Hotel Zarauz

3 reviews over Hotel Zarauz in het Nederlands

Prima hotel

francien bomers
27-7-2015

Oudbollige kamers, saai ingericht.

Netjes hotel, gedateerd qua inrichting. Bedden kunnen beter. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Te weinig parkeerplaatsen bij hotel. Betaald parkeren in de omgeving van het hotel, iedere dag een nieuw kaartje plaatsen gedurende het seizoen. Kaartje is met korting te koop bij de receptie. Wel veel lawaai van het vervangen van de vuilcontainers en de wagens die de was komen brengen. Vraag daarom als het kan om een kamer op een van de hogere verdiepingen. Te duur voor wat het biedt. Strand is ongeveer 10 minuten lopen.

Aardig hotel, maar ga er niet eten!

Patricia
23-2-2011

Het hotel ligt lekker centraal. Parkeren kan gratis op de eigen parkeerplaats van het hotel. Te voet ben je zo op het strand of in het hart van Zarautz. De kamers zien er netjes uit en zijn leuk ingericht, maar zijn niet groot. Ook de badkamer is vrij klein. De dunne kamerdeuren en houten vloeren, maken het hotel wat gehorig. Eten kan men beter elders doen. We hebben nog nooit ergens zo slecht gegeten als in dit hotel. Al met al best een leuk hotel voor een paar nachten.

We hebben een aantal aanbieders voor Zarauz voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zarauz in Zarautz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zarauz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.