Hotel Barceló Costa Vasca

6.7Voldoende

Spanje, Pais Vasco (Baskenland), San Sebastián - Donostia

6.7Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Barceló Costa Vasca voor je op een rij gezet:

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

7 reviews over Hotel Barceló Costa Vasca

• 4Silly23-08-2016

Echt geen goed hotel

Het hotel is erg duur. Bovendien was de wellness gesloten en wij wisten dit niet op voorhand. Het zwembad was niet verwarmd. Het water was slechts 18 graden zodat we het veel te koud was om erin te zwemmen. De kamers zijn kil en klein. Er heerst een kille sfeer in het hotel, zeker geen vakantiesfeer. het hotel ligt ver van het centrum. Het eten is er wel lekker.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 8Rob12-11-2013

Goed hotel om de stad te verkennen

Hotel ligt buiten het centrum ca. 500 m van het strand en paleis. Als je naar het centrum wilt, is dat een wandelingetje van 20 á 30 minuten langs het prachtige strand. We verbleven in dit hotel met een grote groep sporters. Ontbijt was redelijk, echter geen eitjes erbij. De kamers waren netjes en niet al te gehorig. Sommige kamers met mooi uitzicht, ander kamers keken uit op een blinde muur. De kamers met 2 persoonsbeden waren aanmerkelijk kleiner dan de kamers met 2 éénpersoonsbedden. Ruime badkamer met bad, toilet en bidet.

Gereisd met vrienden in november 2013

• 8henk00412-08-2012

Goed modern hotel!

Wij zijn hier 5 dagen geweest en vonden het super!! Pluspunten: - super hotel met mooie moderne ruime kamers - schoon! - heerlijke badkamer/douche - echt super goed hotel! Beste wat wij onze hele rondreis hebben gehad, heel veel keuze, top!! - 's middags of 's avonds menu del dia, 3 gangen dagemenu, voor 14 euro! echt super lekker eten, niet normaal voor dat geld. elke dag ander menu - vriendelijk personeel - Leuk zwembad met bar. Relaxede loungebedden! zwembad zelf was niet zo groot

minputen: - ligging: Hotel ligt aan een stijle weg vanaf het strand Ondaretta. naar oude stad ca. 20 minuten lopen, wel leuke route langs boulevard. Let op: je kunt een stuk afsnijden, vanaf het hotel naar beneden en dan bij de rotonde trap omhoog! In hoogseizoen gaat ook een bus voor het hotel elk kwartier naar het centrum. Strand is ca. 10 minuten lopen. - Kamers waren niet echt gehorig, maar je werd wel wakker welke ochtend van de lawaaierige schoonmakers om 8 a 9 uur.

Gereisd met partner in augustus 2012

• 9anoniem13-09-2011

Prima hotel, mooi zwembad en fitness ruimte

Rustig, koel zakenhotel met prettige sfeer. Goed ontbijt. Design badkamer met massagedouche.

Gereisd met partner in september 2011

• 7Sander & Cora23-06-2007

Pluspunten: bereikbaarheid, service, schone kamer. Minpunten: harde bedden, gehorige kamers, betaald parkeren (15 euro per dag extra).

Gereisd in juni 2007

• 8Ton25-06-2006

Het hotel ligt aan een langzaam oplopende brede weg iets buiten het centrum ongeveer 500 meter van het strand en de boulevard. Heeft een grote parkeerplaats en ligt in een rustige residentiële buurt. Het hotel heeft een zwembad. San Sebastian is een echte Spaanse badplaats, een beetje ouderwets, met een mooie boulevard. In het oude gedeelte vlakbij de haven vindt je veel restaurantjes. Schoon niet al te breed strand.

Gereisd met partner in december 2004

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkerenBetaald