Camping Igueldo

16 reviews over Camping Igueldo in het Nederlands

Nooit meer naar toe!

Max
22-6-2018

We zijn nog nooit zo onvriendelijk ontvangen als bij de receptie van deze camping. Het was te laat om nog een andere camping te zoeken, maar we waren hier al klaar mee voordat we de plaatsen gezien hadden. Miserabel klein en ongezellig en veel te duur voor wat ze bieden. Lijkt wel een doorreiscamping. Gauw een andere stek zoeken.

Prima voor een bezoek aan San Sebastián.

Marleen
4-5-2018

Twee nachten op deze stadscamping gestaan om San Sebastián te bezoeken. Prachtige stad waar we met onze twee kleine kinderen (2 en 4jr) ons heerlijk hebben vermaakt. Door het lezen van wat sceptische beoordelingen waren we huiverig voor we de camping betraden. Het is uiteindelijk meegevallen. Vriendelijke receptioniste en mooi nieuw zwembad (dat overigens nog niet open was in mei)! Staplaatsen niet heel groot, en wat drassig na een bui. Maar prima als stadscamping! Bus voor de ingang vd camping: voor 1,75€ enkeltje sta je in het centrum.

Teleurstellend

Jeanne
14-8-2017

We waren hier 1 juli eerste dag van het hoogseizoen met ons campertje.

De plekken zijn zonder gras en erg drassig. Personeel onvriendelijk.

Als je een hoogseizoen prijs moet betalen verwacht je ook hoogseizoen service.

Het restaurant was gesloten. Eten in ongezellige kantine was mogelijk. In het winkeltje was 's morgens niemand om aan te betalen, ook niet na herhaaldelijk drukken op de bel. 'S nachts veel herrie. Waar was de beveiliging die dit moet oplossen?

Voordeel is de bus voor de camping, voor 2 euro naar San Sebastian.

prima camping met bus voor de deur

José
27-7-2017

San Sebastian is natuurlijk een geweldige stad, om er net buiten te zitten, en toch heel dichtbij is deze camping : PERFECT........... klein onderkomen maar heel compleet

Onvriendelijk personeel , duur . Slecht eten . Koude douches. En plaatsen voor de Camper waar zelfs varkens nog vies van zijn . Ook zijn er diverse Campers vast gereden vanwege slechte ondergrond . Zeer slechte ervaring.

Oude reviews (archief)

Teleurstellend

K&c
30-6-2016

Sanitair is schoon en plekken ruim, ver verwijderd vh centrum van san Sebastián en met hond ook niet bereikbaar met de bus

Restaurant werden diepvries buitoni pizza's verkocht en winkel was bedroevend slecht bevoorraad , personeel in het voorseizoen al gestreseerd en rennend tussen restaurant /bar en terras .

Zwembad in aanbouw met de nodige lawaai ten troep als gevolg.

Maw zeer teleurstellend ...

Prima camping vlakbij San Sebastian

A. Schouwstra
14-8-2015

Fijne camping om een paar dagen te verblijven. De plekken zijn wat krapjes, maar verder prima. Schoon en voldoende sanitair, handig winkeltje en restaurant; vriendelijk personeel. Rustige camping. Nadeel: geen zwembad.

Prima camping

Luuk
6-8-2013

Fijne camping om een paar dagen te verblijven. De plekken zijn wat krapjes, maar verder prima. De busverbinding naar San Sebastian werkt uitstekend. Minpunten zijn de grote hoogteverschillen op de camping (wel goed voor de kuitspieren) en de afstand naar zee. Verder schoon en voldoende sanitair, handig winkeltje en restaurant; vriendelijk personeel.

Goeie uitvalsbasis voor bezoek aan San Sebastian. Plekken zijn klein met weinig gras, wel veel schaduw (bomen). Sanitair is prima in orde. Klein winkeltje aanwezig met brood, ook een bar en restaurant. Hond is welkom.

Leuke camping voor een paar dagen

René van Harten
14-9-2012

Camping is eenvoudig en prima. Bus naar San Sebastian is ideaal. Je zit zo in het centrum van een heerlijke stad. Omgeving mooi, maar na een paar dagen wel gezien. Veel luidruchtige jongeren. Sanitair is gedateerd, maar wel schoon. Voor herhaling vatbaar, al dan op doorreis naar het zuiden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Igueldo in San Sebastián - Donostia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Igueldo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Igueldo scoort een 5.63 uit 10 op basis van 17 reviews.