Reviews over accommodaties in Pais Vasco (Baskenland)

groen het beste om te doen.

Ico Hemmen,
    7-11-2018

zeer goed geregelde camping zelfs in oktober,heerlijk rustig op het in de zomer druk strand.dicht bij dus als uitval bassis zeer geschikt om naar san sabastian en bilbao en natuurlijk de natuur te gaan .heerlijk nazomer weer.

Mooie ligging

Peter&Charlotte van Tol,
    7-9-2018

Een hele vriendelijke ontvangst door aardige jongeman (naam vergeten....Baskische voornaam > G......?). We kregen een plaats met een mooi uitzicht op de omgeving. Plekken met stroom en water, lang genoeg voor onze camper -770-, de breedte was aan de magere kant. Op advies van G.....? een mooie wandeling langs de kust gemaakt, wel steil hier en daar!! Het zwembad is heel mooi gelegen, het uitzicht blijft fascineren. Voorzieningen zijn OK en alles wordt keurig schoongehouden. Met Acsi betaalden we €19,- per nacht. Uitstekende stek op een reis langs de Spaanse noordkust.

Fijne camping!

niels,
    1-9-2018

Uitstekende camping. Heb hier drie nachten gestaan met een vriend in onze tent. De douches waren goed, het sanitair voldoende. Bij de receptie zijn ze vriendelijk en het zwembad is mooi. Op de hele camping is gratis Wifi. Naast de camping is een bushalte waar je elk halfuur voor 1,75 euro een enkeltje richting het centrum van San Sebastian kunt nemen. De bewaker bij de poort geeft een veilig gevoel. De prijs is niet laag, maar ook niet heel duur. Al met al een prima camping!

Prettig ontvangst en aardige mensen.

Familie de Wit,
    21-8-2018

We hadden een mooie plek met fantastisch uitzicht op de cliff.

Mooi schoon sanitair.

Super!

Gerbert Greven,
    21-8-2018

Hele fijne camping! Relatief kleine plek, op te lossen door auto buiten de camping te parkeren. Prachtig uitzicht en werkelijk hele aardige mensen. Zwembadje fijn om af te koelen, fijn wandelen vanaf de camping, het surfen in Deba was tof. Alleen zou het restaurant een metamorfose mogen krijgen, nu meer een veredelde snackbar met een fijn terras. Onze kinderen (12 en 15 jaar) hebben het enorm gezellig gehad met andere pubers, ook altijd leuk.