, maar schoon. Door het gehele appartement plavuizen. Op balkon 2 stoelen en een tafel. Daar hebben we iedere dag ontbeten met uitzicht op het zwembad en de zee. WIFI prima.

Zoutwaterzwembad met ligbedden genoeg (geen handdoekreserveringen). Omgeving voldoende restaurantjes.

Tenerife met huurauto ontdekt,

Santa Cruz, Garachico, El Teide, allen goed aan te rijden.

Kortom, een geweldige vakantie, mede door het fijne hotel en het personeel.

prima hotel!

gil
31-7-2015

prima hotel, zeer ruime kamers met keuken met grote koelkast en vaatwasser, vaatwastabletten zijn aanwezig, tevens koffieapparaat en espresso, broodrooster en verdere benodigdheden. Om de dag wordt de kamer schoongemaakt en krijg je nieuwe handdoeken. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Zeer aan te bevelen. Mooi uitzicht. Geen airco maar echt niet nodig, zonwerende gordijnen zijn aanwezig en 's avonds koelt het goed af. Uitstekende bedden!

prima hotel, goede service en geweldige massages

H. Willemsen
10-9-2014

Atlantic Holiday Hotel is zeer aan te bevelen. Accommodatie is schoon, personeel heel vriendelijk, meeste kamers hebben uitzicht op zee, bereik wifi niet overaal optimaal en een (klein) rustig en gezellig strand met stoelen en parasols op loopafstand. Er is mogelijkheid voor diverse soorten massage (zeer professioneel), yoga en pilates met gediplomeerde leraren.

Receptie 24uur bemand. Hier ook Ned.boeken+2 comp. tegen betaling. Wifi gehele complex gratis. Parkeren gratis. Ruime keuken met hoge koelkast/vriesvak,waterkoker,koffiezetapparaat,toaster,4pit.kookplaat. Modern woongedeelte met TV,2 pers.slaapbank,eettafel 4 pers.,

verduisterende gordijnen. Groot balkon met droogrek,tafeltje+2 stoeltjes. Badkamer iets gedateerd met bad/douche,wc,bidet+wastafel. Wasmachine met wasmiddel €5+ droger€4 aanwezig. Badhanddoek verhuur per 2 €10,00 per week zo vaak verwisselen als je wilt. Groot zoutwaterzwembad+klein kinderbadje. Stoelen voldoende in hoogseizoen. Kleine sportschool met moderne toestellen,tennisbaan+petanque baan aanwezig. Geen airco,ook niet nodig koelt 's avonds lekker af. Goed/gezellig restaurant JamonJamon behorend bij app.complex met uitzicht over zee, hier wordt 's morgens ontbijt geserveerd. Ontbijt met verse jus,koffie,melk, scrambled egg,worstjes,gebakken spek,fruit,diverse yoghurtjes,jam,pasta, div. Broodjes,toast,kaas,ham,enz.

Heel leuk appartement, zeer goede bedden en zeer rustig. Wij zaten op het 4de verdiep aan de achterzijde met zicht op de bergen en de Teide. Callao Salvaje is zeer rustig weg van alle drukte. Veel Deense mensen in het hotel. Uit eten gaan is een aanrader, vooral restaurant Europa ( maakt deel uit van de appartementen Albatros) en "Jamon & Jamon" zijn leuke stekjes !! Toch zorgen voor een autootje, en best huren aan de luchthaven, rechtstreeks boekbaar je betaalt voor 1 week 74 € voor 1 week voor een C3

Heerlijk relaxen!!

Nicky
20-8-2012

We waren op zoek naar een rustig hotel niet te ver overal vandaan. Nou dat is goed gelukt! Met onze huurauto waren we met 10 minuten in het centrum van costa adeje en 5 minuten later in playa de las americas. In de omgeving zijn echter ook genoeg restaurantjes te vinden. Recent is er een strandje aangelegd dat op 1 minuut lopen ligt. Ondanks dat we in he thoogseizoen waren was het heerlijk rustig aan het zwembad, zelfs als je pas om 11 uur aan kwam. De kamers zijn recentelijk verbouwd en gewoon weg perfect! Modern, ruim, schoon en wij hadden een prachtig uitzicht op het strand, de rotsen en de zee. Er is om de dag een nederlandstalige receptioniste aanwezig wat zeer handig is en er is gratis parkeergelegenheid. In/aan het hotel ligt restaurant Jamon Jamon waar je echt uitmuntend kunt eten (proef zeker de chocolate cake, echt hemels!)

We hebben echt een super vakantie gehad en zouden het zo weer over doen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Atlantic Holiday Center in Callao Salvaje, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Atlantic Holiday Center zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.