Reviews over Zumaia

Prima plek voor rondtrekken in Baskenland

Floortje101,
    17-4-2018

Deze zomer 5 dagen op deze nieuwe camping verbleven. De camping was pas het 2e seizoen open. Prima plekken op een terras camping en ook het sanitair werd goed schoongehouden.

Klein nadeel was dat er ook groepen jongeren waren die bij slecht weer onder het afdak van het toiletgebouw zaten. Had het idee dat deze dus ook nog wel is viezer maakte dan de gewone kampeerder. Het restaurant ging pas om 20:00 uur open, denk Spaanse tijd, dat was voor de kleine kids wel aan de late kant. Op loopafstand was het metro station om naar SAN Sébastian en Zarutz te gaan. Op de camping zie je veel trekkers dus helaas konden we kids weinig met andere spelen. Deze camping hou ik zeker ine gedachte als we nog is deze kant op gaan.

Aanrader

Patrick,
    27-7-2015

Gastvrij en vriendelijk, een aanrader