• 9.352

Reviews over accommodaties in Spanje

Geweldige vakantie

Willem nieuwhoff
    19-11-2018

Het is een top verblijf een prachtige accommodatie, heerlijk eten prachtige zwembaden en dicht bij het strand. Het hotel ligt in een rustig gedeelte van gran canaria waar je ook de drukte op kan zoeken het na bij gelegen strand is erg groot en daardoor is er altijd een plekje waar je rustig kan liggen. De kamers van het hotel zijn mooi en nieuw mooie badkamers en goed onderhouden. Het hotel beschikt over meerdere grote zembaden met erg veel ligbedjes. Het beste aan het hotel vind ik het ontbijt en diner waar heel veel keuze is en waar je op heerlijke plekken kan zitten en genieten van het eten. Het eten word lekker voorbereid en is dan ook genoeg keuze en er is elke dag wat anders op het menu te vinden. In de avond is er altijd een bandje in de buiten tuin waar je lekker kan zitten met een drankje al met al is het een heel mooi hotel en is deze vakantie mij zeker bevallen.

Een vakantie plek voor jong en oud.

Cheyenne
    19-11-2018

Mooi schoon hotel, zowel de kamers als her zwembad en restaurant.

Iedere avond een ander thema voor het eten.

Iedere avond een leuke kinder disco en daarna vaak nog 2 andere activiteiten. Verschillend van Bingo tot een roofvogel show tot een 90's disco party!

Een gratis bus voor de deur naar het Siam park & het winkelcentrum.

Onwijs vriendelijk personeel.

De cocktails die niet inbegrepen zijn bij all inclusive kosten max 7euro. Hiervoor krijg je echter wel een onwijs grote viskom met eenn lekkere cocktail.!!

Sanne
    18-11-2018

Een fantastisch animatieteam. Enorm gedreven, enthousiast en vrolijk. Veel activiteiten. Genoten!

Verder is het een mooi, schoon en goed aangelegd complex. Nette huisjes, vriendelijk personeel en voor iedereen iets te eten. Prima kwaliteit. Ligging is ideaal, tov het strand en op een aantal minuten lopen zitten de eerste restaurants en winkels. Voor 4 euro (taxi) sta je al in Playa Blanca. Leuk(e) stad(je).

Al met al een aanrader!

Ge-wel-dig

Liza
    18-11-2018

Hier nu al 4 keer geweest, verspreid over 6 jaar. Wij riepen altijd: “We gaan nooit meerdere keren naar hetzelfde vakantieadres!!” Na hier de eerste keer te zijn geweest, wilden wij niets anders meer. Personeel is ontzettend vriendelijk, ligging is perfect, eten is goed, kamers zijn schoon en het entertainment is afwisselend. Helemaal compleet!!!

Geweldig, fantastische vakantie

Anni Kuiper
    17-11-2018

Sol Barbacan een mooi **** aparthotel waar je ook een ruime goed ingerichte bungalow kunt huren. Dagelijkse schoonmaak !

Prachtige tuin met palmen, exotische bloemen en veel vrolijk kwetterende parkieten. De maaltijden zijn zeer uitgebreid en van hele goede kwaliteit in buffetvorm. De service is bijzonder goed, als vegetariër werd er elke avond gevraagd of ik voldoende keuze had, zo niet werd er in de keuken een gerecht voor mij bereid. Groot zwembad, kinderbed en een zwembad alleen voor volwassenen. Ook is er een volleybalveld, tennisbaan en elke avond entertainment in het hotel.