Sorteren

vakanties Pais Vasco (Baskenland)

Reviews over accommodaties in Pais Vasco (Baskenland)

groen het beste om te doen.

Ico Hemmen
    7-11-2018

zeer goed geregelde camping zelfs in oktober,heerlijk rustig op het in de zomer druk strand.dicht bij dus als uitval bassis zeer geschikt om naar san sabastian en bilbao en natuurlijk de natuur te gaan .heerlijk nazomer weer.

Mooi uitzicht over Mutriku

anoniem
    20-9-2018

De douches waren niet erg fijn ze waren soms heet en soms koud. Maar daarnaast was het een topcamping!

Prachtig gelegen camping met mooi zwembad

Lia
    17-9-2018

Kleine plaatsen waardoor je te dicht op elkaar zit, jammer.

Mooie ligging

Peter&Charlotte van Tol
    7-9-2018

Een hele vriendelijke ontvangst door aardige jongeman (naam vergeten....Baskische voornaam > G......?). We kregen een plaats met een mooi uitzicht op de omgeving. Plekken met stroom en water, lang genoeg voor onze camper -770-, de breedte was aan de magere kant. Op advies van G.....? een mooie wandeling langs de kust gemaakt, wel steil hier en daar!! Het zwembad is heel mooi gelegen, het uitzicht blijft fascineren. Voorzieningen zijn OK en alles wordt keurig schoongehouden. Met Acsi betaalden we €19,- per nacht. Uitstekende stek op een reis langs de Spaanse noordkust.

Fantastico.

Henry Smook
    30-8-2018

La gente qui trabajen in el camping estan muy amable, muy enthousiastico, agradable, amigable, servicial. El sitio de camping is muy interessante, entre grand ciudades San Sebastian (Donostia) en Bilbao y pequena ciuades Deba, Zamaiya. El camping esta pequena, mais muy buena. Muy buena parte por caminar in las montanas, nadar y el oceano Atlantico, bycicletar de carreras, jeuga con el oras marina.

El piscina esta pequena, y no toda el dia abierto.

Para mi en mi familia estaba een periodico muy interessante.