Hotel Record

Kleine hotelsWeer vandaag14°10°
Hotel Record

We hebben een aantal aanbieders voor Record voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Record in het Nederlands

Het ontvangst in Hotel Record* was onbeschrijflijk. Nadat onze kamer was toegewezen werden we overrompeld door informatie over San Sebastian. De receptioniste is een echte encyclopedie en weet perfect wat je op een paar dagen kan bezoeken, welke musea gratis zijn, waar de lekkerste pinxtos te verorberen zijn en noem maar op. De kamers zijn eevvoudig ingericht maar wel zeer netjes. Gratis private parking aan het hotel en WiFi op de kamers. Ontbijt bestaat uit lekkere tostados met olijfolie of confituur en sinaasappelsap,koffie/thee en cereals zijn eveneens ter beschikking. Het hotel ligt slecht op 5 minuutjes van het mooie strand of een 10 minuutjes wandelen naar de oude binnenstad. Een echte aanrader voor wie met de auto op citytrip gaat naar San Sebastian.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Record in San Sebastián - Donostia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Record zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.