Géén boekingskosten

Vakantiehuis Casa Malvasia

SpanjeTenerifeArico (el nuevo)

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Casa Malvasia voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 4 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis info

5 Reviews over Casa Malvasia

• 10Heleen30-10-2017

Alle ingrediënten voor de perfecte vakantie!

Geweldige locatie met veel privacy! - Mooi uitzicht - Een privé achtertuin met bbq, voortuin met meerdere luxe zitjes - Heerlijk schoon en warm zwembad - Zeer professionele en persoonlijke service van Cristina en Nieves- Ruim en volledig ingericht huis (en grote keuken) met sfeervolle details en heerlijk kingsize bed - Perfecte plaats om vanuit het hele eiland te ontdekken - Ideaal voor kinderen - 20 min van de luchthaven - Dorpje met supermarkt en bakker e.d. om de hoek - Prachtig weer eind oktober. Kortom echt een fantastische vakantie gehad; wij komen zeer zeker terug!

Tips omgeving: Cafe Al Mar in El Poris (kleinschalig restaurant/bar, spaans, heerlijk betaalbaar eten, uitzicht op zee) - Playa del Duque een geweldig strand met net iets meer luxe, heerlijk zeewater om in te zwemmen - Vis eten in Tajao - Boulevard met strandrestaurants in El Medano.

• 9Marlieke18-06-2012

Mooie huwelijksreis

Erg mooi en ruim huisje! Per slaapkamer een eigen badkamer met bad of douche en wc. In de keuken zit alle luxe (vaatwasser, wasmachine, oven, magnetron, kookplaat en koelkast met ruime vriezer). 's morgens ontbijten in de zon aan de voorkant met uitzicht op zee en 's avonds heerlijk bbqen in de tuin met uitzicht op een (begin)gedeelte van de El Teide. Heerlijk zwembad! Met strandbedjes! En Wifi in het huisje en zelfs bij het zwembad!

Wij hebben enorm genoten van onze reis. Heerlijk de rust en de natuurlijk om je heen en niet de tourisme die in het zuidelijke gedeelte is!!

(er wordt niet tussendoor schoongemaakt of handdoeken vervangen maar dat was voor ons geen probleem omdat we maar met zn 2en waren en het een huisje voor 6 pers. was)

• 9Herman13-06-2012

Fantastische plek

Het vakantiehuis bestaat uit 3 ruime appartementen en is gelegen aan de rand van het dorp. Prachtig uitzicht over zee en land waar je echt kunt genieten van de rust. De appartementen zijn ruim ingericht en voorzien van alle gemak. Liggend in zwembad heb je uitzicht over zee. Een auto is wel nodig om het eiland verder te verkennen en voor b.v. een dagje naar zee. De plek kan ik iedereen aanbevelen die van rust en ruimte houdt. Er is een zeer vriendelijke hulp die dag en nacht voor je klaar staat. In het dorp is een bakker en slager voor verse produketen en een grote supermarkt.

• 0Mariska18-04-2012

Op en top vakantie!

Wij zijn 3 jaar geleden bij La Malvasia geweest. Gelegen in een (voormalige) wijngaard. De accomodatie is een voormalige tomatenpellerij/kaasmakerij en werkelijk prachtig verbouwd. Wát een ruimte! De tuin en het zwembad zijn heel mooi aangelegd en je kunt er eindeloos lang onder de sterrenhemel vertoeven in de absolute stilte. Het landgoed ligt wel afgelegen. De badplaatsen liggen op zo'n 30 km rijden. Maar voor de ontspanning is dit de perfecte plek. Enige nadeel: het is er wel frisser dan aan de kust, omdat de wolken zich vaak samenpakken aan de voet van de vulkaan. Maar we hebben een geweldige week gehad en gaan vast nog eens terug!

• 9Betsie24-02-2011

Superluxe en sfeervolle villa met eigen zwembad

Echt genieten hier! Alles ziet er even mooi uit. Bekijk de website en je weet genoeg. Je hebt buiten en binnen alle ruimte en een mooi uitzicht over het zwembad en op zee. Ook een eigen achtertuin en binnen een grote woonruimte met een open haard. De ligging is heel erg mooi, maar iets minder praktisch: je hebt echt een huurauto nodig en de grotere plaatsen liggen iets verder weg. Maar je kunt lopend wel het dorpje in om brood te kopen ed. Met ongunstige wind trekken er s middags wat wolken samen boven de bergen, dus het is niet altijd zonnig. Er zijn drie huizen voor telkens 4-7 personen, dus ook heel leuk voor een grotere groep, dan heb je echt alles voor jezelf. Ik zou zo weer terug willen.

Vakantiehuis Casa Malvasia info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)