Camping Igueldo

Laatste review

Fijne camping!

niels,
1-9-2018

Uitstekende camping. Heb hier drie nachten gestaan met een vriend in onze tent. De douches waren goed, het sanitair voldoende. Bij de receptie zijn ze vriendelijk en het zwembad is mooi. Op de hele camping is gratis Wifi. Naast de camping is een bushalte waar je elk halfuur voor 1,75 euro een enkeltje richting het centrum van San Sebastian kunt nemen. De bewaker bij de poort geeft een veilig gevoel. De prijs is niet laag, maar ook niet heel duur. Al met al een prima camping!

Kenmerken

1-9-2018

Goede plek, matig personeel

Hans Clijsen,
31-7-2018

Sanitair beneden op de camping was matig. Niet erg schoon, en paar keer zonder toiletpapier gezeten.

Maar de kroon spande het super onvriendelijke en onpersoonlijke receptie-personeel. De enige reden dat ik nog aan werd gekeken was omdat ik mijn bankpas niet snel genoeg in de betaalautomaten duwde, triest gewoon!

Maar voor een bezoek aan San Sebastian toch wel de beste plek, ook vanwege de prima busverbinding die tot middernacht rijdt

Prima stadscamping

Elly,
26-7-2018

Prima stadscaming, kleine plaatsen, sanitair oke, vriendelijk ontvangst, matige WiFi en wat ik heel storend vond was de keiharde muziek bij het zwembad, niet eens in staat om een boek te lezen en na 15 nummers begon het hele repetoire weer opnieuw

We werden aardig ontvangen als gezin. Verder een heerlijk zwembad om lekker in af te koelen. Verder ook prachtige wandelpaden in de buurt, ook is je hond welkom! Elk half uur gaat er een bus in 30 minuten naar San Sebastian voor slechts 1,75!! Daar kan je dan het prachtige San Sebastian bezoeken! Verder schoon sanitair en mooie plekken met veel privacy. Ook heeft de camping en handig winkeltje en barretje!

Nooit meer naar toe!

Max,
22-6-2018

We zijn nog nooit zo onvriendelijk ontvangen als bij de receptie van deze camping. Het was te laat om nog een andere camping te zoeken, maar we waren hier al klaar mee voordat we de plaatsen gezien hadden. Miserabel klein en ongezellig en veel te duur voor wat ze bieden. Lijkt wel een doorreiscamping. Gauw een andere stek zoeken.

Prima voor een bezoek aan San Sebastián.

Marleen,
4-5-2018

Twee nachten op deze stadscamping gestaan om San Sebastián te bezoeken. Prachtige stad waar we met onze twee kleine kinderen (2 en 4jr) ons heerlijk hebben vermaakt. Door het lezen van wat sceptische beoordelingen waren we huiverig voor we de camping betraden. Het is uiteindelijk meegevallen. Vriendelijke receptioniste en mooi nieuw zwembad (dat overigens nog niet open was in mei)! Staplaatsen niet heel groot, en wat drassig na een bui. Maar prima als stadscamping! Bus voor de ingang vd camping: voor 1,75€ enkeltje sta je in het centrum.

Teleurstellend

Jeanne,
14-8-2017

We waren hier 1 juli eerste dag van het hoogseizoen met ons campertje.

De plekken zijn zonder gras en erg drassig. Personeel onvriendelijk.

Als je een hoogseizoen prijs moet betalen verwacht je ook hoogseizoen service.

Het restaurant was gesloten. Eten in ongezellige kantine was mogelijk. In het winkeltje was 's morgens niemand om aan te betalen, ook niet na herhaaldelijk drukken op de bel. 'S nachts veel herrie. Waar was de beveiliging die dit moet oplossen?

Voordeel is de bus voor de camping, voor 2 euro naar San Sebastian.

prima camping met bus voor de deur

José,
27-7-2017

San Sebastian is natuurlijk een geweldige stad, om er net buiten te zitten, en toch heel dichtbij is deze camping : PERFECT........... klein onderkomen maar heel compleet

Onvriendelijk personeel , duur . Slecht eten . Koude douches. En plaatsen voor de Camper waar zelfs varkens nog vies van zijn . Ook zijn er diverse Campers vast gereden vanwege slechte ondergrond . Zeer slechte ervaring.

Teleurstellend

K&c
30-6-2016

Sanitair is schoon en plekken ruim, ver verwijderd vh centrum van san Sebastián en met hond ook niet bereikbaar met de bus

Restaurant werden diepvries buitoni pizza's verkocht en winkel was bedroevend slecht bevoorraad , personeel in het voorseizoen al gestreseerd en rennend tussen restaurant /bar en terras .

Zwembad in aanbouw met de nodige lawaai ten troep als gevolg.

Maw zeer teleurstellend ...

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Igueldo in San Sebastián - Donostia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Igueldo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.