Pais Vasco (Baskenland)

Bestemmingen in Pais Vasco (Baskenland)

Bekijk alle plaatsen
Bekijk alle plaatsen

accommodaties Pais Vasco (Baskenland) met wasserette

Reviews over accommodaties in Pais Vasco (Baskenland)

Was weer erg goed!

Sander,
    2-9-2017

In juni 2017 zijn we hier een volle week geweest. Het hotel ligt heerlijk rustig in een woonwijk, heeft eigen parkeergelegenheid. Vanuit het hotel loop je makkelijk en snel naar het centrum waar de barretjes en restaurants zijn, nog iets doorlopen en je bent bij de zee en het strand.

Het personeel is erg vriendelijk en ze doen alles voor je. Op het dakterras heb je ligbedden met badhanddoeken en een buitendouche tot je beschikking, er is bediening op het dakterras!

Het restaurant van het hotel is echt top, heerlijk eten!

Kortom een heel erg goed hotel!

Een heerlijk hotel!

Carlien,
    4-7-2017

Ruime schone kamers, heerlijke bedden, heel erg lekker ontbijt met veel fruit en keuze uit van alles.

Alleen de badkamer was te open, een 'zwevende' wastafel tussen de bedden en de wc is niet echt geschikt. Privacy is ook altijd belangrijk.

Prima hotel, centrale ligging.

Dirk,
    26-6-2017

Is voor stadbezoek en Gugenheim zeer geschikt. Indeling van kamer is anders, maar prima inclusief thee/koffie op de kamer mogelijk zonder kosten.

Heel ruim , gezellig,en mooi ingericht

Dymph en Wim Melten,
    6-5-2017

Het ontbijt. De koffie na het diner

Een fantastische week gehad in Hotel Gran Bilbao.

Jos H,
    18-4-2017

De grote hotelkamers; veel liften; goed ontbijt met Nespresso koffiemachine met koffiekeuze.

Het hotel ligt wat uit het centrum, maar er stoppen twee bussen voor de deur. OV-kaart in het hotel aan te schaffen.