Reviews over Oiartzun

Prima camping om San Sebastian te bezoeken

nifjes,
    20-8-2016

We zijn in augustus op deze camping geweest omdat we dichtbij San Sebastian wilde staan. In deze periode zijn veel campings in deze buurt vol en geldt, als je niet hebt gereserveerd, kom maar naar de camping in de ochtend en als je geluk hebt hebben we misschien een plekje. Wij wilde toch graag wat meer zekerheid. Op deze camping konden we reserveren en dan moet je dus ook wat minder kritisch zijn.

Het sanitair is slecht onderhouden maar wordt wel goed schoongemaakt.

De plaatsen op de camping worden allemaal optimaal gebruikt. Zorg er daarom bij aankomst voor dat je direct de ruimte bezet die je nodig denkt te hebben luifel, voortent, stoelen en tafels. Laat je stoelen en tafels ook voor je caravan/tent staan als je weg gaat. Doe je dit niet dan is de kans erg groot dat er bij terugkomst een klein tentje geplaatst is op de beschikbare ruimte.

Het zwembad op de camping is klein maar prima om even lekker af te koelen na een warme dag.

Op loopafstand van de camping vind je een grote supermarkt en de bushaltes voor San Sebastian en Hondarribia.

De camping ligt aan een drukke doorgaande weg waar wij in de nacht geen last van hebben gehad.

Prima wifi bij het restaurant en de plaatsen dichtbij het restaurant.