Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag22°16°
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Gran Melia Palacio de Isora voor je op een rij gezet:

22 reviews over Hotel Gran Melia Palacio de Isora in het Nederlands

Echt een aanrader!

Tessa
1-5-2016

Ik ben hier 8 dagen geweest met mijn partner, en we vonden het super!

We hadden een kamer in het red level gedeelte, ook echt een aanrader als je zonder kinderen bent.

Je voelt echt de rust in heel dat gedeelte, ook al zijn alle bedjes bij het zwembad bezet, voelt het nog erg rustig omdat het niet volgepropt staat.

Het personeel was ook erg vriendelijk en doen alles voor je.

Omdat we veel slechte recensies hadden gelezen over het eten in het hotel besloten we om alleen ontbijt te nemen en buiten de deur te gaan eten.

Het scheelde enorm veel in prijs, en de restaurantjes zijn op loopafstand.

Erg mooie kamers met een bubbelbad buiten.

Enige minpuntje vonden we het bed, die lag best hard.

Maar kortom; echt een aanrader!

Gereisd met partner in april 2016

Geen *****

Peter Spoor
27-1-2015

Een last minute geboekt naar deze fijne plek. Personeel top, toegankelijk, zeker als je Spaans spreekt. Eten goed, maar buiten de muren zijn er ook goede restaurants. Auto aan te raden, Alcala is klein en Puerto de Santiago 5km verder. En Tenerife is te mooi om te missen. Het hotel is geen *****. Kamers heeft lekkage in de badkamer gehad, hout staat krom. Er is een spa, maar de entree is 30 euro, wat niet past bij dit niveau. En het "cadeau" wat de receptie je biedt is een gesprek van 3 uur wat leidt tot een club melia aanbod van slechts 45.000 euro.... Apart bij mijn eerste verblijf hier.... De aangeboden Clarins producten zijn inmiddels ook vervangen door merkloze producten. Noem het dan niet in je aanbod. Kortom, een fijn hotel, leuke mensen, maar details die horen bij ***** ontbreken volledig.

Gereisd met partner in januari 2015

Prachtig hotel.

Stad
17-3-2014

Acht dagen hier doorgebracht. Kleine verbeterpunten. Er werd geen drankje aangeboden toen wij na een lange bus- en vliegreis bij de receptie aankwamen. De kamers zijn prachtig. Niets op aan te merken, maar toch was dit bezoek voor ons eenmalig. Er werd ook druk op ons uitgeoefend om te ""upgraden"" naar de Redlevelzone. Zonde van je tijd. Als wij dat gewild hadden, dan had ik dat wel geboekt..Entertainment: buitengewoon goed en professioneel. Eten: zoals in alle 4- of 5 sterrenhotels. Er was zeer vriendelijk personeel, maar we hebben ook personeel meegemaakt die wij betitelden als ""robots"". Al met al geen hotel waar wij nog een keer naar toe gaan.

Gereisd met partner in maart 2014

Klasse,super,fantastisch

Andy
9-2-2014

Een beter hotel op Tenerife?Stop met zoeken want het bestaat gewoon weg niet.

Een waar paradijs op elk vlak.Luxueuze kamers,een enorm grote prachtige tuin met vijvers,verschillende zwembaden,waterpartijen,enz.

Het personeel is enorm vriendelijk en behulpzaam.

De keuken(keuze uit verschillende restaurants)is gewoonweg overheerlijk en fantastisch.

Zeker en vast een hotel om terug te keren.

Een hotel dat zelfs indien het mogelijk zou geweest zijn,meer dan zijn 5 sterren verdient.

Kortom super tot in de hoogste macht.

Een dankuwel aan het voltallige personeel.

Gereisd alleenreizend in februari 2014

Absolutely FANTASTIC

Guy Van Overberghe
7-8-2013

We are from Belgium, but I wanted to do this review in (my best) English because this hotel deserves that as many people as possible can read about our FANTASTIC 10 nights stay!!

I can only use words as FANTASTIC and EXCELLENT for this hotel, every day staff is trying to make the service better, a full THANK YOU VERY MUCH from me and my wife to ALL of THE STAFF members that work at this hotel!!

Special THANKS to Cezar & Jose at the bar(s) Ocean & Oasis, for their professionalisme, their overview, their attitude ..., GRACIAS SENORES!!

I can write a Thousand Words (and more) about the hotel's accommodation, many did it for me, so I will be short : WOW!!

To end this short review, I can only say : book a (Sunset) dinner at the Ocean Restaurant (no problem with Guest Relations) it is worth it, FANTASTIC experience like all the rest of the hotel!!

Gereisd met partner in juli 2013

Degelijk hotel en service maar eerder 4*

wimdv777
29-3-2013

Mooi en verzorgd hotel dat wel servicegericht is maar toch wat steken laat vallen: men vergeet u al eens als klant. Ruime faciliteiten en paar verwarmde zwembaden, ook voor kids. Buffetten zijn quasi elke dag dezelfde maar wel een ruim aanbod. A la carte's zijn ok zonder meer, geen echt fijne dingen maar leuke afwisseling. De DUO fine dining is niet slecht maar mist verfijning in de afwerking van gerechten en bijgevolg veel te duur geprijsd.

Let op voor hun Club Melia aanbod: ze willen je 2 uur in een gesprek aan de draai houden en uiteindelijk een soort van time share verkopen!

Vriendelijk personeel.

Drankjes vb aan zwembad vrij duur: 9 € voor een (lekkere) mojito in een plastic glas ?!

Kamers zijn luxueus en hedendaags en nog vrij goed in orde (raar onze kamer had geen haardroger, wel koffie maar niets om water mee op te warmen (tenzij strijkijzer) en kregen upgrade met een (heel partieel) zeezicht.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2013

Fantatische

Anne Marie
1-10-2012

Genoten van dit fijne top hotel heerlijke week gehad samen met mij

partner heerlijke kamer met lekkere regen douche niks was het personeel te veel om het je na je zin te maken super!!! super ontbijt hoefde niet zelf je tafel te zoeken werd netjes geregeld alles zo super En lekker s' morgens koffie drinken op zo leuk dorppleintje in Alcala en de mooie schildpadden in de zee .Wij hebben genoten komen zeker terug

Gereisd met partner in september 2012

super verwennerij hotel

mevrouw Bech
17-4-2012

Prachtig ruim aangelegd, met mooie tuin en geweldige zwembaden. Separaat zwembad waar geen kinderen mogen komen. Prima terrassen en lounge gelegenheden. Zeer vriendelijke bediening. Niets is te veel gevraagd.

Gereisd met partner in april 2012

een hotel, om alleen maar naar te kijken..

Albert & Beatrix
2-1-2012

Hier kan je geen vacantie hebben. Het hotel heeft een Disney gehalte, alles om uitsluitend maar naar te kijken. Veel overbodig personeel, die allen betaald zijn om te glimlachen, maar vooral onopgeleid zijn, en om je aan te moedigen om je geld aan extra's allerhande uit te geven.

De restaurants zijn die naam niet waardig. Ze slagen er niet in om het bestelde voor te schotelen. Je kan er overigens alleen maar synthetische hoofdkussens bekomen die een bedriegelijke naam dragen, en die nog ruiken naar de vorige hotelgasten. Idem met de lakens. In alle kamers is er tegelbevloering zodat je dag en nacht elke stap van de andere hotelgasten hoort, en niet alleen van de buren. Dit hotel kan enkel dienstig zijn voor congressen, als het hiervoor ook al niet te ver van alles ligt. Onze kamer was in het prijzige Red Level deel.

Wij hebben onze twijfels of dit hotel zal stand houden. Het heeft reeds een uitermate kwalijke reputatie, zowel bij de toeristen als bij de locals.

Gereisd met partner in december 2011

Nooit meer, verdient geen 5 sterren.

VANDER BORGHT
11-12-2011

dit hotel is niet voor mensen die rust zoeken. daar is het veel te massaal voor, wat je vooral bij het ontbijt merkt. Pas ook op voor een 'upgrade' naar frontaal zeezicht, want dan zit je boven de chill out-disco met muziek van 1700 tot na middernacht. In het Italiaanse restaurant (eten trouwens zeer matig) raak je geklemd tussen dezelfde disco tunes als op je kamer aan de ene kant, en aan de andere de schönem Blauen Donau, die het 'lichtspektakel' op de centrale Plaza Atlantico muzikaal omlijst. Die plaza is het toppunt van het gebrek aan smaak dat dit hotel kenmerkt: veel geld tegenaan gegooid, wat tot een soms belachelijk samenstel van allerlei stijlen en materialen heeft geleid.

Gereisd alleenreizend in december 2011

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • HuisdierenOp aanvraag

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gran Melia Palacio de Isora in Alcalá, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gran Melia Palacio de Isora zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.