Reviews over Zarautz

Mooi badplaats in Baskenland

Dennis, 24-8-2016
    Prima plek voor een vakantie naar Baskenland. Ligging tussen Bilbao en San Sebastian, twee prachtige steden.

Prima om te surfen en als start voor uitstapjes

Martin, 12-8-2016

Goed: prima strand en goede golven om te surfen (voor de jongelui); prachtige omgeving en veel bezienswaardigheden, vooral San Sebastian (op ca. 20 km) is een hele mooie stad en ook Bilbao (op ca. 80 km) is erg de moeite waard

Minder goed: op zich is het stadje zelf wat saai en het centrum is klein en niet indrukwekkend. Uit (eten) gaan deden we het liefst in Getaria (op 5 km).

Gezellig, toeristische badplaats.

maggie, 10-8-2015
    Ligging tussen Donastia en Bilbao maakt ideaal uitvalsbasis voor wandelen, watersport en cultuur opsnuiven. Mooi lange strand - let op met vloed, wordt dan heel smal! Oude centrum met gezellige sfeer.

Prima plek

miekearts, 10-7-2015
    Lekker aan zee, veel te doen in omgeving, heelijk strand.

Indrukwekkende branding

C. Fikkert, 1-10-2014
    Misschien niet het mooiste stadje aan de Baskische kust maar desondanks gezellig genoeg om er lekker te flaneren langs de boulevard en de capriolen van de surfers te volgen. En, niet onbelangrijk, voor 10 euro prima eten op terras met uitzicht op zee. We voelden ons er erg thuis! (op vakantie dus...)
Zarautz scoort een 7,8 uit 10, op basis van 9 reviews